Keetie 21 september 2012 gestart Share 21 september 2012 gestart Kan iemand mij vertellen hoe de gallery nu werkt? Nieuw plaatje uploaden geeft categorieën, maar als het plaatje nergens bijpast - zoals het zojuist geposte retro plastic tasje - wat dan? Kan er een categorie allerlei of diversen bij? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Dat kan, die moet ik alleen maken voor je er in kunt uploaden. Ik zal 'diversen' aanmaken, mochten er meer categorieën nodig zijn kan dat in dit topic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Is er een reden waarom ik mijn eigen plaatjes niet meer zie verschijnen bovenaan bij "Laatste afbeeldingen"? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Het lijkt er op of de categorie 'flyers' niet is opgenomen in de lijst met recente afbeeldingen op het forum (dat is weer een losse module). Ik ga er naar kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Ah, oké. Ik had dat ook al bij de Raad het Plaatje foto's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Raad het plaatje heb ik er expres niet in, er zaten wat foto's in 2 categorieën die steeds naar voren kwamen, daardoor had ik e.e.a. uitgezet. Probleem is nu opgelost, alleen raad het plaatje heb ik er niet in, want dat zie ik meer als archief. Maar als je een goede reden hebt ze wel te plaatsen kan ik ze inschakelen. Je flyerfoto's staan er nu in elk geval bij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Raad het plaatje vond ik ook niet zo belangrijk, want dat is inderdaad meer als archief. Daarom heb ik er ook niets over gezegd, omdat ik al dacht dat het de bedoeling was zo. Maar toen die flyers er ook niet bij stonden, vermoedde ik dat er toch iets niet klopte. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Raad het plaatje vond ik ook niet zo belangrijk, want dat is inderdaad meer als archief. Daarom heb ik er ook niets over gezegd, omdat ik al dacht dat het de bedoeling was zo. Maar toen die flyers er ook niet bij stonden, vermoedde ik dat er toch iets niet klopte. Dat was inderdaad een foutje, nu staat alles behalve raad het plaatje er in en die 2 categorieën die gek deden heb ik verwijderd en de foto's in 'diversen retro' gezet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.