Keetie 17 mei 2012 gestart Share 17 mei 2012 gestart Ondanks de extra tijd zijn er niet meer inzendingen binnen gekomen, dus is het nu tjd om te stemmen. De foto's van de deelnemers aan de fotowedstrijd, waaruit je de leukste, aardigste of mooiste met als onderwerp Lente! mag kiezen, zijn geplaatst in volgorde van binnenkomst. Het zijn: boom met vogel bloesemtak station met regenboog bollenvelden boompje in bloesempracht De winnaar krijgt een award. Regels: * Iedereen mag stemmen, ook als je geen foto hebt ingestuurd. Motiveer je stem als het even kan. * Je mag niet op je eigen foto stemmen (je kunt zien wie wat heeft gestemd dus valsspelen heeft geen zin) * Dit topic sluit op 1 juni 2012, dan is de winnaar de foto met de meeste stemmen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost En we kunnen gaan stemmen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ik heb gestemd op "bloesemtak", met als reden dat deze foto mij het meest aan de lente doet denken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ik heb gekozen voor "boompje in bloesempracht". Qua compositie misschien niet de beste foto (in verband met de auto die in beeld staat), maar het is wel de meest contrastrijke: veel groen en dan dat roze/paarse. Heel mooi boompje trouwens. Al met al vind ik deze foto lente schreeuwen. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Voor mij is het de boom met vogel. Ook vanwege zijn multi-functionaliteit, denk aan legpuzzel van maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Jammer, Ross, dat je te laat was, ondanks de extra en de extra, extra dagen. Maar misschien krijg je nog een nieuwe kans. Het lijkt me leuk om door te gaan met een nieuwe fotowedstrijd en een nieuw onderwerp, als deze afgesloten is. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Bollenvelden: Blauw is een rustige kleur, en de lucht lijkt er bewolkter bij. En eigenlijk was deze lente redelijk bewolkt, dus een nette afspiegeling van de realiteit. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 mei 2012 gepost Share 23 mei 2012 gepost Ik ga ook voor de bollenvelden. Juist die bloemen met felle kleuren zijn een specifieke eigenschap van de lente en de foto laat die kleuren mooi zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Moeilijk, dus ik stem gewoon op gevoel. Foto die mij dan het meeste aanspreekt is "Boom met vogel". Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Gestemd op station met regenboog. Mooie tegenstelling zo, het zonnige perron en de dreigende lucht erachter. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Gestemd op de boom met de vogel. Gewoon omdat ik het wel mooi vond. Die vogel die daar lekker zit te genieten van het zonnetje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2012 gepost Share 28 mei 2012 gepost Nog 3 dagen om te stemmen! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 juni 2012 gepost Auteur Share 1 juni 2012 gepost Er zijn meer stemmers geweest dan deelnemers en inzenders aan de fotowedstrijd met als onderwep Lente! De foto's van de boom met vogel en de bollenvelden hebben lange tijd samen op de 1e plaats gestaan, totdat er een van de afgelopen dagen nog een stem op de bollenvelden werd uitgebracht. De winnaar van de fotowedstrijd is de maker van de 'bollenvelden' foto: DJKoelkast. Als tweede is geëindigd de maker van de 'boom met vogel' foto: Samba-boy. Gefeliciteerd beiden! De award komt eraan. Als bonus een legpuzzel van beide foto's, gemaakt met het programma Astra Gift Maker. Ze zijn tijdelijk geplaatst op: http://www.nostalgia8.nl/tijdelijk/bollenvelden.zip http://www.nostalgia8.nl/tijdelijk/boom_met_vogel.zip Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 1 juni 2012 gepost Share 1 juni 2012 gepost Haha geweldig gemaakt die puzzel. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 juni 2012 gepost Share 1 juni 2012 gepost Is het verdorie mijn eigen stem die mij de eerste plaats de das om doet :') Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 juni 2012 gepost Auteur Share 3 juni 2012 gepost Troost je maar met de gedachte dat verliezers ook zeer belangrijk zijn: zonder verliezers geen winnaars! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 juni 2012 gepost Share 3 juni 2012 gepost Ik laat het topic nog heel even open, maar de poll is gesloten, daar kan niet meer in gestemd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 juni 2012 gepost Auteur Share 3 juni 2012 gepost Dan maak ik daar maar nog even gebruik van om het laatste nieuws betreffende mijn eerdere lentefoto's te vermelden: De kikkerdril heeft het niet gered vanwege de koude dagen die volgden op de warme lucht deken en de schildpad heeft er een maatje bij gekregen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 juni 2012 gepost Share 4 juni 2012 gepost Mooie verschillende groentinten! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juni 2012 gepost Auteur Share 4 juni 2012 gepost Ah ja, zeer geschikt voor een legpuzzel dus. De boom met vogel heb ik bijna in elkaar gelegd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 juni 2012 gepost Share 4 juni 2012 gepost Boom met vogel had ik binnen een uurtje compleet Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten