Melki 2 augustus 2012 gestart Share 2 augustus 2012 gestart (aangepast) Hoi! Wat de meeste van jullie waarschijnlijk niet zullen weten: Ik ben een Youtube-vlogger. Wat een Youtube-vlogger is, is moeilijk uit te leggen.. Een voorbeeld is bijvoorbeeld: BanjoMovies, Theaumes, etc. (zoek op Youtube) Maar goed, wat mijn punt is: Hoe kan je makkelijk op de TV of Radio komen? Ik ben namelijk een Youtube-vlogger van 11 jaar oud en 133 abonnees en ik dacht dat je daar opzich wel makkelijk op TV/Radio zou kunnen komen? Weten jullie het antwoord daarop? - Melki 2 augustus 2012 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 augustus 2012 gepost Share 3 augustus 2012 gepost Je bent inderdaad nog erg jong, en hoewel 133 abonnees nog niet echt indrukwekkend is, kun je natuurlijk gewoon eens naar een zender mailen/bellen lijkt me? Eerst klein beginnen (lokaal, regionaal) en daarna landelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 3 augustus 2012 gepost Auteur Share 3 augustus 2012 gepost Je bent inderdaad nog erg jong, en hoewel 133 abonnees nog niet echt indrukwekkend is, kun je natuurlijk gewoon eens naar een zender mailen/bellen lijkt me? Eerst klein beginnen (lokaal, regionaal) en daarna landelijk. Ah ja, dat is misschien wel een goed begin om regionaal te beginnen. Bedankt voor de tip! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 augustus 2012 gepost Share 3 augustus 2012 gepost Verkapt 'Hoe krijg ik aandacht'-topic, maar laat ik je hulp aanbieden: Hoe makkelijk op TV/Radio te komen? Simpel. Blaas iets op en/of schiet iemand neer, maar zorg dat je niet gepakt wordt. Politie-bericht van half negen zal dan geheel aan jou besteed zijn, samen met enkele nieuwsprogramma's. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 4 augustus 2012 gepost Auteur Share 4 augustus 2012 gepost Verkapt 'Hoe krijg ik aandacht'-topic, maar laat ik je hulp aanbieden: Hoe makkelijk op TV/Radio te komen? Simpel. Blaas iets op en/of schiet iemand neer, maar zorg dat je niet gepakt wordt. Politie-bericht van half negen zal dan geheel aan jou besteed zijn, samen met enkele nieuwsprogramma's. Hahahaha, die ga ik proberen! (Nee grapje ) Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 augustus 2012 gepost Share 4 augustus 2012 gepost Als je "iets" te vertellen hebt en er van overtuigd bent dat je dat in een vast tijdsbestek kunt doen (iedere week een uur of twee uur voor radio, en een half uurtje voor TV) kun je het beste eens aankloppen bij de lokale omroep. In Dordrecht heb je bijvoorbeeld RTV Dordrecht en Drechtstad FM. Ik wil niet direct je droom in duigen laten vallen, maar regionaal hoef je nog niet eens te proberen. RTV Rijnmond is een heel hecht clubje die niet zitten te wachten op jongeren (hier spreekt ervaring ;-) heb het zelf ook geprobeerd) Ik zou gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en bij RTV Dordrecht aankloppen! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Maar goed, wat mijn punt is: Hoe kan je makkelijk op de TV of Radio komen? Ik ben namelijk een Youtube-vlogger van 11 jaar oud en 133 abonnees en ik dacht dat je daar opzich wel makkelijk op TV/Radio zou kunnen komen?Weten jullie het antwoord daarop? - Melki Als het valt onder 'iets bijzonders doen met de computer' zou je ook kunnen proberen om in de Computer Idee (computerblad) te komen. Die hebben daar een speciale pagina voor, achterin. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Als het valt onder 'iets bijzonders doen met de computer' zou je ook kunnen proberen om in de Computer Idee (computerblad) te komen. Die hebben daar een speciale pagina voor, achterin. Ja, maar dan moet je dus wel iets kunnen of iets doen. Daarover gesproken, als je écht gewoon makkelijk op TV wil komen moet je zorgen dat je in een panel van een spelshow komt en het meeste opvalt met uitspraken. Zie Britt Dekker, Ymke nogwat en al die Cherso'tjes. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Of je gaat wedden dat je alle liedjes van Frans Bauer kunt opnoemen aan de hand van fragmenten, of je gaat Samson & Gert screenshots raden of je gaat samen meedoen in een quiz over 6000 jaar tv Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost 6000 jaar TV? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost 6000 jaar TV? Ja, of zoiets Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Ja, maar dan moet je dus wel iets kunnen of iets doen. Vlog Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is. Het "vloggen" is in opmars geraakt sinds het door de toenemende snelheid van computers en internet mogelijk is om videobestanden te verspreiden via internet. Een vlog wordt meestal vergezeld door tekst, afbeeldingen en metadata om de context van het filmfragment verder te verduidelijken en kan, in zijn zuiverste vorm, goed worden vergeleken met een persoonlijk journaal met video als het belangrijkste medium. Met de mogelijkheden geboden door RSS Syndication (distributie) en het creëren van aggregator software – zogenaamd RSS-lezers – begint de vlog hetzelfde traject te volgen als de audioblog die zich nu tot podcasting heeft ontwikkeld. Zou kunnen ... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Vlog Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is. Het "vloggen" is in opmars geraakt sinds het door de toenemende snelheid van computers en internet mogelijk is om videobestanden te verspreiden via internet. Een vlog wordt meestal vergezeld door tekst, afbeeldingen en metadata om de context van het filmfragment verder te verduidelijken en kan, in zijn zuiverste vorm, goed worden vergeleken met een persoonlijk journaal met video als het belangrijkste medium. Met de mogelijkheden geboden door RSS Syndication (distributie) en het creëren van aggregator software – zogenaamd RSS-lezers – begint de vlog hetzelfde traject te volgen als de audioblog die zich nu tot podcasting heeft ontwikkeld. Zou kunnen ... Alleen jammer dat tegenwoordig 12 van de 16 miljoen Nederlanders loopt te vloggen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Of je gaat wedden dat je alle liedjes van Frans Bauer kunt opnoemen aan de hand van fragmenten, of je gaat Samson & Gert screenshots raden of je gaat samen meedoen in een quiz over 6000 jaar tv Je moet wel je feiten goed krijgen als je een ondergordelse steek geeft, het is geen FOK! hier. ...60 jaar TV. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 8 augustus 2012 gepost Auteur Share 8 augustus 2012 gepost Alleen jammer dat tegenwoordig 12 van de 16 miljoen Nederlanders loopt te vloggen. Waaronder ik! Best jammer ja.. het enige wat ik wel weet is dat er een keer een vlogger op tv is gekomen, omdat hij zo'n goede parodie had op Justin Bieber - Baby. Hij kwam op 25 meest (iets met internet). Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 augustus 2012 gepost Share 8 augustus 2012 gepost Vloggen - maak je zelf filmpjes / video's of geef je ze door? (Google) Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 8 augustus 2012 gepost Auteur Share 8 augustus 2012 gepost Vloggen - maak je zelf filmpjes / video's of geef je ze door? (Google) Ik maak ze zelf. Klik maar hierop ;D Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 augustus 2012 gepost Share 9 augustus 2012 gepost Lekker muziekje. Geluid is wat minder. Was dit een repetitie of een echte uitvoering? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 9 augustus 2012 gepost Auteur Share 9 augustus 2012 gepost Lekker muziekje. Geluid is wat minder. Was dit een repetitie of een echte uitvoering? Was een uitvoering, (maar dat is niet de enige video die ik heb he ;p) alleen we hadden ZEER amateuristische mensen als het om het geluid ging en ook was de cameraman niet al te goed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2012 gepost Share 10 augustus 2012 gepost In "mijn tijd" had je bij dit soort dingen tijdens de generale repetitie gewoon 1 moeder (lees: mijn moeder) die een camera op statief zette en dat was het dan Er was ook maar 1 microfoon en dus als jouw stuk kwam moest je naar voren en bij de microfoon staan en je stukje doen Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 10 augustus 2012 gepost Auteur Share 10 augustus 2012 gepost In "mijn tijd" had je bij dit soort dingen tijdens de generale repetitie gewoon 1 moeder (lees: mijn moeder) die een camera op statief zette en dat was het dan Er was ook maar 1 microfoon en dus als jouw stuk kwam moest je naar voren en bij de microfoon staan en je stukje doen Aha.. ja, wij hadden twee microfoons, waarvan er dus eentje in het begin uit was. En onze school had een cameraman ingehuurd, maar nogmaals: zo goed was het niet echt. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 augustus 2012 gepost Share 10 augustus 2012 gepost Aha, het wordt duidelijker. De basis (de film/video) maak je niet altijd zelf, maar je voegt muziek en eigen tekst toe en zo ontstaat een nieuw geheel. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 11 augustus 2012 gepost Auteur Share 11 augustus 2012 gepost Aha, het wordt duidelijker. De basis (de film/video) maak je niet altijd zelf, maar je voegt muziek en eigen tekst toe en zo ontstaat een nieuw geheel. Ja, zoiets ;p Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 11 augustus 2012 gepost Auteur Share 11 augustus 2012 gepost Ik ben een beetje aan het rondbellen met 3FM, Slam FM en Q-Music.. Tot nu toe heeft 3FM nog alleen gereageerd dat ze het interessant vonden en dat ik zo snel mogelijk met de studio kon bellen, maar tot nu toe nog niks. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2012 gepost Share 11 augustus 2012 gepost Iemand hier op het forum (die al een hele tijd niet meer actief is helaas) heeft ook diverse pogingen gedaan een show aan de man te brengen in de tv wereld, helaas zonder succes ondanks dat het erg leuk in elkaar zat. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 augustus 2012 gepost Share 12 augustus 2012 gepost Iemand hier op het forum (die al een hele tijd niet meer actief is helaas) heeft ook diverse pogingen gedaan een show aan de man te brengen in de tv wereld, helaas zonder succes ondanks dat het erg leuk in elkaar zat. Wie was dat ook weer? Ik herinner me enkel iemand met een film-idee. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 augustus 2012 gepost Share 16 augustus 2012 gepost Ik ben een beetje aan het rondbellen met 3FM, Slam FM en Q-Music.. Tot nu toe heeft 3FM nog alleen gereageerd dat ze het interessant vonden en dat ik zo snel mogelijk met de studio kon bellen, maar tot nu toe nog niks. Al eerder heb ik je Computer Idee aangeraden en nu helemaal. Ze hebben een klein stukje gewijd aan videobloggen. <quote> Een videoblog is niet zozeer een maildienst als wel een soort sociaal netwerk waarbij video de boventoon voert. Gebruikers houden er bv een videodagboek bij en posten er filmpjes die door iedereen te bekijken zijn. </quote> Dus als je iets bijzonders met je pc doet ....schrijf ze! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 24 september 2012 gepost Auteur Share 24 september 2012 gepost (aangepast) Het is me gelukt om op Q-Music te komen! http://www.youtube.com/watch?v=NRdGMwKzywo 24 september 2012 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2012 gepost Share 24 september 2012 gepost Kijk eens, en wij hebben hem op ons forum Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 september 2012 gepost Share 24 september 2012 gepost Gefeliciteerd, Melki! Nu blijf je heel lang 11 jaar ... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 september 2012 gepost Share 24 september 2012 gepost (aangepast) Trollface-kop erbij is mijn gezicht bij deze video. :') Leuk dat er ook een stukje op Q-Music gedraaid wordt Om overigens zelf ook wat te promoten... Een eerste proefafleveringetje van mijn nieuwe reeks "Casa di Samba" staat online! Hierin probeer ik wekelijks weer met een leuk verhaaltje van achter de schermen een mooi tv-fragment uit het verleden in te leiden. Vandaag (of gister, eigenlijk), begonnen met de beruchte zwanenzang van Paul de Leeuw als Anneke Grönloh in 'Herberg de Leeuw': http://www.youtube.com/watch?v=MqIRyjaTXiE (Er zitten overigens nog wel enkele sync- en volumeproblemen in deze eerste proefuitzending; Het is een pilotje, dus dan mogen zulke kinderziektes nog toch ) 24 september 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 25 september 2012 gepost Auteur Share 25 september 2012 gepost Gefeliciteerd, Melki! Nu blijf je heel lang 11 jaar ... Oh god Link naar bericht Delen op andere sites
Gameboy 26 december 2012 gepost Share 26 december 2012 gepost Gewoon illegale radiozender BEGINNEN! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost Gewoon illegale radiozender BEGINNEN! Nou, dat is wel heel erg retro ... en storend voor de legale radiozenders op de autoradio. Ik denk dan ook dat Melki zich lekker bij zijn videoblogs houdt. Link naar bericht Delen op andere sites
Gameboy 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost Nou, dat is wel heel erg retro ... en storend voor de legale radiozenders op de autoradio. Ik denk dan ook dat Melki zich lekker bij zijn videoblogs houdt. Net als Radio Decibel.. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 december 2012 gepost Share 28 december 2012 gepost Net als Radio Decibel.. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 28 december 2012 gepost Share 28 december 2012 gepost Vlogs vind ik nooit zo interessant, sketches en dergelijke vind ik op z'n tijd wel goed.. Zoals Melki hierboven benoemde over die parodie van Theaumes is ook niet een vlog maar eerder een sketch Vaak hebben hun een tweede kanaal waarop hun vertellen hoe ze de dag beleefd hebben, een vlogkanaal dus.. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 28 december 2012 gepost Auteur Share 28 december 2012 gepost (aangepast) Vlogs vind ik nooit zo interessant, sketches en dergelijke vind ik op z'n tijd wel goed.. Zoals Melki hierboven benoemde over die parodie van Theaumes is ook niet een vlog maar eerder een sketch Vaak hebben hun een tweede kanaal waarop hun vertellen hoe ze de dag beleefd hebben, een vlogkanaal dus.. Vlogs vind ik nooit zo interessant, sketches en dergelijke vind ik op z'n tijd wel goed.. Zoals Melki hierboven benoemde over die parodie van Theaumes is ook niet een vlog maar eerder een sketch Vaak hebben hun een tweede kanaal waarop hun vertellen hoe ze de dag beleefd hebben, een vlogkanaal dus.. Een vlog kan ook een video zijn, waarin ook een sketch voorkomt, hetgene wat ik veel maak. Maar wat jij bijvoorbeeld zegt, dat mensen zo'n 2e kanaal hebben om te vertellen hoe ze de dag hebben beleefd, valt ook onder de categorie vlogs. 28 december 2012 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 28 december 2012 gepost Auteur Share 28 december 2012 gepost Sorry voor de dubbele quote. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 28 december 2012 gepost Share 28 december 2012 gepost (aangepast) Even offtopic & bedoeld voor melki; ken ik jou niet al sinds de tijd dat ik nog video's uploadde op youtube onder de naam Logitech2608 etc. ? Dat we toendertijd via privemail op youtube nog een heletijd overlegd hadden enzovoort & later op msn daar nog over doorgingen? 28 december 2012 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 29 december 2012 gepost Auteur Share 29 december 2012 gepost Even offtopic & bedoeld voor melki; ken ik jou niet al sinds de tijd dat ik nog video's uploadde op youtube onder de naam Logitech2608 etc. ? Dat we toendertijd via privemail op youtube nog een heletijd overlegd hadden enzovoort & later op msn daar nog over doorgingen? Nope, niet ik ;p Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 30 december 2012 gepost Share 30 december 2012 gepost Nope, niet ik ;p Hmm toch hebben wij alwel eens eerder gesproken, jij uploadde volgens mij ook iets van B&A op youtube en later ben je over gegaan op vloggen, kan me nog vaag een filmpje herinneren dat je samen met je tante naar de film ging Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 december 2012 gepost Share 30 december 2012 gepost Hmm toch hebben wij alwel eens eerder gesproken, jij uploadde volgens mij ook iets van B&A op youtube en later ben je over gegaan op vloggen, kan me nog vaag een filmpje herinneren dat je samen met je tante naar de film ging Kunnen jullie dit niet via MSN doen ofzo? :') Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 30 december 2012 gepost Share 30 december 2012 gepost Het heet toch 'gezellig offtopic' Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 december 2012 gepost Share 31 december 2012 gepost Het heet toch 'gezellig offtopic' Het forum ja. Dat betekent niet dat je daarmee in een topic offtopic moet lopen leuteren. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 31 december 2012 gepost Share 31 december 2012 gepost Kan in feite wel heel bijdehand lopen doen en zeggen dat het niet geheel offtopic is omdat het met zijn kanaal te maken heeft & dit topic daar ook op gebaseerd is, maar goed let it be! :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2012 gepost Share 31 december 2012 gepost Ik vind dat het niet zo kwaad kan in een dergelijk topic, dus wat mij betreft mag je je gang gaan en gezien ik hier de admin ben Tenzij het uit de hand loopt, dan grijp ik of een van de mede admins of mods wel in Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten