Keetie 17 maart 2012 gestart Share 17 maart 2012 gestart Kan iedereen een poll starten en hoe werkt / gaat dat? O, wacht even, ik zie hier rechts Poll beheren staan. Dat zal er wel mee te maken hebben. Even onderzoeken... Toch wat meer uitleg nodig. Kan er een test poll opgezet worden? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Volgens mij kan het alleen in een nieuw topic (of in elk geval in de 1e post alleen). Poll beheren en dan spreekt het voor zich. Open maar een testtopic in Gezellig Offtopic Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 maart 2012 gepost Auteur Share 17 maart 2012 gepost Poll beheren had ik inderdaad aangeklikt. Brrr, allemaal knoppetjes .... Ik bedoel met een testversie eigenlijk, komt er een voorbeeldversie die je vantevoren kunt bekijken - zoals je hebt met een nieuw topic. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Nee, dat is er niet, je zult dan echt een testtopic moeten maken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Een poll maken kan idd enkel bij een nieuw topic. Het is idd niet meer zo makkelijk als vroeger, maar het is nu ook weer geen moleculaire fysica Je klikt op poll beheren, dan stel je je vraag en in de vakjes kan je de opties ingeven. Wil je meer antwoorden geven: klik je op het plus tekentje en krijg je meer vakjes om antwoorden op te geven Als alles naar behoren is gelopen, klik je op poll sluiten en werk je verder aan je openingspost. Dan topic posten en hupsakee, boven je openingspost staat je poll Als de nieuwe pc binnen is, zal ik eens een tutorial maken terwijl ik een rtm topic open Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost En die komt er snel aan Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost En die komt er snel aan Niet teveel zeggen, anders kan ik de rust niet meer bewaren Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Ohja. Duurt nog wéken Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 maart 2012 gepost Auteur Share 17 maart 2012 gepost (aangepast) Een poll maken kan idd enkel bij een nieuw topic. Bedankt voor de uitleg. 18 maart 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Vandaag ingestuurd. Wat moet ik er bij zetten om het woordje poll te krijgen, gewoon voor de titel zetten soms? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Staat er al voor, alleen niet in actieve topics. Wel in de topiclijst: http://www.retroforum.nl/forum/13-gezellig-offtopic/ Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 maart 2012 gepost Auteur Share 18 maart 2012 gepost Als de nieuwe pc binnen is, zal ik eens een tutorial maken terwijl ik een rtm topic open Het blijkt dat ik een paar foutjes heb gemaakt omdat ik het aankruisen ervan verkeerd interpreteerde. Het lijkt me belangrijk dat je daar in je tutorial op wijst. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten