samba-boy 16 augustus 2012 gestart Share 16 augustus 2012 gestart (aangepast) Opruiming in huize Samba-boy betekent dat ik enkele dingen uit mijn eigen verzameling van de hand ga doen; Zo ook twee puzzels die al sinds zover ik me kan herinneren in mijn collectie zitten. Puzzelpictures afkomstig uit de Reis vol Verrassingen-tijd: - Bassie en Adriaan in Hollywood (Bassie aan een lantaarnpaal hangend) - Bassie en Adriaan aan de Grand Canyon (Lunch). De puzzel met de lantaarnpaal mist 3 stukjes dus die krijg je er gratis bij. Ik vraag hiervoor een tientje inclusief verzendkosten (6,75 euro), degene die wil laat het maar weten, binnen een week geen reactie = kliko/kringloop. EDIT: Foto's erbij zou handig zijn, sorry voor de eventueel slechte kwaliteit. EDIT 2: En dan nu even via de RF-fotohost... 16 augustus 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 augustus 2012 gepost Auteur Share 26 augustus 2012 gepost Weg, slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten