Keetie 16 juni 2012 gestart Share 16 juni 2012 gestart (aangepast) Een klein berichtje in de tvgids vermeldt het bestaan van een museum voor bedreigde geluiden, een site opgezet door Brendan Chilcutt die daar plaatjes van retro apparaten heeft geplaatst met bijbehorend geluid. Plaatje aanklikken is geluid aan, plaatje weer aanklikken is geluid uit. savethesounds.info of www.mrgory.info/sm/ Bij mij met WinXP en Explorer8 doet het geluid het niet. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb Brendan al een mailtje daarover gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen. Helaas, in Mozilla Firefox ziet de site er niet uit ... 16 juni 2012 aangepast door Ross Linkjes aangepast. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2012 gepost Share 16 juni 2012 gepost Site werkt wel in Opera, maar ik vind de kwaliteit van de opnamen nogal wisselend en overall gezien tegenvallen. Firefox moet je sowieso de-installeren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2012 gepost Auteur Share 16 juni 2012 gepost Site werkt wel in Opera, maar ik vind de kwaliteit van de opnamen nogal wisselend en overall gezien tegenvallen. Firefox moet je sowieso de-installeren. O, opera heb ik ook ergens staan op mijn oude computer. Over het geluid kan ik nog niet meepraten. Ik vond het idee wel aardig. Waarom Firefox de-installeren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2012 gepost Share 16 juni 2012 gepost Omdat dat een slechte browser is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 juni 2012 gepost Share 16 juni 2012 gepost Gewoon naar chrome Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 juni 2012 gepost Auteur Share 17 juni 2012 gepost (aangepast) Inmiddels heb ik het geluid kunnen horen. Gewoon, downloaden - het zijn mp3-tjes - en dan afspelen. Je zou er een contest van kunnen maken, zo van welk geluid hoort bij welk plaatje... het staat niet op volgorde. Wat een afgang die telefoon. Ik dacht het eigenlijke tring geluid te kunnen horen,maar het is het geluid van een nummer draaien met de draaischijf. Inderdaad djkoelkast, slechte geluiden. Eentje stond er keihard, m'n oren doen er nog zeer van ... 17 juni 2012 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.