Keetie 13 oktober 2012 gepost Auteur Share 13 oktober 2012 gepost Geen reacties? Samba-boy, mag ik het krantenverhaal vertellen? Het is anders, maar met dezelfde strekking. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 oktober 2012 gepost Share 13 oktober 2012 gepost (aangepast) Vertel maar Geef ik wel ook meteen het antwoord; Een paar jaar geleden is een schip gezonken. De enige overlevende, een dame, spoelde aan op een eiland en kreeg daar van de omwonende stam iets te eten. "Leguanenvlees" werd haar verteld dat haar aangeboden werd. Ze vond het nogal riskant maar ze moest het wel eten om te overleven. Ze werd gered maar bleef met die leguanensmaak in haar mond zitten... Was het wel legunaan? In het restaurant bestelde ze het, proefde ze het, vroeg of het echt leguanenvlees was... En toen dat écht leguanenvlees bleek te zijn, bleek dat ze dus gewoon mensen heeft zitten oppeuzelen op dat eiland. :') Omdat ze daar niet mee kon leven, vroeg ze de rekening en pleegde ze zelfmoord. 13 oktober 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 oktober 2012 gepost Auteur Share 13 oktober 2012 gepost Het kranteverhaal was een artikel over opera. Het libretto van Martin Crimp is gebaseerd op een middeleeuws verhaal. Een heer geeft een jongen opdracht zijn leven te boekstaven in woorden en miniaturen. Zijn vrouw krijgt een verhouding met de jongen. De heer neemt wraak door hem te vermoorden en het gekookte hart van de jongen aan zijn vrouw te serveren. Als zij hoort wat zij met smaak heeft gegeten, stort ze zich van het balkon, de dood tegemoet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 oktober 2012 gepost Auteur Share 22 oktober 2012 gepost Om nog maar even terug te keren naar de oorsprong 'waar was ik?' (zonder moord of zelfmoord dit keer ) hier een oudje van een tiental jaren terug - © 1998: Groeten uit ... ? Was Keetie een beetje aan de zwerf Woei ze bijna van haar sokjes Een land apart gemaakt van brokjes Met hier en daar een flinke scherf En op het water dreven vlokjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 oktober 2012 gepost Share 22 oktober 2012 gepost Noorwegen ? Fjorden etc.. ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 oktober 2012 gepost Auteur Share 22 oktober 2012 gepost Dan zou er hebben gestaan: Hilsen fra ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 oktober 2012 gepost Share 22 oktober 2012 gepost Dat moet wel Griekenland zijn; - land apart gemaakt van brokjes --> Het land bestaat naast het vaste land uit zeer veel eilandjes - hier en daar een flinke scherf --> ze gooien er borden kapot Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 oktober 2012 gepost Auteur Share 23 oktober 2012 gepost Ook niet. Het laatste stuk land is wel goed. Voor de aardigheid heb ik opgezocht wat Groeten uit in het Grieks is. Wordt een plaatje: Terug laten vertalen heb ik niet gedaan ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.