Keetie 26 maart 2012 gestart 26 maart 2012 gestart Het is lente! Laat dat zien! Maak een foto met als onderwerp Lente en upload die naar het Retroforum, in de hoop dat het de mooiste/aardigste/leukste foto zal zijn voor een fotowedstrijd. De inzendtermijn is ruim 1 maand, met als einddatum 1 mei 2012. VERLENGD TOT 15 MEI 2012 Daarna kan er door iedereen 1x gestemd worden, zowel door inzenders van een foto als door niet-inzenders. Er mag niet op eigen foto gestemd worden. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/
djkoelkast 26 maart 2012 gepost 26 maart 2012 gepost Leuk idee voor een contest, weer eens wat anders. Ik zal er binnenkort eens op uit trekken voor een echte lentefoto Nog even een paar dingen aan de regels toevoegen: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan
Keetie 6 april 2012 gepost Auteur 6 april 2012 gepost In hetzelfde watertje zit mijnheer schildpad lekker van het lentezonnetje te genieten.
djkoelkast 6 april 2012 gepost 6 april 2012 gepost liev Het is hier nog niet echt lentewaardig weer, dus ik wacht nog even
Keetie 12 april 2012 gepost Auteur 12 april 2012 gepost Dat is een mooi zoekplaatje. Kan ook gebruikt worden om een legpuzzel van te maken...
Hinse 18 april 2012 gepost 18 april 2012 gepost Mooi! Ik heb nog geen serieuze inzending, maar hier alvast een random foto van vandaag: Ondertitel: De troosteloosheid van een station, maar er gloort hoop aan de horizon. Binnenkort ga ik eens echt m'n best doen.
djkoelkast 18 april 2012 gepost 18 april 2012 gepost De bloemen staan hier nog niet voldoende in bloei, nog even geduld
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur 19 april 2012 gepost Mooi! Ik heb nog geen serieuze inzending, maar hier alvast een random foto van vandaag: Ondertitel: De troosteloosheid van een station, maar er gloort hoop aan de horizon. Binnenkort ga ik eens echt m'n best doen. Hoewel geen echte lentefoto, wat je al liet doorschemeren, hij straalt inderdaad wel troosteloosheid uit.
randy_roes 19 april 2012 gepost 19 april 2012 gepost Zit hier toch wel met het probleem dat het weer hier alles behalve "lenteweer" is. Alhoewel, een plensbui is wel typerend voor een Belgische lente
Hinse 19 april 2012 gepost 19 april 2012 gepost Hoewel geen echte lentefoto, wat je al liet doorschemeren, hij straalt inderdaad wel troosteloosheid uit. Helaas krijg je met een smartphone de regenboog niet zo duidelijk in beeld, anders had het nog wat kunnen worden.
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur 19 april 2012 gepost Ja, nu ik zie 'm. Het fotosfeertje leidde me af ...
Keetie 19 april 2012 gepost Auteur 19 april 2012 gepost Zit hier toch wel met het probleem dat het weer hier alles behalve "lenteweer" is. Alhoewel, een plensbui is wel typerend voor een Belgische lente Bij ons komt er heel vaak zonneschijn na regen. Een bekend spreekwoord luidt dan ook: Na regen komt zonneschijn.
randy_roes 20 april 2012 gepost 20 april 2012 gepost Als het hier nog eens mooi weer is voor een foto voor de deadline probeer ik zeker nog in te sturen
djkoelkast 20 april 2012 gepost 20 april 2012 gepost Ik reed vanavond langs wat velden, maar ze zijn nog niet helemaal in bloei. Ik heb ook niet veel tijd meer natuurlijk dus binnenkort maar schieten.
Keetie 21 april 2012 gepost Auteur 21 april 2012 gepost De zon schijnt hier tussen de buien door. Nog ruim een week de tijd voor een lentefoto. (voor je 't weet is het zomer).
djkoelkast 22 april 2012 gepost 22 april 2012 gepost De lokale kofferbakmarkt bestond uit 4 kraampjes met zooi, dus zijn we maar een stukje doorgereden voor wat foto's. Ik zie nu pas dat er vlekken op de lens zaten, maar ik weet niet of ik nog tijd heb voor nog een foto. Dit vond ik de beste:
djkoelkast 22 april 2012 gepost 22 april 2012 gepost Door het slechte weer zijn eigenlijk alleen hyacinten of narcissen te zien, normaal zijn er meer kleuren en meer uitgestrekte velden. De vakantiehuisjes op de achtergrond doen het hem wel in deze foto vind ik.
Keetie 28 april 2012 gepost Auteur 28 april 2012 gepost (aangepast) Als het hier nog eens mooi weer is voor een foto voor de deadline probeer ik zeker nog in te sturen Het weer zit nog steeds niet mee. De weersvoorspelling geeft aan dat het op Koninginnedag, de 30e april, droog zal zijn. Mogelijk dat het volgende week beter weer wordt. Mocht dat zo zijn, dan stel ik voor om er nog een weekje (of twee) bij aan te plakken en daarmee de deadline voor het inzenden van jullie lentefoto's te verschuiven. 28 april 2012 aangepast door Keetie
djkoelkast 28 april 2012 gepost 28 april 2012 gepost Er zijn helaas nog weinig inzendingen, dus verlengen met 2 weken lijkt mij prima.
randy_roes 28 april 2012 gepost 28 april 2012 gepost Goed idee, de weersvoorspelling lijkt eindelijk te beteren, dus ik zal misschien toch eens een foto kunnen nemen.
Keetie 29 april 2012 gepost Auteur 29 april 2012 gepost Wij kijken uit naar je 'Lente in België' foto's.
Keetie 5 mei 2012 gepost Auteur 5 mei 2012 gepost Update: Nog ruim een week om je mooiste/aardigste/leukste foto hier te plaatsen voor de fotowedstrijd met als onderwerp Lente! Echt mooi weer is het niet (geweest), maar toch zijn er overal lentetekenen te zien. Komaan!
djkoelkast 5 mei 2012 gepost 5 mei 2012 gepost Ik zal vanavond even zo'n groene balk boven in beeld zetten met de oproep, dan valt het meer op
Keetie 5 mei 2012 gepost Auteur 5 mei 2012 gepost Voor de Giro 2012 poule hielp het inderdaad. Mooi kleurtje trouwens, dat (lente)groen .. .
djkoelkast 5 mei 2012 gepost 5 mei 2012 gepost Voor de Giro 2012 poule hielp het inderdaad. Mooi kleurtje trouwens, dat (lente)groen .. . Het geeft vooral een goed contrast met het rood waardoor het extra opvalt.
samba-boy 16 mei 2012 gepost 16 mei 2012 gepost Ik wilde nog een plaatje inzenden, maar om het kortweg te zeggen... Afgelopen dagen was het hier echt kutweer. Dat noem ik geen lente.
djkoelkast 16 mei 2012 gepost 16 mei 2012 gepost Niets meer aan te doen, wellicht wil Keetie een zomerfotocontest gaan doen, maar we moeten eerst nog stemmen op deze foto's, Keetie zal hiervoor een nieuw topic aanmaken.
djkoelkast 18 mei 2012 gepost 18 mei 2012 gepost Helaas wel te laat voor de stemronde http://www.retroforum.nl/topic/3814-fotowedstrijd-stemmen/
Aanbevolen berichten