djkoelkast 25 oktober 2012 gepost Auteur Share 25 oktober 2012 gepost Vandaag een hoop nieuwe spullen bij de kringloop zien staan. Geen van allen meegenomen overigens Harmonium van Goldschmeding. Ik heb geen jaartal gevonden maar ik vermoed jaren '60 (als zou hij zo maar 20 jaar ouder kunnen zijn, want er zijn gelijkende modellen in de jaren '30 gemaakt, die hadden alleen een andere afwerking). Hammond orgel, 222222K, ook wel de Aurora Century 2, als het goed is uit 1980: Mèt servicemanual: Wat 8mm montagesets waar het in de vorige posts over ging: Over deze niets kunnen vinden, ik meen een autoradio te herkennen in deze CASSETTEMAX 77 Een portable tv, zwart/wit, + FM radio van Sound & Vision. Ook niets over kunnen vinden verder. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 oktober 2012 gepost Share 25 oktober 2012 gepost Grappig genoeg vandaag ook weer even bij mijn kringloop wezen kijken. Alleen ik vind ze wel duur hier bedenk ik me; 1,50 euro voor een vinylplaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2012 gepost Auteur Share 25 oktober 2012 gepost Hier is het nog altijd: LP's 50 cent (per plaat, dus een box met 5 LP's kost 2,50) Singles 30 cent Videobanden 75 cent Cassettes 30 cent DVD's 1,25-1,75 euro Stripalbums 50 cent Losse strips (abonneedingen zoals Donald Duck, Eppo) 10 cent Boeken variëren nogal van 10 cent tot een paar euro. De meest mooie boeken haal je voor onder de 2 euro. Maargoed, ze durven dan wel 200 euro te vragen voor een Pentium 4. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 oktober 2012 gepost Share 27 oktober 2012 gepost De bovenste foto met dat orgel, mijn opa heeft er ook zo één staan maar dan donkerbruin. Ik zal eens aan hem vragen hoe oud die van hem is en kijken in hoeverre hij afwijkt van deze variant. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 oktober 2012 gepost Auteur Share 27 oktober 2012 gepost De bovenste foto met dat orgel, mijn opa heeft er ook zo één staan maar dan donkerbruin. Ik zal eens aan hem vragen hoe oud die van hem is en kijken in hoeverre hij afwijkt van deze variant. Het is geen orgel he, het is een harmonium. Je moet de pedalen onder intrappen (om en om) om lucht in de balgen te blazen en zo speelt het. Het klinkt een beetje accordeon-achtig en er zit geen stekker aan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 oktober 2012 gepost Share 27 oktober 2012 gepost (aangepast) Het is geen orgel he, het is een harmonium. Je moet de pedalen onder intrappen (om en om) om lucht in de balgen te blazen en zo speelt het. Het klinkt een beetje accordeon-achtig en er zit geen stekker aan. Correct, maar wij noemen het altijd een orgel. Als kind was het altijd veel te zwaar om die dingen in te trappen. Edit: een harmonium wordt ook wel traporgel genoemd. 27 oktober 2012 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 oktober 2012 gepost Auteur Share 27 oktober 2012 gepost Ik ben erg benieuwd, leuk als je ook een foto kunt maken van de machine aldaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 3 november 2012 gepost Share 3 november 2012 gepost Vandaag was ik even langs de kringloopwinkel gegaan hier in de buurt. Er zitten vaak best leuke video's tussen van bijv. bassie en adriaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 november 2012 gepost Auteur Share 3 november 2012 gepost Vandaag was ik even langs de kringloopwinkel gegaan hier in de buurt. Er zitten vaak best leuke video's tussen van bijv. bassie en adriaan Er staat hier ook altijd wel een rijtje B&A, maar ik heb ze allemaal al Wat kosten ze daar? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 3 november 2012 gepost Share 3 november 2012 gepost Er staat hier ook altijd wel een rijtje B&A, maar ik heb ze allemaal al Wat kosten ze daar? 0,50 voor 5 stuks, voor dat geld kon ik ze niet laten liggen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 november 2012 gepost Auteur Share 3 november 2012 gepost 0,50 voor 5 stuks, voor dat geld kon ik ze niet laten liggen Kijk dat zijn de prijzen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Stitch 6 november 2012 gepost Share 6 november 2012 gepost Ben een groot fan van kringloopwinkels en heb al menig item gescoord daar. De betere kringlopen zijn rommelige kringlopen: die selecteren minder, de kans is groter dat je iets moois vindt Onlangs had een bekende 3 videowall apparaten gevonden. Ook heb ik weleens (1x) een spelcomputer gevonden: een colecovision met een paar spellen. Waar ik nu woon hebben we een erg slechte kringloopwinkel: hoge prijzen, weinig keus, veel personeel: heeft in mijn ogen niets met kringloop te maken maar gewoon met business. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2012 gepost Share 6 november 2012 gepost Ben een groot fan van kringloopwinkels en heb al menig item gescoord daar. De betere kringlopen zijn rommelige kringlopen: die selecteren minder, de kans is groter dat je iets moois vindt Onlangs had een bekende 3 videowall apparaten gevonden. Ook heb ik weleens (1x) een spelcomputer gevonden: een colecovision met een paar spellen. Waar ik nu woon hebben we een erg slechte kringloopwinkel: hoge prijzen, weinig keus, veel personeel: heeft in mijn ogen niets met kringloop te maken maar gewoon met business. Indeed, In Drachten waren er ook 2. Een nette, met erg weinig assorti, en een erg rommelige, 2 verdiepingen, erg leuk om rond te wandelen.... Tegenwoordig wordt de kringloopbranche inderdaad uitgeknepen door die business-figuurtjes.... jammer maar helaas... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2012 gepost Auteur Share 6 november 2012 gepost We hebben er hier 2, maar die 2e is een "kringloop outlet", heeft ook een hoop nieuw spul, maar er valt wel te onderhandelen. Daar heb ik een PS1 + games voor € 7.50 vandaan. Daar moet je net mazzel hebben. Platen vind ik er duur (1 euro voor een plaat, ook al is het een single). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 november 2012 gepost Share 6 november 2012 gepost Ik ben bang dat onze kringloopwinkel daar tegenwoordig ook onder valt. Vroeger een rommelig zootje en goedkoop, nu allemaal gestroomlijnd tot een serieuze 'winkel'. Beetje jammer toch. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 november 2012 gepost Auteur Share 15 november 2012 gepost De foto's lijken wel steeds slechter te worden, sorry daarvoor Het komt echt omdat het daar niet zo heel licht is, overdag schiet hij prima plaatjes. Een "ronde" tv (die 16: 9 niet snapt) Een draagbaar cassettedeck met opnamemogelijkheid en microfoon "Tokyo Flipper" Een piano met een heel lage klankkast Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2012 gepost Auteur Share 22 november 2012 gepost Een Revell bouwpakket, volgens mij nog ongebruikt (maar hij zat dichtgeplakt): JVC JA-S44 versterker met equalizer (en een tape in/out aan de voorkant) en een JT-V22 tuner Philips stereo cassetterecorder met DIN microfoon en koptelefoonaansluitingen, 2 VU meters, een TAPE END lampje en een recording mono/stereo knop Geinig ding wel, maar heb er niets van meegenomen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CB Interactive 25 november 2012 gepost Share 25 november 2012 gepost Hier in Hoogvliet ben je al snel uitgekeken in de kringloop: Qua audio: Veelal van dat standaard jaren 90 Sony en Philips spul,vaak instap modellen. Niks interessants aan. Qua TV idem, De meeste zijn van die jaren 90 CRT tv's en haast niemand wil nog zo'n groot bakbeest in huis. En platen en cd's enzo is ook allemaal het standaard werk. Maar heb je een eiken kast of een bankstel nodig, qua meubels is het aanbod al een stuk ruimer. Hier stelt de kringloop voor de elektronica liefhebber niks voor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CB Interactive 25 november 2012 gepost Share 25 november 2012 gepost <knip> JVC JA-S44 versterker met equalizer (en een tape in/out aan de voorkant) en een JT-V22 tuner <knip> Philips stereo cassetterecorder met DIN microfoon en koptelefoonaansluitingen, 2 VU meters, een