Keetie 21 september 2012 gestart Share 21 september 2012 gestart Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Wat heerlijk simplistich, ook mooi in 1 kleur. Alleen die hengsels, scheurden die niet altijd door? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Viel wel mee; de bovenkant was dubbel, naar binnen dubbelgevouwen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Ik herinner me deze tasjes nog wel. Mooie vondst! De hengsels waren inderdaad niet supersterk maar bovenal sneden ze in je vingers als de tas zwaar werd. Daarom zie je nu altijd die externe hengels denk ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Aah, wij hadden ook zo'n retroboodschappentas van de EDAH! ...Alleen zul je net zien, net verbouwd dus nu zal die weggeflikkerd zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.