Keetie 18 maart 2012 gestart Share 18 maart 2012 gestart (aangepast) Het F1 Logo vind ik - net als het AH Logo - mooi door eenvoud en basiskleur. (Hier heb ik wat vragen over gesteld dmv een poll). Hee, hij doet het! 18 maart 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Je hebt alleen meerdere antwoorden mogelijk aan gezet, dus dan kun je alle keuzes tegelijk maken, beter zet je dat uit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Ook zou ik "iedereen" uit zetten bovenin, anders ziet iedereen wie wat stemt. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Verdomd! Dat is de eerste keer dat ik een 1 in het F1-logo zie :')_________! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Verdomd! Dat is de eerste keer dat ik een 1 in het F1-logo zie :')_________! Hadden mijn mannen ook nog nooit gezien ... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Ik ga nu proberen de poll aan te passen. Dank je, djkoelkast. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Ook zou ik "iedereen" uit zetten bovenin, anders ziet iedereen wie wat stemt. Die kan ik nog niet terug vinden... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Dat kan niet meer gewijzigd worden omdat er al gestemd is. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Ach, het is de allereerste keer dat ik een poll beheer. Volgende keer zien we wel weer. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Dat kan niet meer gewijzigd worden omdat er al gestemd is. Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Verdomd! Dat is de eerste keer dat ik een 1 in het F1-logo zie :')_________! | In het oude F1/FIA logo zag je zelfs een auto Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost | In het oude F1/FIA logo zag je zelfs een auto Mwah zo vreemd is het toch niet, ik zag gewoon altijd in de witte letters de F en 1 staan. Nooit de 1 ertussen zien staan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Mwah zo vreemd is het toch niet, ik zag gewoon altijd in de witte letters de F en 1 staan. Nooit de 1 ertussen zien staan. Dat is zeer vreemd! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Sorry dat ik de zeepbel moet doorprikken maar ik lees dit. Lees dit nog een keer. Kijk, hm een witte ongelooflijk lelijke 1. Nog een keer. Ja. Lelijk. Nu nog een keer en nu pas ontdekte ik de 1 in het zwart, sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Juist daarom ook vind ik hem zo knap. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost In het oude F1/FIA logo zag je zelfs een auto Is die nog ergens te vinden? Kunnen we hem erbij zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost U vraagt, wij zetten het erop Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost En als je goed kijkt, zie je zowel een F1 auto als een Le Mans wagen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Hier zie ik wel alles in 1x Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Ik (nog) niet. Die kleine zwarte rondjes kunnen mogelijk zowel wielen als koplampen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Hier zie ik wel alles in 1x Ja, ik ook Ben ook toen het gezegd werd hier meteen gaan googlen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Ik (nog) niet. Die kleine zwarte rondjes kunnen mogelijk zowel wielen als koplampen zijn. is dus idd zo Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 maart 2012 gepost Auteur Share 19 maart 2012 gepost Vandaag heb ik ook gestemd, op zwart. Ik dacht dat alleen samba-boy gestemd had, maar nu zie ik 3 resultaten. Wie kan er niet goed tellen? Ik verwachtte al mogelijk foutjes te maken, dus eerst een test-poll opgezet. Is het daarom dat er verder niemand stemt, vanwege de foutjes? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost Omdat je poll openbaar is kun je zien wie er gestemd heeft. Klik op bekijk achter het antwoord om te zien wie wat gestemd heeft. Normaal gesproken kan dat niet, want dan zijn de stemmen niet openbaar. Ik heb niet gestemd omdat ik de vraagstelling niet echt snap. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 maart 2012 gepost Auteur Share 20 maart 2012 gepost Ik heb niet gestemd omdat ik de vraagstelling niet echt snap. Uit je reacties blijkt dat je het F1 logo op het eerste gezicht in het wit zag staan. Daar ging de eerste vraag om, welke kleur zie je als eerste. Als je langer kijkt (of vaker zoals jij deed) zie je het soms anders. Daarom vroeg ik als tweede vraag: wat zie je dan? Wat jedus ziet als je het logo in wit ziet of wat je ziet als je het logo in zwart ziet. Nou zit ik me suf te piekeren hoe dat ook al weer heet, op twee manieren hetzelfde plaatje kunnen zien... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ik zag wit, letter en cijfer, maar dat is omdat ik dacht dat dat rechter witte met die streepjes gewoon een ongelooflijk lelijke 1 was Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ik zag wit, letter en cijfer, maar dat is omdat ik dacht dat dat rechter witte met die streepjes gewoon een ongelooflijk lelijke 1 was Dit dus ook voor mij Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Nou zit ik me suf te piekeren hoe dat ook al weer heet, op twee manieren hetzelfde plaatje kunnen zien... Optische illusie? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ahja die 1 in het zwart, moest ook even goed kijken om hem te ontdekken. Net als anderen zag ik ook dat witte achter die zwarte 1 als een 1. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 maart 2012 gepost Auteur Share 20 maart 2012 gepost Optische illusie? Met optische illusie denk ik meteen aan Escher. Dit heeft - dacht ik - meer te maken met voorgrond en achtergrond. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Ahja die 1 in het zwart, moest ook even goed kijken om hem te ontdekken. Net als anderen zag ik ook dat witte achter die zwarte 1 als een 1. Mede ook vanwege het feit dat het logo altijd bij TV-uitzendingen met tussen de grijze letters (Op TV zijn de witte letter en cijfer altijd grijzig doorzichtig) volledig doorzichtig is, is die 1 me nooit opgevallen. En nu pas moest ik goed kijken en kreeg ik het echt in de gaten. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 maart 2012 gepost Auteur Share 22 maart 2012 gepost Het was niet eens zo moeilijk het woord te vinden wat een 2 in 1 plaatje betreft. Zoals ik ook al opmerkte, je ziet of de voorgrond of de achtergrond. Ik herinnerde me deze nog: een jonge en een oude vrouw. Dit is een tekening van W.E. Hill (1915): Mijn vrouw en mijn schoonmoeder. Eerst zag ik alleen de jonge vrouw, na een tijdje ook de oude. Nog een paar van deze plaatjes gevonden, die ook wel bekend staan als ‘dubbele plaatjes‘ of als ‘perspectief-afbeeldingen‘. Wat zie je: de indiaan of de eskimo. Oude vrouw of prinses? Tot slot nog een hele bekende: Kelk of gezichten? Maar nu wil men natuurlijk nog het woord weten dat ik me niet meer kon herinneren. Het was: ambigue. Ambigue figuren zijn afbeeldingen of foto’s die op meerdere manieren te bekijken of te interpreteren zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2012 gepost Share 22 maart 2012 gepost Ik heb hier een boekje over gehad. Ik zie alleen de prinses niet, volgens mij moet die ook op de kop. Dit boek: Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 maart 2012 gepost Auteur Share 22 maart 2012 gepost Ik zie alleen de prinses niet, volgens mij moet die ook op de kop. Klopt! De kraag van de oude vrouw is de kroon van de prinses. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 maart 2012 gepost Auteur Share 25 maart 2012 gepost Mede ook vanwege het feit dat het logo altijd bij TV-uitzendingen met tussen de grijze letters (Op TV zijn de witte letter en cijfer altijd grijzig doorzichtig) volledig doorzichtig is, is die 1 me nooit opgevallen. En nu pas moest ik goed kijken en kreeg ik het echt in de gaten. Bij ons op TV is het F1 logo wel wit, niet grijzig. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten