Logitech 18 maart 2012 gestart Share 18 maart 2012 gestart (aangepast) Op vraag van samba-boy upload ik hier wat foto's die volgens hem niet heel gemakkelijk te vinden zijn via internet; ANP foto's dus niet haha Zou leuk zijn als we van jullie ook wat aparte foto's te zien krijgen. Deze 4 heb ik toendertijd via de mail ontvangen; 2 van die foto's waren ook al te zien in een ander topic 18 maart 2012 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost WOW! Geweldige foto's! Mochten mensen er meer hebben... keep them coming! Ik heb helaas geen bijzondere foto's... Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost super foto"s!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost Ook hier nog even: Graag allemaal even de regels nog eens doorlezen: http://www.retroforu...tion=boardrules En vooral ook het stuk over wat wel en niet mag in het B&A-gedeelte: http://www.retroforu...iaan-de-regels/ Daarnaast kappen met bashen naar elkaar of flauwe namen gaan roepen en het is ook niet nodig om elke post af te sluiten met groetjes, het is geen mailbox. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 19 maart 2012 gepost Auteur Share 19 maart 2012 gepost Ook hier nog even: Graag allemaal even de regels nog eens doorlezen: http://www.retroforu...tion=boardrules En vooral ook het stuk over wat wel en niet mag in het B&A-gedeelte: http://www.retroforu...iaan-de-regels/ Daarnaast kappen met bashen naar elkaar of flauwe namen gaan roepen en het is ook niet nodig om elke post af te sluiten met groetjes, het is geen mailbox. volgens mij heb ik bij deze geen enkele regel overtreden? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost volgens mij heb ik bij deze geen enkele regel overtreden? Het was ook in het algemeen bedoeld, niet specifiek voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ook hier missen wat posts... Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 20 maart 2012 gepost Auteur Share 20 maart 2012 gepost Ook hier missen wat posts... Hmm ik zag dit onder een ander topic ook al staan; volgens mij zijn er geen posts weg hier namelijk of bedoel je heel wat anders? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ik heb ze gedelete ja. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 22 maart 2012 gepost Share 22 maart 2012 gepost Dat is vreemd... Waarom draagt Bassie de sleutel om z'n nek op die laatste foto? Adriaan is duidelijk al gekleed in een blauwe blouse, dus het is ruim na De Sleutel en Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 22 maart 2012 gepost Share 22 maart 2012 gepost Die laatste foto zal wel gemaakt zijn na de diamant. Ik denk zo rond de huilende professor. Omdat Bassie een button draagt en die droeg hij ook met de huilende professor Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 25 maart 2012 gepost Share 25 maart 2012 gepost (aangepast) Die laatste foto zal wel gemaakt zijn na de diamant. Ik denk zo rond de huilende professor. Omdat Bassie een button draagt en die droeg hij ook met de huilende professor Bij de foto op de site staat: Opening overbruggingspaviljoen "De Hoogstraat" door Margriet, hier het clownsduo Bassie en Adriaan met twee olifanten Datum 18 november 1980 25 maart 2012 aangepast door MichaelB Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 maart 2012 gepost Share 25 maart 2012 gepost Dan heeft Rick dus gelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 april 2012 gepost Share 1 april 2012 gepost Sorry Jongens, ik moet jullie helaas mededelen dat Bassie en Adriaan zijn omgekomen bij een ernstig ongeluk.... Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 1 april 2012 gepost Auteur Share 1 april 2012 gepost Sorry Jongens, ik moet jullie helaas mededelen dat Bassie en Adriaan zijn omgekomen bij een ernstig ongeluk.... Hahahaha, heb je die zelf gemaakt? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 april 2012 gepost Share 1 april 2012 gepost Mike gaat nu huilen Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 2 april 2012 gepost Share 2 april 2012 gepost Ahahaha geniaal gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 2 april 2012 gepost Share 2 april 2012 gepost wiwiwiwiwiwiwi ...adriaantje wat doen we nauw..... ..... leuke foto , goed bedacht screenshot van de laatste bassie en adriaan aflevering hahahaha Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 april 2012 gepost Share 3 april 2012 gepost wiwiwiwiwiwiwi ...adriaantje wat doen we nauw..... ..... leuke foto , goed bedacht screenshot van de laatste bassie en adriaan aflevering hahahaha Damn, ben je 8 jaar ofzo? :') Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 april 2012 gepost Share 3 april 2012 gepost Ook voor kuifje, let A.U.B. op spelling, grammatica en interpunctie. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 3 april 2012 gepost Auteur Share 3 april 2012 gepost Ook voor kuifje, let A.U.B. op spelling, grammatica en interpunctie. Interpunctie gebruikt die wel! Link naar bericht Delen op andere sites
kuifje 3 april 2012 gepost Share 3 april 2012 gepost (aangepast) dit was maar een lolletje eh,... 3 april 2012 aangepast door kuifje Link naar bericht Delen op andere sites
Aad 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Hoi heb deze foto ooit gemaakt in het Circus B & A toen het in Vlaardingen stond Groetjes, Aad Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost Nog meer gave foto's Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 9 april 2012 gepost Share 9 april 2012 gepost haha, leuk Aad dat je ook de fotos hier deelt;) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten