Keetie 7 mei 2012 gestart Share 7 mei 2012 gestart Kent iemand een goede video-editor? Eentje die het formaat van een videofilm behoudt na het editen en het eventueel converteren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2012 gepost Share 7 mei 2012 gepost Wat is je doel precies? Er zijn tal van editors, allemaal met een eigen manier van werken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 mei 2012 gepost Auteur Share 7 mei 2012 gepost Het doel is MPEG / VOB bestanden editen, daarna opslaan zonder verlies van formaten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2012 gepost Share 7 mei 2012 gepost Als het puur gaat om knippen/plakken en daarna remuxen zonder re-encoden dan adviseer ik VideoReDo TV Suite, je kunt een trial op de website vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 mei 2012 gepost Share 8 mei 2012 gepost Ik vind Avidemux ook wel een zeer handig programma als het enkel aankomt op knippen en plakken. Is freeware, dus je kan het zeker ook eens bekijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 mei 2012 gepost Auteur Share 8 mei 2012 gepost Beide adviezen bekeken. Die van Randy kwam me bekend voor; werkte niet in XP. De demo waar djkoelkast naar verwees deed het uitstekend, hield het bestandsformaat inderdaad overeind. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.