TAPE END lampje en een recording mono/stereo knop <knip> Geinig ding wel, maar heb er niets van meegenomen Die JVC tuner en versterker: Deze dateren nog uit de tijd dat JVC een goed audiomerk was, dit spul staat als zeer degelijk bekend, die had je mits de prijs niet te hoog ligt mee kunnen nemen, na een klein opknapbeurtje levert dat op marktplaats al snel het dubbele op Dat Philips cassettedeckje: Opmerkelijk Van dit model waren er meerdere uitvoeringen, opmerkelijk is dat deze serie is uitgerust met het DNL ruisonderdrukking systeem. Een systeem dat alleen werkt bij weergave en geeft betere resultaten dan Dolby B (destijds vaak Dolby nr genaamd), wat dat betreft liep Philips voor op de Japanse concurrentie. Philips liep op een ander front echter behoorlijk achter. Want ging er bij Philips een lampje branden als het bandje was afgelopen, een gemiddelde Akai of een Pioneer in die tijd had er al volledige auto-stop erop zitten en in plaats van dat er een lampje ging branden werd het deck gewoon ontgrendeld net zo als dat praktisch alle modernere deckies ook doen Te bedenken dat dit alweer een 2e of 3e generatie loopwerk was wat philips gebruikte . Dat Philips deckie kun je het best laten staan, tenzij je zin hebt om de snarendrap uit te baggeren, bij Philips vergaan snaren tot stroop en het is een hele klus om de boel weer schoon te krijgen, moet het motortje vaak gesmeerd worden en als je pech heb valt ook het wiskopje uit elkaar en het is dan ook zeer moeilijk om daarvoor een replacement te vinden, enkele Sony wiskopjes schijnen te passen, maar vindt die maar eens . Voor dit deck geldt: Laten staan(zit te veel werk aan), tenzij je een echte Philips lover bent. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2012 gepost Auteur Share 25 november 2012 gepost Hij werkt nog wel die Philips, anders doen ze er een sticker HOBBY op. Die JVC set was volgens mij 45 euro (maar kan ook 65 of 75 geweest zijn, ze vragen voor dit soort dingen weer wel te veel), was het voor mij niet waard, ik heb het niet nodig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 november 2012 gepost Auteur Share 29 november 2012 gepost Philips DCC deck DCC 600, voor € 7.50 wel een koopje, maar ik heb er al een: Oude Philips cd speler CD480 met een 16 bit dual D/A converter en 4 times oversampling (staat er tegenwoordig nooit meer op trouwens): Hele Philips F-set met FC773, FT772, CD782 (geloof ik) en FA777: En een mooie Grundig TK54 bandrecorder uit 1960: Mèt nogal versleten band: Ik heb weer alles laten staan, maar vond het wel een fototje waard allemaal. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2012 gepost Auteur Share 6 december 2012 gepost Vandaag niet zo veel gezien, maar wel een Gezond Neinjaar gewenst: Een originele Jaques de Pouff telefoon: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pd1acf 2 januari 2013 gepost Share 2 januari 2013 gepost Hi DJKoelkast, In welke kringloopwinkel heb je dat Hammond (2e van boven op de foto) orgel zien staan ? Ik ben op zoek naar zo'n service manual van zo'n ding. Alvast bedankt voor je antwoord, ron Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 januari 2013 gepost Auteur Share 2 januari 2013 gepost Ik heb je PM ook beantwoord, maar volgens mij is hij inmiddels al lang verkocht. Je kunt natuurlijk altijd een belletje er aan wagen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2013 gepost Auteur Share 4 januari 2013 gepost Het is even stil geweest, maar ik heb weer wat mooie spullen gevonden (die ik braaf heb laten liggen): Een Yamaha Electone B-55N Een meter bier, of eigenlijk 2 meter bier Een reusachtige JVC televisie met een subwoofer op zijn rug Een Philips 875 Mark II Een Kenwood KA-3700 (uit 1977) voor maar 15 euro! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 januari 2013 gepost Share 4 januari 2013 gepost (aangepast) Oooh, een electone ... Jammer dat ik er geen ruimte voor heb.... Het is een van de eerste versies van de electone, echt een orgel zeg maar, maar als je ziet hoe de moderne "broer/zus" het doet.... 4 januari 2013 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2013 gepost Auteur Share 4 januari 2013 gepost Ik zoek nog een bepaald orgel van Eminent, als ik die vind dan maak ik plek op zolder Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 januari 2013 gepost Share 5 januari 2013 gepost Vast de 310(U), prachtig staaltje Nederlansche Techniek Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2013 gepost Auteur Share 5 januari 2013 gepost Ik denk niet dat die te vinden is, ik dacht aan de Eminent Solina P275 die nog wel eens wordt aangeboden wordt voor weinig: Al is dit niet het beste voorbeeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2013 gepost Auteur Share 12 februari 2013 gepost Ik heb een nieuwe kringloopwinkel ontdekt, nog veel rommeliger dan de vorige, echt schitterend. Volgende keer wat meer foto's, dit is een deel van de bovenverdieping: Veel zaken zijn gelijk geprijsd, zo zijn alle spellen € 2 Ik kocht er een Denon DR-M07 cassettedeck (gouden uitvoering) voor € 5, wordt gezien als één van de beste cassettedecks in de budgetklasse toen hij werd uitgebracht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 februari 2013 gepost Share 12 februari 2013 gepost Mooie vondst die winkel! Ik herken veel spellen op de laatste foto, veel ervan had ik vroeger ook (en nu nog steeds). Tegenwoordig is het superhandig als je je smartphone mee neemt om op te zoeken of iets daadwerkelijk kwaliteit is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2013 gepost Auteur Share 12 februari 2013 gepost Ik zoek nog steeds naar Stef Stuntpiloot, schijnt een leuk spel te zijn. Ze hadden hier ook een hele kast met laden vol met cd-rom spellen en verzamel cd-roms, alleen een vent voor mij moest zo nodig een vaas laten vallen vlak voor die kast en ik had niet voldoende tijd om te wachten tot het was opgeruimd, dus die komt de volgende keer. Ik heb inderdaad meerdere malen dingen opgezocht tijdens mijn kringlooptochten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 februari 2013 gepost Auteur Share 19 februari 2013 gepost In de "oude" kringloopwinkel stond nog een mooi orgel: En bij de nieuwe ook wat meer foto's genomen vandaag: Héél vreemde speakers, weet iemand hier iets van? Of is het zelfbouw? Wat klassieke spellen: Nog wat grappige dingen: En een hoop rommel: Wat hele oude tv's Strips enzo: Platen: En het Flippo Wippo spel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 februari 2013 gepost Share 20 februari 2013 gepost Héél vreemde speakers, weet iemand hier iets van? Of is het zelfbouw? Dat zijn ruimtebespaarders. Deze zet je boven in de hoek van de kamer, de lange zijde aan het plafond en de punt komt in de hoek. De luidsprekers worden dus een beetje naar beneden gericht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2013 gepost Auteur Share 20 februari 2013 gepost Dat zijn ruimtebespaarders. Deze zet je boven in de hoek van de kamer, de lange zijde aan het plafond en de punt komt in de hoek. De luidsprekers worden dus een beetje naar beneden gericht. Maar het lijkt mij wel zelfbouw en die wieltjes hebben aan het plafond niet veel nut, toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 februari 2013 gepost Share 21 februari 2013 gepost Maar het lijkt mij wel zelfbouw en die wieltjes hebben aan het plafond niet veel nut, toch? De wieltjes waren me niet opgevallen, die kunnen inderdaad zelf er onder zijn gezet, maar de driehoekig gevormde luidsprekerboxen bestonden wel degelijk in de retrotijd, gemonteerd in de bovenhoeken van een ruimte. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2013 gepost Auteur Share 21 februari 2013 gepost Op zich geen slecht idee natuurlijk, speakers in de hoeken van je plafond, wat moet je daar anders hangen + vrije gang voor je hoge tonen, alleen de bas ben ik wel een beetje bang voor dan. Ik kan er ook heel erg weinig over vinden, eigenlijk helemaal niets, dus lijkt het alsof het is vergeten of dat het gewoon nooit gemeengoed is geweest en niemand er nu nog over praat. Interessant vind ik het wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 februari 2013 gepost Share 21 februari 2013 gepost Ik kan er ook heel erg weinig over vinden, eigenlijk helemaal niets, dus lijkt het alsof het is vergeten of dat het gewoon nooit gemeengoed is geweest en niemand er nu nog over praat. Interessant vind ik het wel Klopt helemaal, ik heb er ook naar gezocht. Man heeft ze indertijd in de kantine van de toenmalige OLVEH zien hangen. De basspeaker hing ergens apart in een hele grote plexiglas plaat. Het ontwerp daarvan was van een zwitserse geluidsarchitect / -expert. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2013 gepost Auteur Share 21 februari 2013 gepost Je had vroeger in clubs ook vaak "glijbanen" voor de bas, die zie je nu ook nooit meer (maar is nog wel wat over te vinden). Dit zijn zelfbouw (gegooglede foto) Dat onderste is in de vorm van een glijbaan zodat de bas op de grond "rolt" Open exemplaar: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 21 februari 2013 gepost Share 21 februari 2013 gepost (aangepast) Ik herken het wel. Inderdaad al lang geleden dat ik ze nog gezien heb. Ik loop eens in de zoveel tijd de kringloop in om wat oude Donald Ducks halen. Vorige week nog 40 gehaald voor €4. 21 februari 2013 aangepast door jeugdmemories Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 februari 2013 gepost Auteur Share 25 februari 2013 gepost Weer een andere kringloop, het is een 2e filiaal van de kringloop waar we vaker komen, maar deze heeft veel meer toffe dingen. Een paar dingen op de foto gezet: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 februari 2013 gepost Share 25 februari 2013 gepost gaaf spul ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2013 gepost Auteur Share 26 februari 2013 gepost Vandaag nog 3 kringloopwinkels gezien: 1: Deze had veel nieuw spul, ruim opgezet, weinig platen, weinig elektronica. Stond te koop voor 35 euro die Sony "top set" stond er op. 2: Een hele leuke, veel spul, veel platen, boeken, prulletjes in bakjes, bakjes geheugen, 8mm films gevonden, bandrecorder banden etc. etc. Die Monopoly was trouwens maar € 2.50, betaal je op Marktplaats véél meer voor Een kastje heel oude dingen Een bak geheugen, alles 50 cent per stuk Camera's en prulletjes De audioafdeling JVC KD-V11 cassetterecorder voor € 4 Boeken als tafelpoten, ik vond het origineel. De linker kast kostte € 100, de rechter was niet te koop. Geen idee of ze het nog deden. 3: Hier was ik al eens geweest: Een volgens mij heel erg budget tapedeck dat er interessant uit wil zien middels die plak plastic in het midden. De Sansui D-55M voor € 5 CD-ROM spellen € 1 per stuk Bij deze laatste kringloop gaat alles naar straatkinderen in Brazilië, er werken alleen vrijwilligers. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 4 maart 2013 gepost Share 4 maart 2013 gepost (aangepast) Die JVC tuner en versterker: Deze dateren nog uit de tijd dat JVC een goed audiomerk was, dit spul staat als zeer degelijk bekend, die had je mits de prijs niet te hoog ligt mee kunnen nemen, na een klein opknapbeurtje levert dat op marktplaats al snel het dubbele op Dat Philips cassettedeckje: Opmerkelijk Van dit model waren er meerdere uitvoeringen, opmerkelijk is dat deze serie is uitgerust met het DNL ruisonderdrukking systeem. Een systeem dat alleen werkt bij weergave en geeft betere resultaten dan Dolby B (destijds vaak Dolby nr genaamd), wat dat betreft liep Philips voor op de Japanse concurrentie. Philips liep op een ander front echter behoorlijk achter. Want ging er bij Philips een lampje branden als het bandje was afgelopen, een gemiddelde Akai of een Pioneer in die tijd had er al volledige auto-stop erop zitten en in plaats van dat er een lampje ging branden werd het deck gewoon ontgrendeld net zo als dat praktisch alle modernere deckies ook doen Te bedenken dat dit alweer een 2e of 3e generatie loopwerk was wat philips gebruikte . Dat Philips deckie kun je het best laten staan, tenzij je zin hebt om de snarendrap uit te baggeren, bij Philips vergaan snaren tot stroop en het is een hele klus om de boel weer schoon te krijgen, moet het motortje vaak gesmeerd worden en als je pech heb valt ook het wiskopje uit elkaar en het is dan ook zeer moeilijk om daarvoor een replacement te vinden, enkele Sony wiskopjes schijnen te passen, maar vindt die maar eens . Voor dit deck geldt: Laten staan(zit te veel werk aan), tenzij je een echte Philips lover bent. Ik heb enkele bandrecorders, zowel Akai en Philips evenals cassettedecks. Wat je over Dolby en DNL (Dynamic Noise Limitter) zegt daar ben ik het toch niet zo mee eens. DNL werkt inderdaad alleen bij weergave, maar als je hetzelfde materiaal opneemt met Dolby B en ook weer weergeeft met Dolby B dan zorgt dit voor een grotere afname van ruis dan bij DNL. Voor cassettes die niet met een Dolby zijn opgenomen is DNL wellicht beter. Wat vaak fout ging bij Dolby is men het systeem weleens inschakelde wanneer de cassette niet met Dolby was opgenomen, dit klinkt dan ongelooflijk dof en je bent echt heel veel hoog kwijt. Een ander punt waarop het fout kon lopen is als de bias tussen cassettedecks onderling verschilde, dolby onderdrukte dan ook te krachtig of te zwak, de duurdere cassettedecks hadden een instelbare biasregelaar om dit te ondervangen. Hier wat achtergrondinformatie over verschillende ruisonderdrukkingsystemen: http://audiotools.com/noise.html 4 maart 2013 aangepast door Heer_van_Bartolhoven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GWolf 26 maart 2013 gepost Share 26 maart 2013 gepost djkoelkast, Op 29-11-2012 liet je een foto zien van een Philips toren waaronder de cd782. Hier ben ik juist naar op zoek! Deze is zeker allang weg uit de winkel? Welke kringloopwinkel was dat? groeten, GWolf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 maart 2013 gepost Auteur Share 26 maart 2013 gepost djkoelkast, Op 29-11-2012 liet je een foto zien van een Philips toren waaronder de cd782. Hier ben ik juist naar op zoek! Deze is zeker allang weg uit de winkel? Welke kringloopwinkel was dat? groeten, GWolf Ik denk niet dat die er nog is, maar ik ben er al een tijd niet geweest. Het is Rataplan in Den Helder waar die foto is gemaakt. Dat doet me denken, ik heb nog wat foto's gemaakt begin van de week in een andere kringloop, daar kwam ik o.a. de helm-tv van Philips tegen (helaas een vraagprijs van 50 euro): Een paar Philips bandrecorders met ingebouwde versterker ofzo? Heel vage dingen, 8 euro per stuk, maar ik vond ze er te afgeragd uitzien: Voor Frey: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GWolf 27 maart 2013 gepost Share 27 maart 2013 gepost djkoelkast, Thanx voor de snelle respons! Ik zal eens bellen of ie er nog is. Moet wel een stukje rijden dus is wel makkelijk als ik dat zeker weet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 maart 2013 gepost Auteur Share 27 maart 2013 gepost djkoelkast, Thanx voor de snelle respons! Ik zal eens bellen of ie er nog is. Moet wel een stukje rijden dus is wel makkelijk als ik dat zeker weet Ik wil hem ook wel voor je halen, dat ik hem opstuur. Maar het is al 4 maanden geleden en de spullen gaan vrij snel daar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GWolf 27 maart 2013 gepost Share 27 maart 2013 gepost Ik wil hem ook wel voor je halen, dat ik hem opstuur. Maar het is al 4 maanden geleden en de spullen gaan vrij snel daar. Heel vriendelijk van je! Maar zoals gezegd moet ik dan wel eerst weten of hij er nog is. Zal ik maar even gelijk bellen dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GWolf 27 maart 2013 gepost Share 27 maart 2013 gepost Heel vriendelijk van je! Maar zoals gezegd moet ik dan wel eerst weten of hij er nog is. Zal ik maar even gelijk bellen dan? Net gebeld, deze is al weg Toch bedankt voor het aanbod! Mocht je ooit deze cd speler tegenkomen dan hoor ik het graag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.