Xtincthed 29 mei 2012 gestart Share 29 mei 2012 gestart Beste gamers en verzamelaars, 9 September 2012 zal er in het zalencentrum "Den Draai" in het Brabantse Deurne voor de tweede keer een grote retro gaming beurs gehouden worden! Na de succesvolle eerste retro beurs in Deurne van januari 2012 is het tijd voor een vervolg! Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX en Atari tot Playstation 2 en Gamecube, alles kun je er vinden! Met meer dan 150 tafels belooft het opnieuw een groot retro spektakel te worden! Er wordt ook een groot Arcade Event georganiseerd waarbij mooie prijzen te winnen zijn! De gegevens: - Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zijlberg) - Openingstijden: 10.00 - 16.00 - Entree: 3,50 euro - Meer dan 150 tafels vol retro games! - Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig - Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne Om de beurs tot een succes te maken proberen we het nieuws op zoveel mogelijk manieren te verspreiden. Je kunt daaraan mee helpen door lid te worden van onze Hyves of Facebook en je vrienden uit te nodigen! Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: www.retrogamebeurs.nl Onze Facebook: http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren. De tafels zijn 10 euro per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen. Tot de 9e in Deurne! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 mei 2012 gepost Share 31 mei 2012 gepost Heb je al Retroforum flyers om daar uit te delen? Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 7 juni 2012 gepost Auteur Share 7 juni 2012 gepost je kunt ze altijd opsturen, dan leg ik ze bij de entree Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2012 gepost Share 7 juni 2012 gepost Als je via een PM je adres even naar mij opstuurt (klik op mijn avatar en kies "stuur me een bericht") dan zorg ik dat je een stapeltje toegezonden krijgt. Dat helpt weer bij het promoten van het forum waardoor jouw promotionele topics ook weer meer bekeken worden Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 28 juni 2012 gepost Auteur Share 28 juni 2012 gepost De beurs is alweer bijna volgeboekt, dit keer nog meer tafels dan de eerste editie! Mis het dus niet! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juni 2012 gepost Share 30 juni 2012 gepost Ik heb je adres nog niet voor de flyers, mis ze niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 20 juli 2012 gepost Auteur Share 20 juli 2012 gepost de nieuwe flyers zijn er! Wil je er een aantal om ze uit te delen, stuur dan even een berichtje! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juli 2012 gepost Share 20 juli 2012 gepost Ik had het over de Retroforum flyers Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 21 juli 2012 gepost Auteur Share 21 juli 2012 gepost ik heb je al meerdere keren dat je ff mail mailen dan stuur ik je mijn adres het zijn jouw flyers dus kun je zelf het initiatief nemen toch? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost ik heb je al meerdere keren dat je ff mail mailen dan stuur ik je mijn adres het zijn jouw flyers dus kun je zelf het initiatief nemen toch? Ik dacht we doen het even makkelijk: jij stuurt mij een PM, ik stuur jou de flyers. Jij hebt immers gratis exposure hier Ik mail je zo wel even. Link naar bericht Delen op andere sites
midden 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Ik ga er ook zeker heen met een vriend van mij. Wij zullen ook verslag gaan doen van deze retro game beurs. Heb er wel goede verhalen over gehoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 2 september 2012 gepost Auteur Share 2 september 2012 gepost Met nog 7 dagen te gaan voor de beurs komen we met groot nieuws! Op de beurs worden twee nieuwe Sinclair ZX81 games gereleased door Revival Studios, namelijk Avalanche en Mayhem. Daarnaast is de beurs in Deurne ook de eerste plaats in Nederland waar het nieuwe Philips Videopac spel Mage: The Enchanted Crystals te zien zal zijn! Voor meer informatie kun je terecht op www.revival-studios.com Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 september 2012 gepost Share 2 september 2012 gepost Klinkt heel goed, enorm toffe spellen komen er van Revival Studios Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 17 september 2012 gepost Auteur Share 17 september 2012 gepost het was weer een groot succes, bedankt allemaal voor het komen en zet 24 februari 2013 vast in je agenda voor de volgende editie! http://www.youtube.com/watch?v=L40BVPAc0e0 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2012 gepost Share 17 september 2012 gepost Al die SNES-games in box Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Video doet het niet.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Helaas verwijderde video, dan kan dit topic wel dicht ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten