randy_roes 28 mei 2012 gepost Auteur Share 28 mei 2012 gepost Ik vond het onhandig, ik weet echt niet meer wie ik waarom heb gekozen en die strategie kan ik dus ook niet volhouden. Je gokt 1x en dat moet het dan maar zijn Bij mij was het de laatste keer ook een gok: ik koos Tirralongo omdat ik dacht dat hij me meer punten ging opbrengen, wat was het resulataat? 0 punten extra MAAR: wat dacht je van dit als compromis: als organisator zal ik me beschikbaar stellen om een renner voor te stellen aan elke deelnemer die een wissel wil doorvoeren maar niet weet wie. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2012 gepost Share 28 mei 2012 gepost Mwa, kunnen we eens proberen. Of geef de keuze uit 2. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 juni 2012 gepost Share 1 juni 2012 gepost Whoo... Stevige laatste plaats... valt dat even "vies" tegen :S Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 juni 2012 gepost Share 1 juni 2012 gepost Ach, binnenkort een nieuwe kans ... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 juni 2012 gepost Share 1 juni 2012 gepost Ach, binnenkort een nieuwe kans ... I'll be back Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2013 gepost Share 1 mei 2013 gepost Jammer dat er dit jaar geen Giro poule meer is Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 mei 2013 gepost Share 1 mei 2013 gepost Niet? Organiseert Randy Roes het niet meer? En we waren hier zo aan het 'oefenen', veel wielerwedstrijden gevolgd dit jaar... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2013 gepost Share 1 mei 2013 gepost Randy heeft het volgens mij veel te druk met zijn werk en andere dingen waardoor er helaas geen organisator meer is momenteel. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 mei 2013 gepost Share 3 mei 2013 gepost Randy heeft het volgens mij veel te druk met zijn werk en andere dingen waardoor er helaas geen organisator meer is momenteel. Jammer. Het begint morgen al, dus een vrijwilliger vragen heeft nu geen zin meer. Doet Randy Roes wel de Tour de France, denk je? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2013 gepost Share 3 mei 2013 gepost Jammer. Het begint morgen al, dus een vrijwilliger vragen heeft nu geen zin meer. Doet Randy Roes wel de Tour de France, denk je? Het lijkt er niet op, hij is al enkele maanden niet meer geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten