Onno87 17 mei 2012 gestart Share 17 mei 2012 gestart Hallo iedereen, ik ben een verzamelaar van oude tv programma's. heb zelf een groot aantal programma's in mijn bezit wil graag met jullie ruilen voor andere programma's. Groet, Onno Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 mei 2012 gepost Share 17 mei 2012 gepost Welkom op Retroforum. Ik denk dat dit onderdeel beter in marktplaats geplaatst kan worden dan in retro televisie. Ook is het handig als je vermeldt wat je hebt, hoe je het hebt en wat je zoekt, dit is een nogal algemene oproep zo natuurlijk. Ik zal je topic verplaatsen, als jij hem nou aanvult dan zijn we al een heel eind Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 17 mei 2012 gepost Auteur Share 17 mei 2012 gepost Ik heb in mijn collectie veel materiaal van veronica denk hierbij aan: countdown, veronica goes back, tineke, veronica aan land, 25 jaar veronica, 30 jaar veronica, veronica a status. ook heb ik veel oude muziek programma's toppop, lost vast tv, pinkpop, top 2000 a go go. eigenlijk teveel om op te noemen heb alles in een exellijst staan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 mei 2012 gepost Share 17 mei 2012 gepost Upload die Excellijst zou ik zeggen, pas dan weet je of iemand anders je kan helpen en of er wat voor diegene tussen zit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 mei 2012 gepost Share 17 mei 2012 gepost En vooral wat jij zoekt, want dat mis ik nog een beetje. Ook hoe jij het aanbiedt zou ik willen weten. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ik ben geïnteresseerd en heb een redelijke programma-collectie, maar wil wel graag eerst je collectie oftewel de excellijst inzien. Ik heb overigens geen lijsten maar noem me een persoon en ik kan je melden wat ik ervan aan materiaal heb liggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost (aangepast) hierbij mijn lijsten. als er iemand nog interesse in oude radio programma's heeft upload ik ook deze lijst. -- eerst even zekerheid over de herkomst en aanbiedingsvorm -- 18 mei 2012 aangepast door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Je kunt de lijst ook op het forum uploaden (klik op Gebruik volledige editor) en ik zou toch graag willen dat je mijn andere vragen nog beantwoordt. Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost hierbij de lijsten. ik ben zelf al een hele tijd van van Veronica de radio en tv zender tot 1999. zelf heb ik hier een redelijk grote collectie radio en tv programma's van. ook verzamel ik andere oude spelprogramma's, magazine, shows, tv series, oude journaal's en nog veel meer heb hier ook een aantal programma's van in mijn bezit. waar ik naar op zoek ben is. veronica goes back, countdown, goud van oud, leaders van veronica, veronica c status, veronica b, eigenlijk alles van veronica t/m 1999. TV Collectie 2012.xls Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Maar hoe wil je ruilen: fysieke banden, bestanden etc. want banden ruilen heb ik niet zo'n probleem mee, echter als je bestanden heen en weer gaat sturen dan wel, want dat is gewoon sharen in feite. Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 19 mei 2012 gepost Auteur Share 19 mei 2012 gepost ik wil dvd's ruilen heb al mijn opnames op dvd. wil dan ruilen via de post. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost The Freddie Mercury Tribute concert, is dat de gehele uitzending zoals die op Nederlandse tv is geweest? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Op hoeveel DVD's staan de uitzendingen van BNN? Ik heb flink wat materiaal van Paul de Leeuw, André van Duin (Waar je zo te zien ook wat flarden van hebt), Frans Bauer (Enkele Ahoy-concerten en dergelijke), Willem Ruis en dergelijke. Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 21 mei 2012 gepost Auteur Share 21 mei 2012 gepost The Freddie Mercury Tribute concert, is dat de gehele uitzending zoals die op Nederlandse tv is geweest? nee dat is de originele dvd. de tv opname heb ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 21 mei 2012 gepost Auteur Share 21 mei 2012 gepost Op hoeveel DVD's staan de uitzendingen van BNN? Ik heb flink wat materiaal van Paul de Leeuw, André van Duin (Waar je zo te zien ook wat flarden van hebt), Frans Bauer (Enkele Ahoy-concerten en dergelijke), Willem Ruis en dergelijke. dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma? Ik denk dat hij het programma BNN bedoelt in plaats van de zender. We hebben trouwens ook multiquote, dan kun je in 1 bericht meerdere berichten beantwoorden, gewoon elke post waarop je wil antwoorden rechtsonder op Multiquote drukken en dan naar beneden scrollen en je antwoorden steeds onder de quotes zetten Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost (aangepast) dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma? Ik heb je collectie eens uitgebreid doorgekeken (Mooie programma's heb je in je verzameling!), en ik bedoelde eigenlijk het televisie-programma wat van 1994-1997 gelopen heeft. Er zijn echter nu, na het volledig doorkijken (Ik had de andere tabbladen nog niet gezien) ook nog wat andere programma's die ik graag in mijn verzameling zou willen opnemen, zoals enkele zondagavonden van BNN, Paul viert Feest (85 jaar VARA) enzovoort. EDIT: Kan het overigens kloppen dat je op Video en Audio een andere lijst hebt staan dan hier? Wishlist.rtf 21 mei 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost nee dat is de originele dvd. de tv opname heb ik niet Jammer. Dan heb ik hem al completer in mijn collectie. Link naar bericht Delen op andere sites
Onno87 28 mei 2012 gepost Auteur Share 28 mei 2012 gepost Ik heb je collectie eens uitgebreid doorgekeken (Mooie programma's heb je in je verzameling!), en ik bedoelde eigenlijk het televisie-programma wat van 1994-1997 gelopen heeft. Er zijn echter nu, na het volledig doorkijken (Ik had de andere tabbladen nog niet gezien) ook nog wat andere programma's die ik graag in mijn verzameling zou willen opnemen, zoals enkele zondagavonden van BNN, Paul viert Feest (85 jaar VARA) enzovoort. EDIT: Kan het overigens kloppen dat je op Video en Audio een andere lijst hebt staan dan hier? nee dat is dezelfde lijst. ik zal van af volgende weekend even kijken naar je lijsten ben nu niet thuis. Link naar bericht Delen op andere sites
peter 31 augustus 2015 gepost Share 31 augustus 2015 gepost hoi welke afleveringen van peppi en kokki heb je en wat zoek je van veronica (ik heb misschien daar ook wat van) peter Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten