Hinse 23 september 2012 gestart Share 23 september 2012 gestart Een wat gewaagd onderwerp (met name omdat onderling vergelijken lastig kan worden), maar ik wil het toch proberen: Retro! En dan doel ik niet alleen op een retroconsole o.i.d. maar het mag ook een oud affiche zijn, een bijzonder gebouw in een bepaalde retrostijl, gewoon elk object waarvan jij denkt dat het onder de noemer retro valt is prima. Of je het nu in eigen collectie hebt of dat je het in een winkel of op straat ziet, dat maakt niet uit! Mocht iets niet retro zijn, wordt het genadeloos afgestraft tijdens de stemming. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan De looptijd: 3 weken (23 sept. - 14 okt). Daarna hebben we nog 1-2 weken om te stemmen. Succes ermee! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 september 2012 gepost Share 23 september 2012 gepost Dat is een aardig onderwerp. Goed gekozen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2012 gepost Share 23 september 2012 gepost Ter inspiratie twee foto's die ik zelf in 1994 maakte en zelf heb ontwikkeld. (de negatieven zijn beschadigd geraakt, daarom de krassen, daarna heb ik ze nog eens laten afdrukken). Deze doen niet mee als inzending natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 23 september 2012 gepost Share 23 september 2012 gepost Zo'n eng steegje en dan gewoon een trekpleister daar. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 september 2012 gepost Share 23 september 2012 gepost Ik denk dat het een Zweedse foto word Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2012 gepost Share 23 september 2012 gepost Zo'n eng steegje en dan gewoon een trekpleister daar. Het was nog gedeeltelijk in aanbouw toen, het is een van de belangrijkste doorvoerroutes van het winkelcentrum (toen nog leeg) en de hoofdstraat in de stad. Het lijkt enger dan het is Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 september 2012 gepost Auteur Share 26 september 2012 gepost Het was nog gedeeltelijk in aanbouw toen, het is een van de belangrijkste doorvoerroutes van het winkelcentrum (toen nog leeg) en de hoofdstraat in de stad. Het lijkt enger dan het is Juist die beschadigingen doen het hem vind ik. Mooie foto's! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 september 2012 gepost Share 30 september 2012 gepost Retro-rot Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Deze dan, nog meer retro: Wegwijzer Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 oktober 2012 gepost Auteur Share 2 oktober 2012 gepost Gaat de goede kant op met die foto's! Ik zal zelf ook zsm wat schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Ik hoop voor die tijd mijn cameralader te kunnen vinden, anders kan ik zo weinig fotograferen. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Ik zal ook wel weer eens een poging gaan wagen. Alleen moet ik wel mijn camera zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 oktober 2012 gepost Auteur Share 2 oktober 2012 gepost Ach, ik won de vorige keer ook met een foto die gemaakt was met mijn 3-jaar oude HTC smartphone. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Ik zal ook wel weer eens een poging gaan wagen. Alleen moet ik wel mijn camera zoeken. Ooooh, vandaar dat je met je eigen georganiseerde wedstrijd niet meedeed ... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 oktober 2012 gepost Share 5 oktober 2012 gepost Bij deze mijn inzending: Fullsize: http://i.imgur.com/xkOux.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 oktober 2012 gepost Share 5 oktober 2012 gepost Morgen nieuwe camera, zondag op zoek naar iets retro om te fotograferen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost Bij deze mijn inzending: Fullsize: http://i.imgur.com/xkOux.jpg Die tape om het spiegeltje! Die gast met dat McDonalds petje erachter Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Ik denk niet dat het mijn definitieve inzending wordt, maar even mijn camera uitproberen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Nice Erg goede kwaliteit ! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost Inderdaad, erg mooi! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Woensdag ben ik op een plek met heel veel retro. Dan zal ik wat foto's schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost Een tijd zonder elektronische borden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost Ik hoop dat ik voor zondag nog een betere foto kan schieten... Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Wanneer gaan we stemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost Ja Hinse, je kunt een stemtopic maken Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 oktober 2012 gepost Auteur Share 18 oktober 2012 gepost Morgen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten