MichaelB 29 april 2012 gestart Share 29 april 2012 gestart (aangepast) Ik ben al jaren met de muziek van Q & Q bezig vandaar dat ik al een paar muziekjes op YouTube heb gezet, Ik heb Q & Q ontdekt in mijn jeugd namens mijn moeder denk ik want die rade ook de dvd van de topserie Briefgeheim met Leontine Ruiters (Borsato) aan het is en blijft een top serie met de muziek van Joop Stokkermans die ook bekend staat met zijn muziek voor Tita Tovenaar etc, hier de liedjes die ik heb geupload en allemaal een naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden want er bestonden nog geen namen voor de liedjes: http://www.youtube.com/watch?v=lopDPxk_Wk4 http://www.youtube.com/watch?v=QMBAC4Z-oF0&feature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=b3YHxz9SdAU http://www.youtube.com/watch?v=P_N41qnZH6o Hier een remix in de goeie orginele volgorde met zo weinig mogelijk achtergrond geluiden: http://www.youtube.com/watch?v=7huJYh_OS6Q 30 april 2012 aangepast door MichaelB Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2012 gepost Share 29 april 2012 gepost Probeer ietsje meer werk in je openingspost te steken, waarom vind je de muziek zo goed, hoe ben je achter deze muziek gekomen, ken je nog meer series waar Stokkermans muziek voor heeft gemaakt etc., dat maakt een topic ook interessant voor anderen, want nu is het meer een topic met wat jij op youtube hebt gezet en meer niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 29 april 2012 gepost Auteur Share 29 april 2012 gepost (aangepast) Ok is goed bedankt voor de post;) 29 april 2012 aangepast door MichaelB Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 april 2012 gepost Share 30 april 2012 gepost Ik ben al jaren met de muziek van Q & Q bezig vandaar dat ik al een paar muziekjes op YouTube heb gezet, Ik heb Q & Q ontdekt in mijn jeugd namens mijn moeder denk ik want die rade ook de topserie Briefgeheim met Leontine Ruiters (Borsato) aan het is en blijft een top serie met de muziek van Joop Stokkermans die ook bekend staat met zijn muziek voor Tota Tovenaar etc, hier de liedjes die ik heb geupload en allemaal een naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden want er bestonden nog geen namen voor de liedjes: Door die laatste opmerking 'er bestonden nog geen namen voor de liedjes' ben ik op zoek gegaan naar meer informatie. Het lijkt me nl gek dat iemand zijn creaties totaal niet benoemt... Nou ja, ik kwam terecht op een Q en Q site (die houdt er in nov. 2012 mee op en vraagt of iemand de site wil overnemen). Geen echte muziek aanwezig daar, dus weet ik nog niks... Het lijkt me ook heel gek dat je namens je moeder spreekt (schrijft). En met Tota Tovenaar bedoel je waarschijnlijk Tita Tovenaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 30 april 2012 gepost Auteur Share 30 april 2012 gepost Door die laatste opmerking 'er bestonden nog geen namen voor de liedjes' ben ik op zoek gegaan naar meer informatie. Het lijkt me nl gek dat iemand zijn creaties totaal niet benoemt... Nou ja, ik kwam terecht op een Q en Q site (die houdt er in nov. 2012 mee op en vraagt of iemand de site wil overnemen). Geen echte muziek aanwezig daar, dus weet ik nog niks... Het lijkt me ook heel gek dat je namens je moeder spreekt (schrijft). En met Tota Tovenaar bedoel je waarschijnlijk Tita Tovenaar. Ik bedoelde idd Tita Tovenaar heb het gelijk aangepast, Joop Stokkermans heeft in de jaren 70 alleen achtergrondmuziek voor Q & Q gemaakt er is nooit een Soundtrack uitgebracht vandaar dat ik de liedjes zelf een mooie naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden bij Bassie en Adriaan heeft iemand ook zelf namen bedacht zoals Thunder en Toem Toem, Ik wist eerst niet van het bestaan van de serie toen ik de dvd van Q & Q kreeg en daarna Briefgeheim van mn moeder idd... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 april 2012 gepost Share 30 april 2012 gepost (aangepast) Joop Stokkermans staat bij mij vooral bekend als de man van Oebele en Hamelen. En Q&Q blijft gewoon een bazenserie. Jammer van de OP, though. Ik bedoelde idd Tita Tovenaar heb het gelijk aangepast, Joop Stokkermans heeft in de jaren 70 alleen achtergrondmuziek voor Q & Q gemaakt er is nooit een Soundtrack uitgebracht vandaar dat ik de liedjes zelf een mooie naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden bij Bassie en Adriaan heeft iemand ook zelf namen bedacht zoals Thunder en Toem Toem, Ik wist eerst niet van het bestaan van de serie toen ik de dvd van Q & Q kreeg en daarna Briefgeheim van mn moeder idd... Thunder is zover bekend de originele naam van het deuntje, gezien de demoplaat die ervan op YouTube is verschenen. 30 april 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 30 april 2012 gepost Auteur Share 30 april 2012 gepost Joop Stokkermans staat bij mij vooral bekend als de man van Oebele en Hamelen. En Q&Q blijft gewoon een bazenserie. Jammer van de OP, though. Thunder is zover bekend de originele naam van het deuntje, gezien de demoplaat die ervan op YouTube is verschenen. Ik ken mensen die zeggen dat het ''Kringloopsingeltje'' Van Ginkel van Michiel nep is du er is niets 100% zeker... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 april 2012 gepost Share 30 april 2012 gepost Thunder is zover bekend de originele naam van het deuntje, gezien de demoplaat die ervan op YouTube is verschenen. Dat filmpje is nep en het nummer wat te horen is is ook fake. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 11 mei 2012 gepost Auteur Share 11 mei 2012 gepost Dat filmpje is nep en het nummer wat te horen is is ook fake. Er zijn een paar covers gemaakt van Thunder maar heb nog nooit 1tje gehoort die in de buurt van het orgineel komt... Like2upload waar ik goed contact mee heb heeft het Kofferbaknummer, Toem toem (die ik ga gebruiken in de Bassie en Adriaan Tour aflevering Ruine van Teylingen), Thama Vrolijk, en het vrolijke muziekje uit de Schatkaart en Sleutel nagemaakt die zou wel en goeie cover kunnen maken denk ik, bij het kofferbak nummer leek 99% op het orginele:D Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost Er zijn een paar covers gemaakt van Thunder maar heb nog nooit 1tje gehoort die in de buurt van het orgineel komt... Like2upload waar ik goed contact mee heb heeft het Kofferbaknummer, Toem toem (die ik ga gebruiken in de Bassie en Adriaan Tour aflevering Ruine van Teylingen), Thama Vrolijk, en het vrolijke muziekje uit de Schatkaart en Sleutel nagemaakt die zou wel en goeie cover kunnen maken denk ik, bij het kofferbak nummer leek 99% op het orginele:D Nu ben je je eigen topic aan het derailen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 21 mei 2012 gepost Auteur Share 21 mei 2012 gepost Nu ben je je eigen topic aan het derailen. Wat bedoel je daar nou weer mee?:s Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Een topic (= een onderwerp) gaat meestal over één ding, in dit geval de muziek van Joop Stokkermans in Q & Q. Je wijkt nu zelf compleet van het onderwerp af, iets wat op een forum niet echt gewenst is. Een beetje offtopic kan, maar jij ontspoort volledig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.