Stitch 12 mei 2012 gestart Share 12 mei 2012 gestart Binnenkort houden we weer een nieuw evenement: een nacht lang retrogaming met een BBQ vooraf. Deze keer zitten we in Arnhem bij de toffe locatie van Hack42. Daar stellen we weer een boel consoles (20+) op en is er veel te zien en te doen. Ze hebben ook een computermuseum met werkende antieke stukken. Deze met kleine wedstrijden en natuurlijk een boel gezelligheid. Entree is gratis, meedoen met de BBQ kost 7.50 Info + aanmelden: http://www.awesomere...aming-nacht-ii/ Wie hebben er zin om langs te komen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Ik zit er serieus over na te denken om daarheen te gaan Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost (aangepast) Dan ga ik ook! Arnhem ben ik nog wel een keertje ... 12 mei 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost Ja, ik lees co-op spellen dus ik wil wel eens Donkey Kong Country spelen met een tweede speler die eens niet m'n broer is, zoals dat jaren geleden dan ging toen de SNES nog opgesteld stond Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost De aanmelding is ontvangen! Bedankt voor het aanmelden. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 juni 2012 gepost Share 23 juni 2012 gepost Zo bijna onderweg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2012 gepost Share 23 juni 2012 gepost Vergeet de flyers niet Ik verwacht morgen minstens 25 nieuwe users hier. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 juni 2012 gepost Share 23 juni 2012 gepost Ben erg benieuwd naar de verhalen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2012 gepost Share 23 juni 2012 gepost Krijg net van Ross een foto door gewhatsappt, live vanaf de Retro Gaming Nacht II: Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Spooky! Ben ook benieuwd naar verslag. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost *net wakker Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Hoe was het? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost (aangepast) Zo! Het was ge-wel-dig. Echt het ademde gewoon retro, genoeg aan games en oude hardware, echt genoeg! Zelf erg veel bezig geweest met diverse spellen, op diverse consoles en systemen. Even weer dat oude gaming-gevoel ophalen. Tevens was er een geniale BBQ, die hieronder in de foto's nog voorbij komt scrollen. Diverse contests werden gehouden, waar ik maar ver afstand van heb gehouden, omdat ik dan toch #FAIL :'). Ondertussen lekker aan de "Club-mate". Buiten op de gevel werd pac-man gespeeld, wat een geniaal idee. Helaas heb ik hier geen foto van, omdat zoiets erg moeilijk te fotograferen is. Qua tekst laat ik het hierbij, ben een ramp in stukjes schrijven De foto's zeggen genoeg. Vragen? Stel ze! Op naar de volgende retro-gaming-nacht 24 juni 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Brijante foto's. Die The Arcade in C64 kleuren is echt een mooi pronkstuk, die zie je maar weinig Hoop dat er nu ook wat mensen van daar naar hier komen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 juni 2012 gepost Share 24 juni 2012 gepost Ik heb heel erg lang de boot afgehouden me hiervoor aan te melden (Al gaf ik wel meteen aan te willen gaan) en uiteindelijk kreeg ik een paar dagen geleden te horen dat ik gister dus een redelijk belangrijk optreden had in de avond waardoor ik helaas niet meer hierheen kon. Maar damn, het straalt wel retro uit Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 juni 2012 gepost Share 25 juni 2012 gepost Op zich wel jammer dat je er niet bij was, was echt wat voor jou denk ik zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten