Keetie 31 juli 2012 gepost Auteur Share 31 juli 2012 gepost Klopt. Alles wat met regen te maken heeft telt (nog heel even). Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 augustus 2012 gepost Auteur Share 1 augustus 2012 gepost Er kan niet meer ingestuurd worden voor de fotowedstrijd, dus geen foto's meer uploaden met als onderwerp Regen! Ik zal zo snel mogelijk een stemformulier creëren. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Ik zie dat inmiddels het "stem"-topic al is geopend, dus het kan m.i. geen kwaad betreft onderstaande, wat ik jullie niet wil onthouden; Afgelopen weekend was ik in Valkenburg en gisteravond zaten we in een enorme plens en hagelbui; het kwam met bakken uit de hemel. Het is dus eigenlijk wel heel jammer dat deze contest niet net even een weekje langer duurde; de foto's zeggen genoeg... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2012 gepost Auteur Share 6 augustus 2012 gepost Inderdaad mooie regenfoto's. Maar ja, de inzendtermijn was al bijna 2 maanden in verband met de vakantie. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Ziet er meteen zo treurig uit zo'n terras, terwijl het van mij best allemaal mag die regen, het is hier al veel te warm elke dag. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 augustus 2012 gepost Auteur Share 7 augustus 2012 gepost Ziet er meteen zo treurig uit zo'n terras, terwijl het van mij best allemaal mag die regen, het is hier al veel te warm elke dag. Ga erbij zitten, zou ik zo zeggen. Op de tweede foto is er beweging genoeg, pijpestelen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Ga erbij zitten, zou ik zo zeggen. Op de tweede foto is er beweging genoeg, pijpestelen! Haha, ja wat zou jij doen als er ineens een fikse hagel- en regenbui uit de hemel komt? Ik zou me ook als de sodemieter uit de voeten maken en schuilen onder een afdakje (net als de mensen die op foto 1 te zien zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten