djkoelkast 27 mei 2012 gestart Share 27 mei 2012 gestart In navolging op het topic Meet Gio is hier mijn versie: Meet Sega Sega, zoals te horen in het begin van Sonic the Hedgehog is onze kortharige collie, of officiëel "Schotse herdershond, korthaar". Sega is een teefje en wordt zo'n 20-22kg. We hebben haar vanmiddag opgehaald bij de fokker en hier is het eerste plaatje: Sega is nu exact 8 weken oud. Uiteraard gaat er een hoop volgen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost D' AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW LIEV! O+ Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost dit wordt nog zo'n topic dat mijn mannelijkheid zal aantasten wegens teveel opmerkingen van mij uit met daarin "schattig", "lief" etc. Maar ik moet het zeggen: Zo schattig!!! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Awwwwwww! Nu is het wachten op een kat genaamd Atari of een hondentweeling genaamd Nin en Tendo. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2012 gepost Auteur Share 27 mei 2012 gepost Awwwwwww! Nu is het wachten op een kat genaamd Atari of een hondentweeling genaamd Nin en Tendo. Atari is te lang We vonden Sega echt een toffe naam Nog 2 plaatjes: Met een stuk hertengewei (van herten die dat gewei "afleggen", dus niet van een geslacht hert). Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Gezinsuitbreiding! Lief beestje! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 mei 2012 gepost Share 28 mei 2012 gepost Ik ben het met allemaal eens: leuke hond, originele naam. Kijk uit naar het volgende hondennieuws. Gio niet te vergeten natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2012 gepost Auteur Share 28 mei 2012 gepost We zijn hard aan het trainen op zindelijkheid, gaat goed, alleen nog erg piepen in de bench, maar wat wil je, het is pas de 2e dag hier en zelfs nu wordt het al steeds minder en korter. Steeds op het gemak stellen in de bench dan wil het wel Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 mei 2012 gepost Share 28 mei 2012 gepost Warme kruik ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2012 gepost Auteur Share 28 mei 2012 gepost Warme kruik ... Het was vannacht stil, het begon meer rond 8:00u, dan is ze blijkbaar gewend om op te staan en nu komt er een ander ritme in Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 29 mei 2012 gepost Share 29 mei 2012 gepost Honden zijn altijd geweldig, vind ik. En daar is Sega zeker geen uitzondering op. Veel succes met het veranderen van het ritme. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2012 gepost Auteur Share 29 mei 2012 gepost Gaat nu al de goede kant op, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Collies zijn enorm leergierig, dat heeft dit als voordeel, maar als je ze niet bezig houdt is het op den duur een nadeel want dan gaan ze zich vervelen en zich ongewenst gedragen. Daarom dus veel dingen leren, trucjes, behendigheidspelletjes etc. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 mei 2012 gepost Auteur Share 31 mei 2012 gepost Setje nieuwe foto's: Voor mij! Voor mijhij! Ook voor mij? Actiefoto: uitrekken, gapen en balletje happen in één Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 31 mei 2012 gepost Share 31 mei 2012 gepost Liev! Kan niet wachten tot dat ik haar een keer IRL zie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2012 gepost Auteur Share 5 juni 2012 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2012 gepost Auteur Share 5 juni 2012 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juni 2012 gepost Share 6 juni 2012 gepost Leuke montage En awwww Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 juni 2012 gepost Share 6 juni 2012 gepost Wat een leuk koppie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost 10 weken oud en een nieuw halsbandje: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Groeit als kool! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Ja erg hè, we zijn net aan het vergelijken met de eerste foto, die is 2 weken (en een paar dagen) geleden! Bovenstaande foto is van afgelopen zondag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2012 gepost Auteur Share 12 juni 2012 gepost Wijs! Wat een retrowoord Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 juni 2012 gepost Share 12 juni 2012 gepost Die nomineer ik voor het retrowoord van het jaar verkiezing Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2012 gepost Auteur Share 15 juni 2012 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juli 2012 gepost Auteur Share 8 juli 2012 gepost "Ik heb stiekem een koekje gepikt... en niemand heeft het gemerkt!" ... Sega, heb jij een koekje gepikt? "Ikke niet hoor, juist niet!" Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost wat een schuldbewuste blik Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost Die blik.... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost Onschuldig! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 juli 2012 gepost Share 8 juli 2012 gepost Ook zo een blik van "Slik, die is weg..." Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2012 gepost Auteur Share 18 augustus 2012 gepost Omdat ik mijn nieuwe cardreader nog niet heb aangesloten nog geen goede foto's, maar even een foto gemaakt met mijn telefoon van vanochtend. Ze was aan het luisteren naar de blaffende hondjes van de buren. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 18 augustus 2012 gepost Share 18 augustus 2012 gepost Wauw, Die is ineens een stuk gegroeid in vergelijking met de laatste foto's. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2012 gepost Auteur Share 18 augustus 2012 gepost Het is ook al meer dan een maand geleden, de laatste foto en nu groeit ze als kool inderdaad. Zo rond haar 1 jaar (april 2013) zal ze ongeveer op de juiste grootte zijn, al groeit ze dan nog (langzaam) een half jaar door dan. Dus voorlopig (ze wordt in september 5 maanden oud) groeit ze nog flink. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 augustus 2012 gepost Share 20 augustus 2012 gepost Ik krijg nu echt de neiging om (als ik ooit een hond krijg) mijn hond Sony of Capcom te noemen ;p Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 augustus 2012 gepost Share 21 augustus 2012 gepost Ik denk bij Sony ineens aan Sonny en Cher... Misschien twee goudvissen kopen? Sony en Sharp. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2012 gepost Auteur Share 23 augustus 2012 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Ik zie een geboren acteur in Sega. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Auteur Share 24 augustus 2012 gepost Ik zie een geboren acteur in Sega. We hebben gisteravond laat ook moeten lachen. Ze blaft namelijk nooit. Nooit. Als ze niet lekker is en haar hele hok moet onderkotsen/pissen/schijten doet ze dat zonder een kik te geven (èn bedankt!), als ze achter een vogel of kat aan gaat, met een andere hond speelt, niets. Hooguit af en toe een keer piepen als ze te weinig aandacht krijgt en de poes te veel. Tijdens het spelen kan er af en toe een heel klein blafje ontsnappen, maar dat is het wel. Tot gisteravond. Er waren egeltjes aan het ritselen tussen de bomen dus Sega blijft staan. Eerst van die hele zachte WUF WUF jes, die hebben we wel eens gehoord en toen opeens begon ze keihard te blaffen We wisten niet wat we meemaakten Enfin, ze kan dus blaffen en nog behoorlijk hard ook Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 oktober 2012 gepost Auteur Share 4 oktober 2012 gepost Sega op dierendag met een stuk pees, want op dierendag mag er iets extra lekkers gegeten worden natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 oktober 2012 gepost Share 4 oktober 2012 gepost Die kop, zo vrolijk... En een "stuk" pees, tering, ze blijft ja haken als ze door de deur wil.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 oktober 2012 gepost Auteur Share 4 oktober 2012 gepost Hahaha hij is inmiddels al een stuk kleiner ook Gisteren heeft ze een stuk uit ons tapijt (vloerbedekking) gegeten, tapijt was nieuw en heul duur Gelukkig hebben we nog hele lappen over, dus ik ben al een stuk aan het snijden en dat lijmen we er in zodat je het hopelijk niet meer ziet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost JAWAT!? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Zelf het tagje is te lezen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost Ja, die binnenkort wordt vervangen door een van de gemeente zodat controleurs zien dat je hondenbelasting hebt betaald :') Geintje van de partij TROTS die niet eens meer bestaat, maargoed. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost (aangepast) Dit deed me denken aan... 6 oktober 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Ik wil deze laten maken: Met aan de achterkant: "Or bite your nose..." Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 oktober 2012 gepost Share 7 oktober 2012 gepost Awh Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten