JB 25 april 2004 gestart Share 25 april 2004 gestart Voor alle Plaaggeest en Van Gorchum fans: De NCRV-serie de poppenkraam is nu ook op DVD uit. Hoofdpersoon is Jaap Stobbe aka de Plaaggeest en een hele jonge van Gorchum speelt een of andere agent. Daarnaast komt de Schandebakker(Johan Sirag) ook af en toe langs... Best leuke serie, al zeg ik het zelf. En waar anders zie je Psul van Gorchum een liefdeslied zingen en erbij dansen? Quote vd dag Johan Sirag loopt de winkel uit... "Het is een schande, een schande" (van "rara wie ben ik" 00.45) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Voor alle Plaaggeest en Van Gorchum fans:De NCRV-serie de poppenkraam is nu ook op DVD uit. Hoofdpersoon is Jaap Stobbe aka de Plaaggeest en een hele jonge van Gorchum speelt een of andere agent. Daarnaast komt de Schandebakker(Johan Sirag) ook af en toe langs... Best leuke serie, al zeg ik het zelf. En waar anders zie je Psul van Gorchum een liefdeslied zingen en erbij dansen? Quote vd dag Johan Sirag loopt de winkel uit... "Het is een schande, een schande" (van "rara wie ben ik" 00.45) Mmmm... ik vond de Poppenkraam vroeger wel leuk, geloof ik, al kan ik me er weinig meer van herinneren dat Stobbe zo raar liep, met zijn been vooruit... hoe duur zijn die DVDs? Link naar bericht Delen op andere sites
JB 26 april 2004 gepost Auteur Share 26 april 2004 gepost Ze zijn 7,99 en dan heb je iets van 75 minuten (=3 aflveringen) Toch best een leuke serie, alleen zijn de liedjes(behalve die van Paul natuurlijk) een beetje saai. Oja en Jaap loopt idd een beetje raar ja. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost En waar anders zie je Psul van Gorchum een liefdeslied zingen en erbij dansen? Zijn naam is Paul van Gorcum! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten