randy_roes 23 maart 2012 gestart Share 23 maart 2012 gestart ID Contest Muziek Met Connectie #2 Na de toffe contest van RM heb ik besloten een nieuwe -gelijkaardige- contest te openen. (ookal mocht de winnaar van de vorige er een maken, ik heb besloten om zelf eentje te maken ) 25 opgaven. Van elke opgave wil ik graag de volledige naam van de artiest en de volledige titel van het nummer weten. Voor elk goed antwoord is 1 punt te verdienen. In eerste instantie lijkt het alsof dit 25 willekeurig gekozen nummers zijn, maar er zit een connectie tussen alle nummers. iets wat alle 25 opgaven met elkaar overeen hebben. Als je deze connectie ontdekt en mij duidelijk kunt aangeven wat deze connectie is zijn er 5 extra punten te verdienen. MAAR: er is nog een extra twist!!! 1 nummer past eigenlijk niet helemaal in het rijtje. Weet je welk dan krijg je nog eens 5 extra punten (deze zijn enkel te verdienen nadat je de connectie hebt geraden) In totaal kun je voor deze contest dus (25 x 2) + 5 + 5 = 60 punten verdienen. Looptijd: 2 weken na openen van de contest, dus tot 7 april De winnaar en de runner-up krijgen een nog te maken award. Succes! Muziek-met-connectie-2.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 maart 2012 gepost Share 24 maart 2012 gepost Gaaf!, denk dat ik de connectie al weer. Moet wel zeggen dat het een hoog carnavalsgehalte heeft Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 maart 2012 gepost Auteur Share 24 maart 2012 gepost Helemaal geen carnaval! Het is zo gevarieerd mogelijk gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 maart 2012 gepost Auteur Share 25 maart 2012 gepost Nog maar 1 inzending. Zo moeilijk is het toch niet? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 maart 2012 gepost Share 25 maart 2012 gepost Ik heb er nog even geen tijd voor, ik kende maar een paar nummers en had wel een link gevonden, maar nog onvoldoende kunnen zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 maart 2012 gepost Share 25 maart 2012 gepost (aangepast) Weinig bekend bij de eerste luisterbeurt, maar ik zal zeker nog een poging gaan wagen . Ik heb de link waarschijnlijk wel al. 25 maart 2012 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 maart 2012 gepost Share 27 maart 2012 gepost Nog niet naar gekeken, morgenavond ga ik er proberen naar te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 april 2012 gepost Share 5 april 2012 gepost Nog maar 1 inzending. Zo moeilijk is het toch niet? Als je de antwoorden weet, dan niet natuurlijk... Ik herkende er ook niet veel. Komen er nog hints? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 april 2012 gepost Auteur Share 5 april 2012 gepost Ja, maar de contest wordt minstens een week verlengd wegens drukte langs mijn kant Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 april 2012 gepost Share 6 april 2012 gepost Als ik er de tijd voor heb zal ik een inzending doen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 april 2012 gepost Share 7 april 2012 gepost (aangepast) Whoooo.... ik ben een lange tijd afwezig geweest (druk geweest en weinig tijd) en ik ben blij met de verlenging! ik ga zeker nog een inzending doen! Edit: zojuist een eerste keer geluisterd; er zijn op het eerste gehoor weinig nummers die ik direct herken en een aantal nummers met oh hoe heet die ookalweer gehalte, maar ik denk al wel de connectie te weten en zelfs ook al wel het nummer te weten die er niet bij hoort... Morgen eerste inzending en beter beluisteren 7 april 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Pff, helemaal nog geen tijd gehad.. zal er vandaag eens even naar kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 april 2012 gepost Auteur Share 9 april 2012 gepost wegens tijdsgebrek langs mijn kant laat ik de contest langer open. De deadline is nu 22/4 (deze week komen de hints en dan hebben jullie nog een week erna de tijd) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 april 2012 gepost Auteur Share 9 april 2012 gepost Ik kan jullie ook een tussenstand geven: 1 - Frey 2 - RM 3 - Keetie 4 - Ross 5 - TMP Ik begin straks met zoekwerk voor de hints, maar verwacht ze nog niet vandaag Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 april 2012 gepost Auteur Share 15 april 2012 gepost Na lang wachten zijn hier de hints. Alle artiesten in 1 plaatje. Daarnaast mag elke deelnemer vanaf morgen om hints vragen in het topic. Steeds een specifiek type hint, maar dat zal ik elke dag nog wel aangeven. Een update van de score volgt vanavond De artiesten zijn gerangschikt in volgorde: linksboven nr. 1, dan nr. 2, op de tweede rij links nr. 6, etc. Veel zoekplezier! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 april 2012 gepost Auteur Share 15 april 2012 gepost 1- RM 1- Ross 3- Frey 4- Keetie 5- TMP Morgen mag elke deelnemer 1 keer vragen naar het jaar waarin een bepaald nummer is uitgebracht. 's avonds geef ik dan de antwoorden en geef dan gelijk de nieuwe categorie van hints voor dinsdag. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 april 2012 gepost Auteur Share 16 april 2012 gepost ok, niemand wou een hint op maandag. Dus, zelfde principe voor dinsdag. Elke deelnemer mag het jaar vragen waarin een bepaald nummer is uitgebracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 april 2012 gepost Share 17 april 2012 gepost Ik heb nog geen inzendig gedaan, maar wel mee bezig. Jaartal voor nr 7 graag. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 april 2012 gepost Auteur Share 17 april 2012 gepost 1969 (en opnieuw opgenomen door dezelfde artiest in 1973) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2012 gepost Auteur Share 18 april 2012 gepost Vandaag mag elke deelnemer een zin uit de lyrics vragen voor een nummer Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 april 2012 gepost Share 18 april 2012 gepost Graag voor nr. 10. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2012 gepost Auteur Share 18 april 2012 gepost Graag voor nr. 10. Is eigenlijk een volledig instrumentaal nummer behalve de zin "life is a" en dan de titel Je mag een andere vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 april 2012 gepost Share 18 april 2012 gepost Dan nr. 21 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2012 gepost Auteur Share 18 april 2012 gepost "Hey slow down, you must be jokin' there behind that cute smile " Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 april 2012 gepost Auteur Share 19 april 2012 gepost Vandaag mogen jullie nogmaals om een zin uit de lyrics vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 april 2012 gepost Share 19 april 2012 gepost Nr. 6, als ik ook nog weer een keertje mag. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 april 2012 gepost Auteur Share 19 april 2012 gepost En ik kon haar niet meer missen, toen ze zei ik hou van jou Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 april 2012 gepost Auteur Share 20 april 2012 gepost Door ietsje minder tijd ben ik wat laat met de categorie van hints voor vandaag, daarom een speciaaltje Vanaf nu tot morgenavond mag elke deelnemer de artiest vragen voor 2 nummers. Dit zijn dan ook de laatste hints die komen, veel succes nog Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 april 2012 gepost Share 20 april 2012 gepost Vanaf nu tot morgenavond mag elke deelnemer de artiest vragen voor 2 nummers. Aangezien niemand hier iets vraagt... Is het soms de bedoeling dat men via PM de vragen stelt? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 april 2012 gepost Auteur Share 20 april 2012 gepost neen hoor, in het topic want de hints zijn voor iedereen. Ik denk dat de meesten vergeten zijn dat deze contest nog loopt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2012 gepost Share 21 april 2012 gepost Dus kicken we hem nog even omhoog Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 april 2012 gepost Share 21 april 2012 gepost Nr. 10 intrigeert me, omdat hij zo bekend klinkt en toch anders. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 april 2012 gepost Auteur Share 21 april 2012 gepost 10 - artiest = Nunca Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 april 2012 gepost Auteur Share 23 april 2012 gepost ik heb nog wat last minute inzendingen gekregen, waarvoor dank. Morgen komt de uitslag! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 april 2012 gepost Share 24 april 2012 gepost Argh, vergeten op te sturen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2012 gepost Share 24 april 2012 gepost Er kunnen weer awards worden uitgedeeld! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2012 gepost Share 24 april 2012 gepost Ik kwam er helaas niet meer aan toe om iets in te sturen. Heb wel even snel gekeken, maar ik wist er 3 in totaal. :') Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 april 2012 gepost Auteur Share 24 april 2012 gepost Zo hier is de uitslag. De antwoorden: 01: Ozzy Osbourne - Crazy Train 02: Tracy Chapman - Fast Car 03: The Beatles - Yellow Submarine 04: Pierre Moerlen's Gong - Aeroplane 05: Antonia - Er Hat ein knall rotes gummiboot 06: Spring - Met de trein naar Oostende 07: John Denver - Leaving On A Jet Plane 08: Kylie Minogue - Locomotion 09: U96 - Das Boot 10: Nunca - Moving Train 11: Billy Idol - Get out of my dreams 12: Rod Stewart - I Am Sailing 13: T Raumschmiere - Monster Truck Driver 14: Focus - Ship of memories 15: The Lonely Island - I'm On A Boat 16: Patti Smith - Horses 17: Scooter - Harder, Faster, Scooter 18: Queen - Bicycle Race 19: Wilson Pickett - Mustang Sally 20: Bob Sinclair - Rock The Boat 21: Ted Mulry Gang - Jump In My Car 22: Christina Aguillera - Car Wash 23: Kadoc - The Night Train 24: Willem Vermandere - Blanche en zijn peird 25: Gebroeders Ko - Ik heb een boot Connectie: voertuigen in de titel Nummer dat niet volledig thuishoort: 12 - Geen voertuig, maar een activiteit. De scores: 1 - RM (46) 2- Ross (31) 3- Keetie (25) 4- Frey (18) 5- TMP (11) RM en Ross krijgen de awards. En aangezien RM gewonnen heeft mag hij kiezen welk vervoersmiddel hij wil als award (de award zelf maak ik wel) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 april 2012 gepost Share 24 april 2012 gepost Gefeliciteerd winnaars! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 april 2012 gepost Share 25 april 2012 gepost En aangezien RM gewonnen heeft mag hij kiezen welk vervoersmiddel hij wil als award (de award zelf maak ik wel) Whoo! Dan ga ik voor een trein (een auto als award heb ik al ) Leuke contest weer en achteraf goed te doen! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 april 2012 gepost Share 26 april 2012 gepost Een auto! Maak er een leuke Volvo van Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten