Melki 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost Zeg, Jelger.. wat zie ik hier? (of ben jij dat niet?) http://cd-dvd.marktplaats.nl/vhs-kinderen-en-jeugd/577170879-10-jaar-bassie-adriaan-zeldzame-vhs-videoband.html? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2012 gepost Auteur Share 12 juli 2012 gepost Zeldzaam :') Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost (aangepast) Zeldzaam :') Ja joh, een zeldzame videotheek-uitgave! Compleet met uniek opgeschreven videotheeknummer! Daar bestaat er maar één van! EDIT: Kijk overigens ook eens bij de andere advertenties: Allemaal zeldzame buttons en een ingelijste AVRObode poster uit de Op Schattenjacht-shoot. 12 juli 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost Het valt me nog mee dat er bij die Panasonic camera niet vermeld staat dat ie zeldzaam is. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost (aangepast) Let op, hier komt een zeldzame post van Jelger de goochelaar... Met zeldzaam bedoel ik eigenlijk dat je het maar zelden tegenkomt. Dat is dus mijn definitie van zeldzaam. En ja, ik ga het een en ander maar eens verkopen. Eigenlijk doe ik dat omdat ik op korte termijn geld nodig heb voor m'n eigen film en na de aanvaring met Aad kost het me niet zoveel moeite om wat spullen op Marktplaats te zetten. 12 juli 2012 aangepast door Jelger_de_goochelaar Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost Ik zou ze ritueel verbranden.... Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 12 juli 2012 gepost Share 12 juli 2012 gepost Ieder zijn eigen smaak toch? Ik vond de series van Amerika & Europa wel "leuk" op hun eigen manier maar als bepaalde mensen daar een andere mening over hebben mag dat toch? We wonen niet voor niets in vrij land en als het Bas & Aad niet aanstaat dat daar over gesproken wordt, mag ook, alleen dat ze daarom mensen gaan afsnauwen hoort niet! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost (aangepast) Forget it, gezien ik wil weten wat voor inbreng ik als 'fan' heb op de uitgaves van Bassie en Adriaan heb op DVD, ik ga Aad eens mailen met de informatie dat bij Beeld & Geluid alle afleveringen van de Plaaggeest tot de professor integraal in hoge kwaliteit te vinden zijn bij Beeld en Geluid. ...Kijken hoe lang het dan duurt voor er een nieuwe uitgave van series als de Plaaggeest en de huilende Professor verschijnt, met 'verbeterd beeld en geluid' 13 juli 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2012 gepost Auteur Share 13 juli 2012 gepost Doet hij niet. Hij zou ze alleen restaureren vanaf de mastertapes, dat heeft hij al vaker gezegd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost Doet hij niet. Hij zou ze alleen restaureren vanaf de mastertapes, dat heeft hij al vaker gezegd. Really? Wist ik niet. Maargoed, vooralsnog is de remaster van de professor gedaan via de VHS-banden van Penta. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2012 gepost Auteur Share 13 juli 2012 gepost Hoe je zoiets kwijt kunt raken is me een raadsel trouwens. Ik heb alle ruwe banden nog van alles wat ik ooit heb gefilmd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost Hoe je zoiets kwijt kunt raken is me een raadsel trouwens. Ik heb alle ruwe banden nog van alles wat ik ooit heb gefilmd. Tja, die masterbanden lagen eerst nog in de archieven van Joop van den Ende, hè. Pas later kocht Aad die banden over van Joop en toen miste Joop die banden al (ook van de Sleutel, ter voorbeeld). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2012 gepost Auteur Share 13 juli 2012 gepost Dan is van den Ende dus de schuldige in deze en blijft de vraag hetzelfde: hoe kun je zoiets nou kwijtraken? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost Dan is van den Ende dus de schuldige in deze en blijft de vraag hetzelfde: hoe kun je zoiets nou kwijtraken? Simpel: Van den Ende kijkt niet om naar zijn troep en zorgt er dus ook voor dat verzamelaars eventuele masterbanden kunnen 'vinden'. :') De masterbanden van Jimi Hendrix uit Hoepla zijn ook destijds ontvreemd bij de VPRO. Was destijds écht niet zo uitzonderlijk, de organisatie en ordening van die banden was gewoon om te janken destijds. