Keetie 3 juni 2012 gestart Share 3 juni 2012 gestart Hierbij de fotowedstrijd awards: winnaar runner-up Mocht er belangstelling zijn voor een nieuw onderwerp, dan stel ik REGEN voor. (Tenzij de winnaar een onderwerp wil bepalen ...) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2012 gepost Share 4 juni 2012 gepost Ik vind het prima, nu alleen hopen dat het blijft regenen Toffe awards trouwens Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 juni 2012 gepost Share 4 juni 2012 gepost De awards doen me denken aan Windows 3.11/95 icoontjes. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2012 gepost Share 4 juni 2012 gepost Ja of aan zo'n DOS menu programma Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juni 2012 gepost Auteur Share 4 juni 2012 gepost Ik vind het prima, nu alleen hopen dat het blijft regenen Natuurlijk wordt het dan mooi weer maar bij REGEN hoef je natuurlijk niet alleen aan regen te denken, er bestaat meer wat met regen te maken heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten