MichaelB 19 maart 2012 gestart Share 19 maart 2012 gestart (aangepast) Hey allemaal, Wat vinden jullie van mijn Bassie & Adriaan Tour op YouTube? Hebben jullie nog ideeen? Er komen allemaal leuke dingen aan zoals: - Ik ga binnenkort filmen met een echte Rode 1985 Honda Prelude die op 2 druppels water lijkt als de orginele met Wimpers, Ogen, Stippen enz, Binnenkort naar teylingen voor de 2e keer filmen, Zodra ik tijd heb enzo ga ik alles opnieuw monteren en opnemen in Full HD met mijn camaraman CNRARCADE die ook op het Retroforum zit en mijn beste vriend is, Ik hoop op leuke reacties! 19 maart 2012 aangepast door MichaelB Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Hey allemaal, Wat vinden jullie van mijn Bassie & Adriaan Tour op YouTube? Hebben jullie nog ideeen? Er komen allemaal leuke dingen aan zoals: - Ik ga binnenkort filmen met een echte Rode 1985 Honda Prelude die op 2 druppels water lijkt als de orginele met Wimpers, Ogen, Stippen enz, Binnenkort naar teylingen voor de 2e keer filmen, Zodra ik tijd heb enzo ga ik alles opnieuw monteren en opnemen in Full HD met mijn camaraman CNRARCADE die ook op het Retroforum zit en mijn beste vriend is, Ik hoop op leuke reacties! Ik vind het nogal aandachtzoekerig. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Buiten dat we de wildgroei aan nutteloze B&A topics maar eens gaan beperken voegt dit topic op dit moment helemaal niets toe. Probeer het nog eens als je wat filmpjes hebt. En probeer ook eens in andere topics te kijken/posten. Slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten