Aad 9 april 2012 gestart Share 9 april 2012 gestart LET OP: DE FOTO'S IN DIT TOPIC ZIJN NIET MEER ZICHTBAAR Hallo allemaal, ik had al 2 foto´s geplaatst in een ander topic. Maar heb toch mar even een aparte topic aangemaakt voor foto´s die alles te maken hebben met het Circus B & A Dit ook omdat ik bezig ben met de bouw van een miniatuur Circus van B & A Groetjes, Aad Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost prachtig!!! unieke foto"s van jezelf? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Mooie foto's Link naar bericht Delen op andere sites
Aad 9 april 2012 gepost Auteur Share 9 april 2012 gepost Malden 1981 Vlaardingen (het jaar weet ik niet meer) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Ah, wat een heerlijke nostalgische foto's Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost (aangepast) ik had al 2 foto´s geplaatst in een ander topic. Maar heb toch mar even een aparte topic aangemaakt voor foto´s die alles te maken hebben met het Circus B & A Dit ook omdat ik bezig ben met de bouw van een miniatuur Circus van B & A Ik ben zeer benieuwd hoe zo'n miniatuur circus van B & A gaat worden. Plaats je daar dan ook foto's van? 9 april 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Dit zijn foto's waar ik van hou! Link naar bericht Delen op andere sites
Aad 10 april 2012 gepost Auteur Share 10 april 2012 gepost Arnhem 1980 Nijmegen 1982 Wie heeft er zelf ook foto's van het Circus?????? Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 10 april 2012 gepost Share 10 april 2012 gepost graag gehad, maar helaas te laat geboren Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 11 april 2012 gepost Share 11 april 2012 gepost Leuk om te zien hoor, al die foto's van circus Bassie & Adriaan, zo zien we nog eens wat meer van uit die tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Aad 11 april 2012 gepost Auteur Share 11 april 2012 gepost (aangepast) Hoi iedereen bedankt voor zijn/haar positieve reactie op de circus foto's. Ik heb er nog meer ergens liggen, zodra ik deze heb gevonden zal ik ze plaatsen. Natuurlijk heb ik ook de standaard foto's die op internet rond zwerven. Mochten er nog mensen zijn die foto's hebben van het circus, metname de buitenkant en wagenpark. Ik zie ze graag, ook als voorbeeld voor mijn modelbouw project. Het modelbouw project zal ik zoveel mogelijk onder dit topic beschrijven dmv foto's. groet Aad 11 april 2012 aangepast door Aad Link naar bericht Delen op andere sites
Aad 17 april 2012 gepost Auteur Share 17 april 2012 gepost @ Kuifje: deze foto's komen uit eigen collectie Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 18 april 2012 gepost Share 18 april 2012 gepost schitterend!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2012 gepost Share 19 april 2012 gepost TT bewerkt naar Eigen Bassie & Adriaan foto's, hier kan iedereen eigengemaakte foto's plaatsen. Let op dat je geen copyrighted foto's plaatst! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten