RM 18 augustus 2012 gestart Share 18 augustus 2012 gestart (aangepast) Beste, Hierbij alweer het derde deel van de reeks muziek met connectie; Nieuwe opgaven, nieuwe connectie, zelfde opzet. Van elk nummer wil ik graag weten: artiest - titel van de plaat De connectie levert 5 punten op als je die vindt Er zit in deze 30 opgaven ook een fout nummer (een nummer die geen connectie heeft met de andere 29 opgaven. Als je dit nummer vindt krijg je ook 5 punten. Het maximaal te behalen punten is 70 punten (30x2 + 5 + 5) De winnaar en de runner-up krijgen uiteraard een award. SUCCES! 20 oktober 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 augustus 2012 gepost Share 18 augustus 2012 gepost Oei, streng ... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 augustus 2012 gepost Auteur Share 18 augustus 2012 gepost Oei, streng ... Hoezo? Alleen een beetje formeel opgezet Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 augustus 2012 gepost Share 18 augustus 2012 gepost Punten eraf, bedoelde ik; ik raad weleens verkeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 augustus 2012 gepost Auteur Share 18 augustus 2012 gepost Punten eraf, bedoelde ik; ik raad weleens verkeerd. O bedoel je dat Dat heb ik juist gedaan omdat anders iedereen gemakkelijk kan blijven proberen totdat hij het heeft gevonden. En daarnaast kun je er ook onderscheid in maken bij de andere users als je het wel ineens goed hebt Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 augustus 2012 gepost Auteur Share 26 augustus 2012 gepost *SCHOP* Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 augustus 2012 gepost Share 26 augustus 2012 gepost Ik wacht nog even met insturen omdat ik anders strafpunten krijg als het fout is. Dus ik denk dat ik 1 uiteindelijke inzending doe, dat is de consequentie van de nieuwe regels. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 augustus 2012 gepost Share 26 augustus 2012 gepost Ik wacht nog even met insturen omdat ik anders strafpunten krijg als het fout is. Dus ik denk dat ik 1 uiteindelijke inzending doe, dat is de consequentie van de nieuwe regels. Je kunt de nummers al wel inzenden, maar de connectie als laatste. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 augustus 2012 gepost Auteur Share 26 augustus 2012 gepost Je kunt de nummers al wel inzenden, maar de connectie als laatste. Exact Niet te zwaar aan tillen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 augustus 2012 gepost Share 26 augustus 2012 gepost Heb er nog helemaal geen tijd voor gehad.... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 augustus 2012 gepost Auteur Share 26 augustus 2012 gepost Heb er nog helemaal geen tijd voor gehad.... Dat geeft niet. Ik kickte alleen het topic omdat deze al een week is geopend en er nog geen enkele inzending is geweest en om het weer onder de aandacht te brengen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 augustus 2012 gepost Share 26 augustus 2012 gepost Heb er nog helemaal geen tijd voor gehad.... Hier hetzelfde, ik doe nog wel mee . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 september 2012 gepost Auteur Share 2 september 2012 gepost Nog officieel 1 week te gaan en momenteel 'slechts' 1 inzending... Bij 3 inzendingen geef ik een tussenstand Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 september 2012 gepost Share 3 september 2012 gepost Nog officieel 1 week te gaan en momenteel 'slechts' 1 inzending... Bij 3 inzendingen geef ik een tussenstand Misschien nog maar een week verlengen dan. Het is zeker geen onmogelijke contest, dus hopelijk volgen er nog wat inzendingen . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 september 2012 gepost Auteur Share 4 september 2012 gepost (aangepast) Misschien nog maar een week verlengen dan. Het is zeker geen onmogelijke contest, dus hopelijk volgen er nog wat inzendingen . Jep, dat is ook de reden waarom ik postte "officieel" de laatste week. Verlengen lijkt mij het beste, ik lees hierboven vaak "geen tijd gehad", dus verleng ik nu in ieder geval voor minimaal een week. Puntje is echter; in week 38 ga ik naar het buitenland (vakantie), dus als het tegen het eind van volgende week nog niet storm loopt (lees enkele inzendingen) dan lijkt het me zelfs wel verstandig om de contest enkele weken te verlengen tot ik terug ben. Zoals TMP ook al zei, de contest lijkt mij goed te doen; het zijn zeker niet de allermoeilijkste nummers en indien je de connectie hebt gevonden lijkt het me helemaal goed te doen. En als de drempel ook ligt bij de "angst" om punten te verliezen bij het geven van een verkeerde connectie of verkeerd verkeerd nummer, dan kan ik nu ook wel zeggen dat deze regel ingetrokken zal worden (het heeft verder geen consequenties voor de users die al wel een inzending hebben gedaan). 4 september 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost De strafpunten gelden toch alleen voor de connectie, toch niet voor de nummers zelf? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost Ik denk dat tijd de belangrijkste reden is waarom mensen nog niet mee hebben gedaan, dus laat hem gerust wat langer open. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 september 2012 gepost Auteur Share 4 september 2012 gepost De strafpunten gelden toch alleen voor de connectie, toch niet voor de nummers zelf? Jep, maar ik maak er maar definitief "golden" van, dus vanaf nu mag je net zo vaak de connectie en het nummer dat er volgens jou niet bij past insturen zonder de punten te verliezen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost (hoe) gaat deze contest verder? Mijn voorstel: maak een nieuw topic, nieuwe regels, 4 weken de tijd, als het ware een nieuwe contest, maar dezelfde opgaven. Ik denk dat de strafpunten toch mensen heeft weerhouden om in te zenden. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost En sterker nog.... ik ben hem ook helemaal vergeten .... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost Zou zonde van al het werk zijn om hem gewoon maar te stoppen. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost Inderdaad, denk dat we het bij een nieuwe kans moeten houden... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 oktober 2012 gepost Share 12 oktober 2012 gepost (aangepast) Lijkt me een goed idee om een doorstart te doen, al kan dat ook wel in dit topic. Zou zonde zijn van het werk anders. Ik heb mijn eerste inzending al gedaan, zal binnenkort nog eens proberen een tweede poging te wagen... 12 oktober 2012 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2012 gepost Auteur Share 14 oktober 2012 gepost (aangepast) (hoe) gaat deze contest verder? Mijn voorstel: maak een nieuw topic, nieuwe regels, 4 weken de tijd, als het ware een nieuwe contest, maar dezelfde opgaven. Ik denk dat de strafpunten toch mensen heeft weerhouden om in te zenden. Ik heb op 4 september al aangegeven dat die strafpunten zouden vervallen (1 post boven de post waarop ik nu reageer) En tja, zonder antwoorden geen afgeronde contest en zonder inzendingen kan er geen contest worden gehouden. Ik zal de OP aanpassen (die strafpunten wegstrepen) en blijf hopen dat mensen tijd hebben om er energie in te steken en om inzendingen te doen. Een deadline van 4 weken is misschien wat veel (het topic loopt immers al vanaf half augustus), maar vind ik prima. 14 oktober 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2012 gepost Share 14 oktober 2012 gepost Ik denk dat een nieuw topic beter werkt, gewoon een 1 op 1 kopie van de OP verder. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 oktober 2012 gepost Auteur Share 15 oktober 2012 gepost Dat Ik denk dat een nieuw topic beter werkt, gewoon een 1 op 1 kopie van de OP verder. Vind ik ook prima, maar dan zou ik dit topic wel van een slotje voorzien En is er misschien niet iets mogelijk met bijvoorbeeld een lichtbalk voor extra aandacht? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2012 gepost Share 15 oktober 2012 gepost Ja hoor, kan gewoon, als je een nieuw topic maakt en mij een PM stuurt dan gooi ik deze dicht en maak even reclame voor deze contest Het is nu sowieso aan de rustige kant, drukte komt wel weer. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 oktober 2012 gepost Auteur Share 20 oktober 2012 gepost Ja hoor, kan gewoon, als je een nieuw topic maakt en mij een PM stuurt dan gooi ik deze dicht en maak even reclame voor deze contest Het is nu sowieso aan de rustige kant, drukte komt wel weer. Ik ben een paar dagen druk geweest dus het heeft even wat langer geduurd dan gepland. Gooi dit topic maar vast dicht; ik zet meteen een nieuwe contest topic open! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 oktober 2012 gepost Share 20 oktober 2012 gepost Deze nu dicht, nieuwe vanavond open. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten