djkoelkast 15 juli 2012 gestart Share 15 juli 2012 gestart Vandaag zal als alles gaat zoals gepland de Retroforum server fysiek verhuizen, dus is er enige offlinetijd te verwachten. Ik denk dat dit laat op de avond wordt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2012 gepost Auteur Share 15 juli 2012 gepost Zo, alles is zonder problemen verlopen. Server staat nog niet op de definitieve plek dus er komt nog een kleine offlinetijd deze week. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juli 2012 gepost Share 16 juli 2012 gepost Niets van gemerkt, dus goed bezig! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2012 gepost Auteur Share 31 juli 2012 gepost Door werkzaamheden verwacht ik vandaag enkele keren een korte offlinetijd. Sorry voor het ongemak. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2012 gepost Auteur Share 4 augustus 2012 gepost Zojuist is de server op zijn definitieve plek gezet. De stroom moet er de komende week nog wel een paar keer af, maar ik probeer dat zo kort mogelijk te houden en te doen in off-tijden Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten