RM 9 mei 2012 gestart Share 9 mei 2012 gestart Het begon ooit eens, lang geleden, met een leuk idee om een contest te houden van TV Tunes. Dit idee bleek een enorme hit te zijn en al gauw volgde deel na deel na deel... Na zo ongeveer het 9e of het 10e deel kwam de sleur er een beetje in, maar toch nog bestond de contest reeks tot op heden uit 11 delen. Het 11e en laatste deel is gehouden in januari 2011. Tja,.. 11 delen... Maar zoals meestal wordt gezegd over dingen die steeds hetzelfde zijn of die veel op elkaar lijken; "Daar gaan er wel 12 van in een dozijn!" Om dan toch maar eens dit dozijn vol te maken, omdat het alweer een lange tijd geleden is, omdat er weer nieuwe en leuke tunes zijn gevonden en om het lekker eenvoudig te houden en op elkaar te laten lijken en te houden, daarom hier; ID Contest TV Tunes Deel 12 25 nieuwe tunes, dus 25 titels van de programma's worden gevraagd Elk goed antwoord levert 1 punt op Looptijd: 2 weken na openen van de contest Succes! ID Contest TV Themes 12.zip Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2012 gepost Share 11 mei 2012 gepost Deadline: 25 mei 2012 Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 mei 2012 gepost Share 11 mei 2012 gepost Ben zeer benieuwd ... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Weinig bekend bij de eerste luisterbeurt, maar ik zal nog eens wat gaan zoeken . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Ik kan niet beloven dat ik er tijd voor heb, ik herkende er een paar en ik had een paar "oh ja" momenten waar nog geen naam bij kwam. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Daar gaan we weer Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 mei 2012 gepost Auteur Share 13 mei 2012 gepost Inmiddels al 3 inzendingen binnen! Hierbij de tussenstand; 1. samba-boy 2. Frey 3. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost Ben nog aan het luisteren. Ik heb wel ontdekt dat ik niet zo veel TV kijk als ik dacht dat ik deed ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost Ik betwijfel of ik mee kan doen, ik ken 2 nummers en heb echt geen tijd om een zoektocht te beginnen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 mei 2012 gepost Auteur Share 13 mei 2012 gepost Deze tunes zijn voornamelijk van oudere programma's, series en tekenfilms. Dat zorgt bij de meesten waarschijnlijk voor een oh ja, wat was het ook al weer effect Ik zou het leuk vinden als iedereen een poging zou kunnen doen in ieder geval Nieuwe tussenstand na een vierde inzending; 1. samba-boy 2. Frey 3. Hinse 4. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost Holy shoo, ik op de eerste plaats bij de eerste twee tussenstanden Gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 mei 2012 gepost Auteur Share 14 mei 2012 gepost Nieuwe inzendingen, dus wederom een nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. Frey 3. Hinse 4. Keetie 5. Ross TMP Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 mei 2012 gepost Auteur Share 17 mei 2012 gepost (aangepast) Hierbij alvast de hints voor deze contest; Een collage van 22 foto's van gezichten (mensen, dieren en getekende gezichten) en 3 plaatjes. 1 gezicht of 1 plaatje geeft een link naar 1 tune; deze link is soms direct, soms indirect. Succes! 17 mei 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Dank voor de hints, hier heb ik denk ik wel wat aan Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Dank voor de hints, hier heb ik denk ik wel wat aan Ik hoop dat de rest er ook wat mee kan Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Wederom een nieuwe tussenstand; 1. samba-boy 2. Frey 3. Hinse 4. Keetie Melki 5. Ross TMP Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Nieuwe deelnemer, dus nieuwe tussenstand; 1. samba-boy 2. Frey 3. Hinse 4. Keetie Melki 5. djkoelkast 6. Ross TMP Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Wat is het weer gezellig druk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Wat is het weer gezellig druk Ouderwetsch goed Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 mei 2012 gepost Auteur Share 20 mei 2012 gepost (aangepast) een kleine verschuiving, dus nieuwe tussenstand 1. samba-boy 2. Frey 3. Hinse Keetie 4. Melki 5. djkoelkast 6. Ross TMP 20 mei 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2012 gepost Share 23 mei 2012 gepost Nog 2 dagen, ik ben er bang voor dat er geen award voor mij is weggelegd deze keer Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 mei 2012 gepost Share 23 mei 2012 gepost Ik zal blij zijn dat het warme weer straks weer een beetje minder is. Ik vlieg van de ene storing naar de andere. Daarom ben ik wat minder actief. Had ook graag nog een inzending gedaan in de TV-tunes contest, maar het gaat er helaas niet van komen.... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 mei 2012 gepost Share 23 mei 2012 gepost Ik zal blij zijn dat het warme weer straks weer een beetje minder is. Ik vlieg van de ene storing naar de andere. Daarom ben ik wat minder actief. Had ook graag nog een inzending gedaan in de TV-tunes contest, maar het gaat er helaas niet van komen.... Goed genoeg, zo? Op het moment dat je dat postte begon het hier hagelkeien te vallen :') Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 mei 2012 gepost Auteur Share 25 mei 2012 gepost Kleine verschuiving, dus een nieuwe tussenstand; 1. samba-boy 2. Frey 3. Keetie 4. Hinse 5. Melki 6. djkoelkast 7. Ross TMP Vandaag is officieel de laatste dag, maar ik ga het niet redden om de antwoorden al te geven en om de antwoorden te posten vandaag. Wat mij betreft hebben jullie morgen nog 1 dag extra en dan post ik zondag de antwoorden, uitleg van hints, einduitslag en gewonnen awards Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 mei 2012 gepost Auteur Share 27 mei 2012 gepost (aangepast) DE EINDUITSLAG 1. Samba-boy [21 Punten] 2. Frey [11 Punten] 3. Keetie [10 Punten] 4. Hinse [8 Punten] 5. Melki [7 Punten] 6. djkoelkast [6 Punten] 7. Ross [2 Punten] TMP [2 Punten] Met de antwoorden en de hints ben ik nog bezig, maar knippen en plakken van een Word-bestand naar deze post geeft allemaal chinese tekens als in font, sizes en colors die er spontaan aan toegevoegd worden... 27 mei 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Fonts, kleuren en sizes kun je niet gebruiken, alleen B I U S X2 X2 dat rijtje Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 mei 2012 gepost Auteur Share 27 mei 2012 gepost Fonts, kleuren en sizes kun je niet gebruiken, alleen B I U S X2 X2 dat rijtje Ik heb een Word-bestand, waarin alle antwoorden staan, samen met de klaargezette links en daarnaast een uitleg van de gegeven hints. Zit niets bijzonders in, enkele woorden zijn dikgedrukt, maar meer niet. Eenvoudig knippen uit het bestand en plakken hier geeft zeer veel problemen. Kennelijk moet ik dus alles weer 1 voor 1 nalopen...? :S Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Ik heb een Word-bestand, waarin alle antwoorden staan, samen met de klaargezette links en daarnaast een uitleg van de gegeven hints. Zit niets bijzonders in, enkele woorden zijn dikgedrukt, maar meer niet. Eenvoudig knippen uit het bestand en plakken hier geeft zeer veel problemen. Kennelijk moet ik dus alles weer 1 voor 1 nalopen...? :S Dat komt door de editor, kan ik helaas niets aan doen. Tip: Kopiëer alles uit word Plak het in notepad Kopiëer alles uit notepad Plak het hier Of werk met lijstjes in notepad, notepad kent geen opmaak en die wordt dan dus ook niet meegenomen. Dat is dat ik met jouw lijstje heb gedaan net: kopiëren, plakken in notepad, kopiëren en plakken op het forum. Ik baal van deze editor maar ze willen er niets aan doen helaas. Linkjes enzo plakken zou in theorie moeten kunnen, maar Word en html zijn ook niet echt vrienden dus ik twijfel of dat werkt. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 mei 2012 gepost Auteur Share 27 mei 2012 gepost (aangepast) Het heeft wel altijd gewerkt hoor Ik heb er wel de laatste tijd veel problemen mee, zoals nu. ik ga je tip eens volgen, hopelijk werkt dat wel EDIT: Gelukt! Thanks 27 mei 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 mei 2012 gepost Auteur Share 27 mei 2012 gepost DE EINDUITSLAG 1. Samba-boy [21 Punten] 2. Frey [11 Punten] 3. Keetie [10 Punten] 4. Hinse [8 Punten] 5. Melki [7 Punten] 6. djkoelkast [6 Punten] 7. Ross [2 Punten] TMP [2 Punten] DE ANTWOORDEN 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Rugrats (Ratjetoe) 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Dok12 16. 17. 18. 19. 20. Mijn Dochter En Ik 21. 22. The New Yogi Bear Show 23. 24. The Replacements (De Vervangers) 25. HINTS EN UITLEG Opbouw: Eerst is vermeld wie de persoon is of wat er is vermeld en daarna de directe of de indirecte link met de TV Theme uit de opgave 1. Doodshoofd – Dit is een directe link naar Grim (Magere Hijn) 2. Erik de Zwart – Erik is gek van treinen en was daarnaast ook van de eerste seizoenen de verteller van de Nederlandse versie (nu doet Cas van Iersel dit) 3. Patrick McNee – Patrick is (was) de mannelijke kant van The Avengers 4. Bobcat Goldthwait – Bobcat is (was) de stem van Mr. Floppy 5. Jim Davis – Jim is de geestelijk vader en tekenaar van Garfield 6. Varken – indirecte link voor varkensvlees -> Schnitzel 7. Henk Spaan – Henk vormde jarenlang een duo met Harry Vermeegen, de presentator van De Regenjas 8. Baby – De Rugrats zijn baby’s 9. Caroline Tensen – Caroline zingt de titelsong van Foofur 10. Debby Ryan – Debby speelt 1 van de hoofdrollen in de serie 11. Veronica van Hoogdalem – Veronica is vanaf het tweede seizoen de presentatrice van The Pain Game (voorheen Dennis Weening) 12. Jesse L. Martin – Jesse L speelde in de serie van seizoen 10 tot seizoen 18 13. Mark Harmon – Mark is de hoofdrolspeler van de serie 14. Aad van den Heuvel – Aad was de eerste presentator van het programma 15. Busse Dekker – Speelde zichzelf in de serie (als agent) 16. Blanco logo – Dit is het logo van de tekenfilmserie, zonder de naam 17. Fred Butter – Fred doet (deed) de stem van Wilson in de Nederlandse versie 18. Leo de Haas – Leo presenteerde jarenlang het programma 19. Theme Hospital Laadscherm – Dit scherm is het laadscherm van het spelletje Theme Hospital en is een indirecte link naar “ziekenhuis” 20. Marleen Scholten – Marleen speelde de dochter in de serie 21. Patricia Richardson – Patricia speelt de vrouw van Tim Taylor (1 van de hoofdpersonen) in de serie 22. Daws Butler – Daws was de originele stem van Yogi Bear 23. Art Rooijakkers – Art is de ene helft van het presentatieduo van Fort Boyard (andere helft is Gerard van Ekdom) 24. Dé Telefoon – Dit is een cap uit de leader, met deze telefoon bellen de kinderen Tod en Riley als zij een vervanger willen 25. Een soort droedel – Dit is het logo van recycling met in het midden een 6 -> re-6 (spreek uit: re-zes, ofwel recess) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Het heeft wel altijd gewerkt hoor Ik heb er wel de laatste tijd veel problemen mee, zoals nu. ik ga je tip eens volgen, hopelijk werkt dat wel EDIT: Gelukt! Thanks Dat klopt, de editor van de vorige versie van het forum nam de opmaak niet mee, het is sinds de update helaas. Er zijn nog wat dingetjes die niet 100% zijn, die pak ik zsm op zodra ik tijd heb. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost (aangepast) Woow, wat een verschil! Ik dacht eigenlijk dat Frey, hem kennende, me echt op de hielen zat Het was wel een heerlijk pittige contest, en de laatste vier die ik niet wist had ik ook echt niet geraden. 27 mei 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Bij de oplossing zie ik veel onbekende namen. Die had ik dus ook nooit kunnen raden. Wel een leuke luister-, denk- en onderzoektijd gehad. Bedankt, RM. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 mei 2012 gepost Share 27 mei 2012 gepost Leuke contest wederom. Had er nog wel een paar kunnen raden, maar zat helaas nogal krap qua tijd. Toch ook veel voor mij minder bekende of onbekende programma's, maar we zitten dan ook al bij deel 12 . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten