Keetie 8 juni 2012 gestart Share 8 juni 2012 gestart Met het weekend voor de deur Even lekker uit de sleur - Robert Long Houd het toestel in de aanslag Voor een druilerige dag! Dit is het onderwerp van de nieuwe fotowedstrijd: REGEN Maak een foto met als onderwerp Regen en upload die naar het Retroforum in de hoop dat het de mooiste/aardigste/leukste foto zal zijn van alle ingezonden foto's. De inzendtermijn is bijna 2 maanden, met als einddatum 1 augustus 2012. Daarna kan er door iedereen 1x gestemd worden, zowel door inzenders van een foto als door niet-inzenders. Er mag niet op eigen foto gestemd worden. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ De regels (met dank aan djkoelkast): - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 juni 2012 gepost Share 8 juni 2012 gepost (aangepast) Een foto van erg lang geleden, net na een regenbui.... En in de attachment in de originele afmetingen... http://i.imgur.com/vr9nx.jpg 8 juni 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Is een foto van lang geleden toegestaan? Anders kan ik ook even mijn archief gaan doorspitten. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat we de komende tijd moeten maken? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Staat toch echt in de regels in de OP Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Inderdaad, dus Ross z'n foto telt niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 juni 2012 gepost Auteur Share 11 juni 2012 gepost Ik heb de foto van Ross niet echt als een inzending gezien, meer als een warmlopertje. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Telt deze foto wel? Gemaakt op 20 mei 2012.... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost He wat jammer nou.... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Gemaakt op 20 mei 2012.... ...Dus telt 'ie ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 juni 2012 gepost Share 11 juni 2012 gepost Shit lees nu net de OP door, balen dit haha.... Nouja morgen staat er een shitload aan regen op de planning voor de achterhoek dus we'll see! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Troost je, het onderwerp was goed ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Je kunt natuurlijk ook met je tuinsproeier in de weer om zo artificiële regen te creëren. Er staat nergens waar de regen vandaan moet komen, als je de foto maar in de looptijd maakt. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Je kunt natuurlijk ook met je tuinsproeier in de weer om zo artificiële regen te creëren. Er staat nergens waar de regen vandaan moet komen, als je de foto maar in de looptijd maakt. Oftewel, ik laat de hond even uit en laat straks wel een foto zien met gele regen. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Je kunt natuurlijk ook met je tuinsproeier in de weer om zo artificiële regen te creëren. Er staat nergens waar de regen vandaan moet komen, als je de foto maar in de looptijd maakt. Onsportief. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Onsportief. Dan vind je mijn manier al helemaal niet leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Dan vind je mijn manier al helemaal niet leuk. Jawel, mijnheer... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Onsportief. Vind je dat echt? Als er geen regen is maar je wil toch iets inzenden dan is dat toch dè oplossing? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Nederland kennende gaat het tot 1 augustus vast nog wel eens regenen. Maar mocht er een droogteperiode aanbreken tot 1 augustus, dan kunnen we het onderwerp regen in overleg uitbreiden met water. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2012 gepost Auteur Share 16 juni 2012 gepost Het miezerde hier gisteren: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juni 2012 gepost Share 16 juni 2012 gepost Het miezerde hier gisteren: Put voor je. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2012 gepost Share 16 juni 2012 gepost Wat een apart soort put, nog nooit gezien hier. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2012 gepost Auteur Share 16 juni 2012 gepost Ik heb ergens nog een mooiere gezien, eentje die ik nog nooit gezien had ... Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 17 juni 2012 gepost Share 17 juni 2012 gepost Gisteren ging het in de achterhoek er nog even stevig aan toe, net voor het begon heb ik nog een foto gemaakt van de vage groene lucht.. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 juni 2012 gepost Share 18 juni 2012 gepost Lekker weertje daar. Vanmorgen zat ik rustig aan tafel te ontbijten, zag ik plots op plusminus 200m een blikseminslag op het spoor, direct gevolgd door een oorverdovende knal en veel regen. Hierbij twee foto's, waarbij ik voorlopig de laatste ervan laat staan als inzending. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 juni 2012 gepost Auteur Share 18 juni 2012 gepost (aangepast) Gisteren ging het in de achterhoek er nog even stevig aan toe, net voor het begon heb ik nog een foto gemaakt van de vage groene lucht.. Mooi dreigend doorkijkje. 18 juni 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 juni 2012 gepost Auteur Share 18 juni 2012 gepost Lekker weertje daar. Bij jou dus ook. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 23 juni 2012 gepost Share 23 juni 2012 gepost (aangepast) Boze donderwolken boven Oranje. 23 juni 2012 aangepast door jeugdmemories Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 juni 2012 gepost Auteur Share 24 juni 2012 gepost Toepasselijke naam ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Vandaag is er wel veel regen, eens zien of het lukt een foto te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost ter inspiratie live vanaf locatie Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 juni 2012 gepost Auteur Share 24 juni 2012 gepost (aangepast) Wat een weer weer ... zul je zien dat het tot 1 augustus zo blijft. Vast en zeker omdat je een tuinslang wilde gebruiken ... 24 juni 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Hmm vanaf donderdag beter weer dus daar zal het niet aan liggen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Wat een weer weer ... zul je zien dat het tot 1 augustus zo blijft. Vast en zeker omdat je een tuinslang wilde gebruiken ... Ik hèb niet eens een tuin (nog niet ) dus ook geen tuinslang. Het was maar een ideetje hoor Ik dacht dat je wedstrijd 2 weken liep ofzo, ik had de einddatum niet goed gelezen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost Vandaag stond ik op en er gingen toen ik het weer buiten zag direct 2 liedjes door mijn hoofd; (8) It's gonna be a wet, wet summer...(8) (8) 'T is weer voorbij, die mooie zomer (8) Maar even een foto gemaakt vanaf de huiskamer; Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 juli 2012 gepost Auteur Share 8 juli 2012 gepost Mooi, mooi... Er zijn al een aantal mooie foto's gepost voor onze fotowedstrijd met als onderwerp Regen! Jullie hebben nog tot 1 augustus 2012 om in te sturen - gewoon uploaden naar het Retroforum in dit topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 juli 2012 gepost Share 14 juli 2012 gepost Lekker buitje hier, het water spat 1 meter op. Deze foto is nog troostelozer dan de vorige. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 juli 2012 gepost Auteur Share 14 juli 2012 gepost Troosteloos is het zeker; die vorige had ook wel wat. Voor degenen die ook nog mee willen doen: Het hoeft natuurlijk niet een troosteloze foto te zijn om een mooie foto met als onderwerp Regen!te maken. O. nou regent het hier ook weer! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juli 2012 gepost Auteur Share 16 juli 2012 gepost (aangepast) Het blijkt overal in Nederland te regenen. Kom op forumleden, wie waagt zich naar buiten voor een mooie foto? Nog 14 dagen de tijd! Daarna mag men kiezen wie de mooiste foto heeft ingezonden. 16 juli 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juli 2012 gepost Share 16 juli 2012 gepost Het regent hier al de hele dag, maar door de verhuizing nog niet aan een foto toegekomen maar hij komt er aan Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juli 2012 gepost Share 16 juli 2012 gepost In de Efteling geweest vandaag. Met dat pokkeweer en lekkende schoenen... Mijn voeten zijn daardoor momenteel pudding, maar heb geloof ik wel een paar mooie kiekjes weten te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Sowieso grappig om te zien hoe lui iedereen is (inclusief mijzelf ) door niet even zijn huis danwel wijk uit te lopen om een foto te schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Sowieso grappig om te zien hoe lui iedereen is (inclusief mijzelf ) door niet even zijn huis danwel wijk uit te lopen om een foto te schieten. Eigenlijk is het schandalig. En vandaag schijnt de zon alweer. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juli 2012 gepost Share 17 juli 2012 gepost Eigenlijk is het schandalig. En vandaag schijnt de zon alweer. Iedereen wacht met zijn topfoto in de natuur tegen de tijd dat de deadline nadert. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 juli 2012 gepost Auteur Share 17 juli 2012 gepost Ik heb inderdaad een reserve-foto liggen, maar of ik die instuur weet ik nog niet Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 juli 2012 gepost Auteur Share 23 juli 2012 gepost Nog ruim een week te gaan voor de fotowedstrijd met als onderwerp Regen! Laat de zomer u niet beletten Een mooie foto neer te zetten. Er zijn al meer inzenders dan bij de vorige fotowedstrijd; vrije plaatsjes genoeg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2012 gepost Share 31 juli 2012 gepost Op het nippertje mijn inzending: Gisteren in Callantsoog. Had geen camera mee dus het is een telefoonfoto geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 juli 2012 gepost Share 31 juli 2012 gepost Op het nippertje mijn inzending: Gisteren in Callantsoog. Had geen camera mee dus het is een telefoonfoto geworden. Regent het op die foto? De weg ziet er zo droog uit. Wel mooi die dreigende lucht. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2012 gepost Share 31 juli 2012 gepost Het spetterde, maar het zijn regenwolken en dat linkt met het onderwerp Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten