Deemster 13 juni 2012 gestart Share 13 juni 2012 gestart Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar Video CD's van Bassie en Adriaan en de Reis vol Verrassingen. Wie oh wie helpt me? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juni 2012 gepost Share 14 juni 2012 gepost Met regelmatig googlen moet je er wel komen toch? Zie bijv. hier: http://www.smallmart.nl/online-vintage-retro-shop/retrocomputer/philips/software2012-03-21-01-56-21543346115/cd-i-video/bassie-adriaan-op-reis-door-europa-1-detail Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juni 2012 gepost Share 14 juni 2012 gepost Oh... Niet om lullig te wezen, maar ik heb net vanmiddag die VCD daar besteld. :') Ik hoop dat ze er nog een voor je hebben, Deemster. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2012 gepost Share 14 juni 2012 gepost Er zijn er zat te vinden hoor overal. Zorg gewoon dat je niet te veel betaalt. Meer dan 4 euro zijn ze niet waard. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 18 juni 2012 gepost Auteur Share 18 juni 2012 gepost Oh... Niet om lullig te wezen, maar ik heb net vanmiddag die VCD daar besteld. :') Ik hoop dat ze er nog een voor je hebben, Deemster. Haha, geen problem samba-boy, ik heb de DVD uit 1999 al al mist het liedje "Franse Les", het is wel DVD-kwaliteit dus ik vind het genoeg Veel plezier met je VideoCD. De VideoCD van Bassie en Adriaan Op zoek in Las Vegas is binnen! Ik zoek nu nog: - Op zoek in Curacao (1 disk) - Op zoek in San Fransisco (1 disk) - Op zoek in het Wilde Westen (2 disks) Bij voorbaat dank Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 24 juli 2012 gepost Share 24 juli 2012 gepost ik heb er een x aantal Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 juli 2012 gepost Auteur Share 25 juli 2012 gepost Welke heb je allemaal Branko? Alleen Curacao? Die zou ik in ieder geval willen kopen van je, als je hem wegdoet? Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 26 juli 2012 gepost Share 26 juli 2012 gepost Welke heb je allemaal Branko? Alleen Curacao? Die zou ik in ieder geval willen kopen van je, als je hem wegdoet? heb volgens mij 3 soorten. moet ik even na kijken. verkoop mijn hele collectie ipv met toekomst plannen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 juli 2012 gepost Share 26 juli 2012 gepost heb volgens mij 3 soorten. moet ik even na kijken. verkoop mijn hele collectie ipv met toekomst plannen. Amai, dat gaat nog leuk worden Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 30 juli 2012 gepost Share 30 juli 2012 gepost Deze heb ik: Opzoek in Curacao ( helaas zonder hoes ) Op zoek in Nederland en Frankrijk (2x) Op zoek in Sanfrancisco Op zoek in Las Vegas Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten