Keetie 26 maart 2012 gestart Share 26 maart 2012 gestart Het is lente! Laat dat zien! Maak een foto met als onderwerp Lente en upload die naar het Retroforum, in de hoop dat het de mooiste/aardigste/leukste foto zal zijn voor een fotowedstrijd. De inzendtermijn is ruim 1 maand, met als einddatum 1 mei 2012. VERLENGD TOT 15 MEI 2012 Daarna kan er door iedereen 1x gestemd worden, zowel door inzenders van een foto als door niet-inzenders. Er mag niet op eigen foto gestemd worden. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 maart 2012 gepost Share 26 maart 2012 gepost Leuk idee voor een contest, weer eens wat anders. Ik zal er binnenkort eens op uit trekken voor een echte lentefoto Nog even een paar dingen aan de regels toevoegen: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 maart 2012 gepost Share 26 maart 2012 gepost *meldt, doet mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 maart 2012 gepost Share 27 maart 2012 gepost Leuk inderdaad, ik doe ook mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 april 2012 gepost Auteur Share 2 april 2012 gepost zullen er kikkertjes uitkomen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 april 2012 gepost Share 3 april 2012 gepost Wel meerdere zo te zien Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 april 2012 gepost Auteur Share 6 april 2012 gepost In hetzelfde watertje zit mijnheer schildpad lekker van het lentezonnetje te genieten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 april 2012 gepost Share 6 april 2012 gepost liev Het is hier nog niet echt lentewaardig weer, dus ik wacht nog even Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2012 gepost Share 12 april 2012 gepost Pas later zag ik de vogel in de boom zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 april 2012 gepost Auteur Share 12 april 2012 gepost Dat is een mooi zoekplaatje. Kan ook gebruikt worden om een legpuzzel van te maken... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 april 2012 gepost Auteur Share 18 april 2012 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 april 2012 gepost Share 18 april 2012 gepost Mooi! Ik heb nog geen serieuze inzending, maar hier alvast een random foto van vandaag: Ondertitel: De troosteloosheid van een station, maar er gloort hoop aan de horizon. Binnenkort ga ik eens echt m'n best doen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2012 gepost Share 18 april 2012 gepost De bloemen staan hier nog niet voldoende in bloei, nog even geduld Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur Share 19 april 2012 gepost Mooi! Ik heb nog geen serieuze inzending, maar hier alvast een random foto van vandaag: Ondertitel: De troosteloosheid van een station, maar er gloort hoop aan de horizon. Binnenkort ga ik eens echt m'n best doen. Hoewel geen echte lentefoto, wat je al liet doorschemeren, hij straalt inderdaad wel troosteloosheid uit. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 april 2012 gepost Share 19 april 2012 gepost Zit hier toch wel met het probleem dat het weer hier alles behalve "lenteweer" is. Alhoewel, een plensbui is wel typerend voor een Belgische lente Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 april 2012 gepost Share 19 april 2012 gepost Hoewel geen echte lentefoto, wat je al liet doorschemeren, hij straalt inderdaad wel troosteloosheid uit. Helaas krijg je met een smartphone de regenboog niet zo duidelijk in beeld, anders had het nog wat kunnen worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur Share 19 april 2012 gepost Ja, nu ik zie 'm. Het fotosfeertje leidde me af ... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur Share 19 april 2012 gepost Zit hier toch wel met het probleem dat het weer hier alles behalve "lenteweer" is. Alhoewel, een plensbui is wel typerend voor een Belgische lente Bij ons komt er heel vaak zonneschijn na regen. Een bekend spreekwoord luidt dan ook: Na regen komt zonneschijn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 april 2012 gepost Share 20 april 2012 gepost Als het hier nog eens mooi weer is voor een foto voor de deadline probeer ik zeker nog in te sturen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2012 gepost Share 20 april 2012 gepost Ik reed vanavond langs wat velden, maar ze zijn nog niet helemaal in bloei. Ik heb ook niet veel tijd meer natuurlijk dus binnenkort maar schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 april 2012 gepost Auteur Share 21 april 2012 gepost De zon schijnt hier tussen de buien door. Nog ruim een week de tijd voor een lentefoto. (voor je 't weet is het zomer). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2012 gepost Share 22 april 2012 gepost De lokale kofferbakmarkt bestond uit 4 kraampjes met zooi, dus zijn we maar een stukje doorgereden voor wat foto's. Ik zie nu pas dat er vlekken op de lens zaten, maar ik weet niet of ik nog tijd heb voor nog een foto. Dit vond ik de beste: Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 april 2012 gepost Auteur Share 22 april 2012 gepost Leuke foto. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2012 gepost Share 22 april 2012 gepost Door het slechte weer zijn eigenlijk alleen hyacinten of narcissen te zien, normaal zijn er meer kleuren en meer uitgestrekte velden. De vakantiehuisjes op de achtergrond doen het hem wel in deze foto vind ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 april 2012 gepost Auteur Share 28 april 2012 gepost (aangepast) Als het hier nog eens mooi weer is voor een foto voor de deadline probeer ik zeker nog in te sturen Het weer zit nog steeds niet mee. De weersvoorspelling geeft aan dat het op Koninginnedag, de 30e april, droog zal zijn. Mogelijk dat het volgende week beter weer wordt. Mocht dat zo zijn, dan stel ik voor om er nog een weekje (of twee) bij aan te plakken en daarmee de deadline voor het inzenden van jullie lentefoto's te verschuiven. 28 april 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Er zijn helaas nog weinig inzendingen, dus verlengen met 2 weken lijkt mij prima. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Goed idee, de weersvoorspelling lijkt eindelijk te beteren, dus ik zal misschien toch eens een foto kunnen nemen. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 april 2012 gepost Auteur Share 29 april 2012 gepost Wij kijken uit naar je 'Lente in België' foto's. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 april 2012 gepost Share 30 april 2012 gepost Een leuk boompie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 april 2012 gepost Share 30 april 2012 gepost Geeft een mooi contrast met het groen er achter Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 april 2012 gepost Auteur Share 30 april 2012 gepost Dat is echt een voorjaarskleurtje ... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 mei 2012 gepost Auteur Share 5 mei 2012 gepost Update: Nog ruim een week om je mooiste/aardigste/leukste foto hier te plaatsen voor de fotowedstrijd met als onderwerp Lente! Echt mooi weer is het niet (geweest), maar toch zijn er overal lentetekenen te zien. Komaan! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2012 gepost Share 5 mei 2012 gepost Ik zal vanavond even zo'n groene balk boven in beeld zetten met de oproep, dan valt het meer op Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 mei 2012 gepost Auteur Share 5 mei 2012 gepost Voor de Giro 2012 poule hielp het inderdaad. Mooi kleurtje trouwens, dat (lente)groen .. . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2012 gepost Share 5 mei 2012 gepost Voor de Giro 2012 poule hielp het inderdaad. Mooi kleurtje trouwens, dat (lente)groen .. . Het geeft vooral een goed contrast met het rood waardoor het extra opvalt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Toch jammer dat er niemand meer heeft ingezonden. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Ik wilde nog een plaatje inzenden, maar om het kortweg te zeggen... Afgelopen dagen was het hier echt kutweer. Dat noem ik geen lente. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Het is lente, dus elke foto is een lentefoto. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Maybe, maar echt lente vinden doe ik het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Blijft een kutexcuus Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost True. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 mei 2012 gepost Share 16 mei 2012 gepost Niets meer aan te doen, wellicht wil Keetie een zomerfotocontest gaan doen, maar we moeten eerst nog stemmen op deze foto's, Keetie zal hiervoor een nieuw topic aanmaken. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Naja erg verlaat maar toch: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Helaas wel te laat voor de stemronde http://www.retroforum.nl/topic/3814-fotowedstrijd-stemmen/ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten