Keetie 7 augustus 2012 gestart Share 7 augustus 2012 gestart Zelf houd ik niet van pils, te bitter. Jonge kinderen daarentegen, zo in de peuter en kleuterleeftijd, schijnen er dol op te zijn en drinken zo een glas leeg als ze de kans krijgen. Maar of ze zich dat later nog herinneren? Man vertelde over een fietsvakantie met zijn vriend in Limburg. Ze logeerden er bij een tante. Daar dronk hij zijn eerste pilsje bij het voormalige warenhuis Schunk in Heerlen. Eentje maar, want pils gaat in je benen zitten en dan kon hij de Limburgse bergen niet op en af rijden... Waar dronken jullie je eerste pilsje? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Mijn eerste en voorlopig nog altijd mijn laatste op een tuinfeest in 2010. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Ik kan het me echt niet herinneren. Het was voor mij ook helemaal niet zo'n "moment". Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost WK 2008, de wedstrijd Nederland - Rusland. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Samen met een paar vrienden in een bos ver weg van onze ouders; stiekem roken & drinken, was een jaar of 13/14 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Ik kan het me echt niet herinneren. Het was voor mij ook helemaal niet zo'n "moment". Same here. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 augustus 2012 gepost Share 8 augustus 2012 gepost M'n eerste volledige pilsje was denk ik pas rond m'n 11e/12e. Daarvoor wel eens een slokje genomen maar ik vond het als kind altijd maar vies smaken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.