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2012 gepost Auteur Share 13 juli 2012 gepost Iemand had toch ook masterbanden "gekocht" voor een slagroomtaart bij een bandenverzamelaar Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost Iemand had toch ook masterbanden "gekocht" voor een slagroomtaart bij een bandenverzamelaar Die bandenverzamelaar, juist, je snapt 'em. Dát verhaal vind ik zo vreemd, nog altijd. Die Menno Roozen (?) had een mega-popcollectie (ÉCHT groot, ik geloof ook best de missende Hendrix-masterbanden die destijds gewoon door een fan gejat waren), én de mastertapes van de professor. Aad bracht het in het nieuws (Maargoed, we weten hoe Aad tegenwoordig zijn materiaal 'terugvraagt' :')) en tóen wilde Roozen een groot bedrag ervoor vangen. Aad regelde het via justitie en die kende het natuurlijk aan Aad toe... Maar toen was een deel van die banden al verkocht voor een slagroomtaartje, inderdaad. :') Mijn vraag dan vooral: Hóe kwam hij aan die banden in the first place, and secondly; Why aan Aad een hoog bedrag vragen (terwijl het alsnog zijn eigen beelden zijn) en dan uiteindelijk verkopen aan de eerste de beste voor een slagroomtaartje... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2012 gepost Auteur Share 13 juli 2012 gepost Ik denk dat dat vooral aan de manier van vragen ligt. "Dat is mijn eigendom, ik eis dat je het teruggeeft" in plaats van "Hey jij hebt mijn banden, kunnen we iets regelen onderling?" Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Inmiddels heb ik het via de mail wat bijgelegd met Aad. Daar ben ik erg blij om. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Inmiddels heb ik het via de mail wat bijgelegd met Aad. Daar ben ik erg blij om. Mooi zo, ben heel blij voor je. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Inmiddels heb ik het via de mail wat bijgelegd met Aad. Daar ben ik erg blij om. Dat is dan wel weer leuk om te horen Maar het meest opmerkelijke is nog wel dat er op je mail gereageerd is...mijn mails richting Adrina zijn tot nu toe allemaal blijkbaar in het niets verdwenen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Waarschijnlijk heeft Jelger een ander direct e-mailadres. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Waarschijnlijk heeft Jelger een ander direct e-mailadres. Ja, vooruit, dat is heel goed mogelijk. Maar dan nog...mijn laatste vraag was volgens mij of men nog van plan is iets meer te doen met de aangepaste versie van de series dan alleen maar bij Telekids uitzenden, en je zou toch denken dat zoiets wel aanspoort te reageren, wegens verkoopmogelijkheden Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Waarschijnlijk heeft Jelger een ander direct e-mailadres. Ja natuurlijk, ik ben tenslotte een insider... Nee hoor, heb het gewoon naar het mailadres gestuurd op de B&A site. Dus ik vind het toch wel leuk van Aad dat die me even heeft gemaild. Het eerste mailtje was nog best onvriendelijk, maar uiteindelijk is het toch weer goed gekomen, dus wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juli 2012 gepost Share 15 juli 2012 gepost (aangepast) En de boel staat nu ook officieel op Spotify, waar ik nu luister naar één van de weinige later verklooide Klaris-klassiekers: In de Lente 15 juli 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juli 2012 gepost Share 15 juli 2012 gepost En dit is wel een tweede post waard, maar mij valt op dat op Spotify ook een drietal liedjes van 'De leukste liedjes 1' en 'Radiostation B&A' van CNR geplaatst zijn! Die heb ik niet gezien op iTunes? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Inmiddels heb ik het via de mail wat bijgelegd met Aad. Daar ben ik erg blij om. Toch heel sportief, uiteindelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2012 gepost Auteur Share 17 juli 2012 gepost Toch heel sportief, uiteindelijk! Het zal nooit uit hemzelf komen heb ik het idee. Link naar bericht Delen op andere sites
iFabianX 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Geen idee of het hier hoort, maar weet iemand hoe en waar ik de uitzending van Jensen in 2003 kan terugkijken met Bas en Aad? Het archief van RTL.nl gaat maar tot 2004-05. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Geen idee of het hier hoort, maar weet iemand hoe en waar ik de uitzending van Jensen in 2003 kan terugkijken met Bas en Aad? Het archief van RTL.nl gaat maar tot 2004-05. Die uitzending heb ik wel ooit gehad, maar nu helaas niet meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Nu ze video's op youtube hebben staan moeten ze de kost elders verdienen! http://link.marktplaats.nl/578775974 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost Adverteerder: Martijn? You've got to be fucking kidding me. Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost (aangepast) - 18 juli 2012 aangepast door djkoelkast Opzouten, jij hebt een ban. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost Offtopic: Weet je wat ironisch is? Dat MichaelB net 5 dagen is geunbanned en daarna weer een ban krijgt! (Sorry, maar ik lig echt dubbel hier) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost Sinds wanneer is die snertbult unbanned? Heeft me godverdomme lastig laten vallen via mail... Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost Sinds wanneer is die snertbult unbanned? Heeft me godverdomme lastig laten vallen via mail... Sinds 14 juli.. had ik gelezen in t banmeldtopic. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juli 2012 gepost Auteur Share 19 juli 2012 gepost Hij was een maand geband, dus dat was ingesteld, alleen toen kreeg hij een ban voor onbepaalde tijd en die was nog niet ingesteld. Nu wel. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juli 2012 gepost Share 19 juli 2012 gepost Ah ok mooi zo, dank. Ben helemaal klaar met die engerd. Zeg, just wondering, maar van mij mogen de circusshows nu onderhand wel eens officieel op DVD uitkomen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juli 2012 gepost Auteur Share 19 juli 2012 gepost Lagen de rechten daarvan niet bij Ome Joop? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juli 2012 gepost Share 19 juli 2012 gepost Lagen de rechten daarvan niet bij Ome Joop? ...Dát, is een hele goeie. :') Damn, daar had ik dus nog helemaal niet aangedacht, maar zou zomaar kunnen kloppen ja. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 juli 2012 gepost Share 26 juli 2012 gepost Nu ze video's op youtube hebben staan moeten ze de kost elders verdienen! http://link.marktplaats.nl/578775974 Het is dat ik nooit meer wil trouwen... (nog afgezien van het feit dat de kans klein is dat het met een B&A fan zou zijn :')).Kunnen we die wagen niet een keer huren voor een oldskool B&A tour of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 juli 2012 gepost Share 26 juli 2012 gepost Dat zou me eigenlijk best nog wel wat lijken. Dat maakt het lekker compleet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 juli 2012 gepost Share 26 juli 2012 gepost Kunnen we die wagen niet een keer huren voor een oldskool B&A tour of zo? Just asking in advance: Mag die afschuwelijke YouTube-reeks dan lekker thuisblijven? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juli 2012 gepost Auteur Share 27 juli 2012 gepost Just asking in advance: Mag die afschuwelijke YouTube-reeks dan lekker thuisblijven? Gebande leden zijn uiteraard niet welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 27 juli 2012 gepost Share 27 juli 2012 gepost Gebande leden zijn uiteraard niet welkom En kinderen van 12 jaar uiteraard ook niet.. *KUCH* Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 27 juli 2012 gepost Share 27 juli 2012 gepost Maar goed dat jij 11 bent dan he. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 27 juli 2012 gepost Share 27 juli 2012 gepost Maar goed dat jij 11 bent dan he. Uit alle bescheidenheid: Dat vind ik zelf ook goed! Zeer zeer zeer goed! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 juli 2012 gepost Share 27 juli 2012 gepost Kunnen we die wagen niet een keer huren voor een oldskool B&A tour of zo? Met de traditionele rondrit op de rotonde bij het Baron huis? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juli 2012 gepost Share 27 juli 2012 gepost Met de traditionele rondrit op de rotonde bij het Baron huis? Bijvoorbeeld Maar dan niet het overige verkeer ophouden, lijkt me... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 juli 2012 gepost Share 30 juli 2012 gepost Volgens mij houdt de auto met caravan al de halve rotonde bezet. Dus succes Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 31 juli 2012 gepost Share 31 juli 2012 gepost Ik ben naar Beeld en Geluid Experience geweest in Hilversum en daar heb ik een intro kunnen vinden (originele uit 1981) van aflevering 10! Helaas had ik geen camera bij, dus filmde ik het maar met me telefoon. Wat mij ook is opgemerkt, is dat er na de intro een scéne komt die niet op de Pentabanden staan! - http://www.youtube.com/watch?v=pEGfzD-gO-M Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten