Keetie 15 september 2012 gestart Share 15 september 2012 gestart Ik las onderweg: 'Ik was bij Bas Waar was jij?' En dacht: "Waar bemoei je je mee?" Toen zag ik pas waar ik was En vond het wel okee. Waar was ik? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 september 2012 gepost Share 15 september 2012 gepost Ik was in huis De verwarming op twee Speel ik dit nu zo goed Is het ja of een nee? (Geen idee ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Een ontzettend leuk antwoord, maar niet echt een antwoord op MIJN vraag... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 september 2012 gepost Share 15 september 2012 gepost Supermarkt Bas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Bas is goed; het was geen supermarkt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost (aangepast) Wasserette 'Bas'. Nu snap ik het spel denk ik 17 september 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost Ah! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2012 gepost Auteur Share 17 september 2012 gepost Wasserette 'Bas'. Nu snap ik het spel denk ik Je bent inderdaad de juiste weg ingeslagen, maar het was geen wasserette. Wel een goeie gedachte van je, daar had ik niet eens aan gedacht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2012 gepost Auteur Share 17 september 2012 gepost Ah! Ja? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost Ja? Ja ik dacht ook wasserette, waar "was" jij, ik "was" bij Bas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2012 gepost Auteur Share 17 september 2012 gepost Heel juist gedacht. Dat zou een hint van mij geweest zijn: lees de eerste zin anders dan je hem denkt te lezen. Nog even doordenken ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost (aangepast) Wasstraat? EDIT: Vandaar ook het 'onderweg...' 17 september 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 september 2012 gepost Auteur Share 17 september 2012 gepost Het was inderdaad de wasstraat van Bas waar we langskwamen. Ik vond hem wel goed gevonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost (aangepast) ...Bwhehehe, zelfs mijn eerste reactie is eventueel een redelijk logisch antwoord. Gewoon de auto in de garage wassen. Okee, dit soort raadseltjes zijn wel leuk, ik hoorde er laatst een van een vriendin van me. Hier komt een 'dark riddle': Een dame komt in een restaurant en bestelt daar legunanenvlees (het is een speciaal restaurant, met delicatessen). Ze eet het op, vraagt of het écht leguanenvlees is, vraagt de rekening en pleegt daarna zelfmoord. De vraag is... What happened? Stel een vraag waar ik enkel een ja of een nee op mag antwoorden en probeer er zo achter te komen. Tip: Wees zo irrelevant mogelijk! 17 september 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 september 2012 gepost Auteur Share 18 september 2012 gepost Ergens, heel ver weg, komt hij me bekend voor, te vaag om het me te herinneren. Leefde de leguaan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 september 2012 gepost Share 18 september 2012 gepost Heeft de leguaan iemand opgegeten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 september 2012 gepost Auteur Share 18 september 2012 gepost ...Bwhehehe, zelfs mijn eerste reactie is eventueel een redelijk logisch antwoord. Gewoon de auto in de garage wassen. Ik was vergeten hierop te reageren. Je antwoord was een antwoord op de vraag van Bas, niet op die van mij. Op zich inderdaad geslaagd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 september 2012 gepost Share 18 september 2012 gepost Ergens, heel ver weg, komt hij me bekend voor, te vaag om het me te herinneren. Leefde de leguaan? Nee. Heeft de leguaan iemand opgegeten? Nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 september 2012 gepost Auteur Share 19 september 2012 gepost Het begint me te dagen ... Er schijnen diverse versies in omloop te zijn. Lekker cru, ja. 's Kijken welke jij hebt. Had ze al eerder leguanenvlees gegeten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 september 2012 gepost Share 19 september 2012 gepost Ze dacht van wel. Flauw hoor, opzoeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 september 2012 gepost Auteur Share 19 september 2012 gepost Beh, het was een opfrissertje. En ik heb niets verklapt, jij wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 september 2012 gepost Share 19 september 2012 gepost Beh, het was een opfrissertje. En ik heb niets verklapt, jij wel. Ik ben gewoon eerlijk, hij is ook redelijk lastig Ze dacht van wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Ik ben gewoon eerlijk, hij is ook redelijk lastig Ze dacht van wel. Dat heeft niets met eerlijkheid te maken, volgens mij. Want als jij JA had gezegd, had ik gevraagd: En smaakte dat hetzelfde??? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Is ze zwaar allergisch voor echt leguanenvlees? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Dat heeft niets met eerlijkheid te maken, volgens mij. Want als jij JA had gezegd, had ik gevraagd: En smaakte dat hetzelfde??? Om je dan in ieder geval daar antwoord op te geven: Nee. :') Is ze zwaar allergisch voor echt leguanenvlees? Nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 september 2012 gepost Auteur Share 22 september 2012 gepost Wat ik oorspronkelijk wilde vragen: Stond er "Je geld of je leven!" op de rekening? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 september 2012 gepost Share 22 september 2012 gepost Stond er "Je geld of je leven!" op de rekening? Nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 september 2012 gepost Auteur Share 24 september 2012 gepost Had ze het vorige leguanenvlees ook in dit restaurant gegeten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 september 2012 gepost Share 24 september 2012 gepost Nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 september 2012 gepost Auteur Share 25 september 2012 gepost Had ze het vorige leguanenvlees wel in een restaurant gegeten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 september 2012 gepost Share 26 september 2012 gepost Nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 september 2012 gepost Auteur Share 28 september 2012 gepost Wat kan ik nou nog vragen? Er is niet veel hulp aanwezig om dit zelfmoorddrama op te lossen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Auteur Share 2 oktober 2012 gepost Is het echt gebeurd? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Is het echt gebeurd? Nee Vraag eens of ze het eerder heeft moeten eten om te overleven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Auteur Share 2 oktober 2012 gepost Ja maar ... ok. Heeft ze dat eerder moeten eten om te overleven?. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Ze at het op toen ze moest overleven en kotste toen. Nu at ze het weer op in het restaurant, maar ze wou het kotsen voorkomen, dus pleegde ze zelfmoord. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Normaal zou ik zeggen, dude... Maar het is nog een verdomd nette poging. Het is alleen totaal niet goed. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Auteur Share 2 oktober 2012 gepost Melki, vraag eens of ze soms schipbreuk had geleden en daarbij de enige overlevende was? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 3 oktober 2012 gepost Share 3 oktober 2012 gepost Heeft ze soms schipbreuk geleden en was ze daarbij de enige overlevende? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 oktober 2012 gepost Share 3 oktober 2012 gepost Heeft ze soms schipbreuk geleden en was ze daarbij de enige overlevende? Origineel. :') Ja. :') Ik geef nog 5 vragen de kans om erachter te komen. Vraag dus zorgvuldig maar vraag wel door! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost Kreeg ze nu de extra kosten voor de hulp toen gedeclareerd? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost ...Enige toelichting op die vraag? Snap hem even niet :') Oooh wacht. Ik denk van wel (Denk het tenminste). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2012 gepost Auteur Share 7 oktober 2012 gepost Ahhhh, kon ze de rekening zeker niet betalen en schoot ze zichzelf dood ... ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Ahhhh, kon ze de rekening zeker niet betalen en schoot ze zichzelf dood ... ? Instabiel typetje dan ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Ahhhh, kon ze de rekening zeker niet betalen en schoot ze zichzelf dood ... ? Ze kon de rekening prima betalen en dat deed ze ook. Of ze zich doodschoot weet ik niet, zelfmoord is zelfmoord. 3 more questions to ask! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Ze heeft de rekening betaalt, maar er zat nog een stukje vast in haar keel en nadat ze de rekening had betaald, stikte ze in dat stukje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2012 gepost Auteur Share 7 oktober 2012 gepost Wat een fantasie heb jij, Melki, maar inderdaad lijkt dit zo ook op zelfmoord ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 oktober 2012 gepost Share 8 oktober 2012 gepost Ze heeft de rekening betaalt, maar er zat nog een stukje vast in haar keel en nadat ze de rekening had betaald, stikte ze in dat stukje. Je gaat helaas helemaal de verkeerde kant op... Denk aan wat Keetie je vroeg te vragen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 oktober 2012 gepost Auteur Share 12 oktober 2012 gepost (aangepast) En wie de Kunst & Uitgaan pagina van de Telegraaf van vandaag leest (hoezo draadjes? ) kent bijna de oplossing. 12 oktober 2012 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.