jeugdmemories 13 augustus 2012 gestart Share 13 augustus 2012 gestart Meteen maar het volgende onderwerp erin. Na de lente en regen ditmaal dieren. Het maakt niet uit wat voor dier. Een mooie foto van je hond,kat,konijn of welk ander huisdier dan ook. Of een foto van een eend of zwaan. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan De looptijd: 14 augustus t/m 4 setpember (3 weken) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2012 gepost Share 14 augustus 2012 gepost En deze kan open! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 augustus 2012 gepost Share 14 augustus 2012 gepost Zal binnenkort eens weer een leuke Gio-foto maken Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 augustus 2012 gepost Share 15 augustus 2012 gepost Ajajaj, wij hebben geen huisdieren, ook geen eend of zwaan. En de tante die wél een eend als huisdier had is er niet meer.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2012 gepost Share 15 augustus 2012 gepost Ajajaj, wij hebben geen huisdieren, ook geen eend of zwaan. En de tante die wél een eend als huisdier had is er niet meer.... Maar het onderwerp is gelukkig dieren, die zijn zowat overal te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 augustus 2012 gepost Share 15 augustus 2012 gepost Ah, dus niet toegespitst op huisdieren. Ik was al van plan om de vlieg die hier af en toe rondvliegt te gaan zoeken en te benoemen tot huisvlieg.... Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 15 augustus 2012 gepost Auteur Share 15 augustus 2012 gepost (aangepast) Ja, het mag elk dier zijn dat je tegenkomt. Van een mug tot een olifant. 15 augustus 2012 aangepast door jeugdmemories Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 augustus 2012 gepost Share 20 augustus 2012 gepost Origineel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2012 gepost Share 20 augustus 2012 gepost Zo zie je maar wat een goede camera en lens voor je foto's kan doen, prachtig! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 augustus 2012 gepost Share 22 augustus 2012 gepost Er waren maar weinig dieren vandaag op straat, toen heb ik maar in het water gekeken. vissen Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Ik keek naar rechts en daar zat hij op het autoraam: De muggelifter. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 augustus 2012 gepost Share 27 augustus 2012 gepost Dezelfde foto, uitgeknipt. Toen de auto stopte, vloog hij weg. Nu op zoek naar de olifant om geheel aan het onderwerp Dieren, van mug tot olifant te voldoen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 augustus 2012 gepost Share 30 augustus 2012 gepost (aangepast) Ik heb een paar foto's weten te maken, maar kan ze helaas niet uploaden vanwege het feit dat ik niet genoeg capaciteit heb om up te loaden... Ik heb al bijna 200 MB geupload... EDIT: opgelost door een "oude" bijlage van een contest te verwijderen, dus hierbij alsnog de foto's: Huisspin Eet Papiervisje Sjaak Slak 30 augustus 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 augustus 2012 gepost Share 30 augustus 2012 gepost Ik zal het limiet even opschroeven voor jou. Als er iemand anders met hetzelfde probleem zit PM me dan even, krijg je ook meer edit: Zo, nu genoeg RM? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 augustus 2012 gepost Share 30 augustus 2012 gepost edit: Zo, nu genoeg RM? Hahaha, ja daar moet ik me wel mee kunnen redden Thanks! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 2 september 2012 gepost Auteur Share 2 september 2012 gepost Nog maar 2 dagen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 september 2012 gepost Share 3 september 2012 gepost Foto gemaakt met smartphone, verder niets artistieks aan. Wel leuke beesten. Kleine struisvogeltjes, allemaal met open snavel om de hitte beter af te voeren. Foto was genomen op een struisvogelboerderij in het extreem hete weekend van 18-19 augustus. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2012 gepost Share 3 september 2012 gepost Struisvogels Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 september 2012 gepost Share 3 september 2012 gepost Donsjes. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost "Segaap" Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 4 september 2012 gepost Auteur Share 4 september 2012 gepost Heb je daar de hele dag op gewacht of was het puur toeval? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost Heb je daar de hele dag op gewacht of was het puur toeval? Ik was al foto's aan het maken en toen gaapte ze toevallig. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 5 september 2012 gepost Auteur Share 5 september 2012 gepost Wanneer gaan we stemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 september 2012 gepost Share 5 september 2012 gepost Als jij het stemtopic hebt aangemaakt. Even kijken naar een oud topic van Keetie voor wat er in moet. Alle foto's kun je gewoon linken via tags en een poll kun je ook aanmaken in je topic. Zorg wel dat we kunnen zien wie wat stemt (is een vinkje) zodat als er mensen per ongeluk op hun eigen foto stemmen die niet meetelt. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten