Ross 16 maart 2012 gestart Share 16 maart 2012 gestart Al een tijdje na DJ had ik het idee om een retrohoekje te maken. Alleen geen plek en zo, geen tijd. Laatst een stukje van mijn kamer uitgeruimd om hier een retrohoekje van te maken. Een kleine foto-shoot met enige uitleg... Een kofferbak vol hout: Wat zou het worden? Gorm? Wie? Oh zo, een kast... Laten we beginnen met de voorzijde Daarne de Achterzijde Een beetje stabiliteit inbouwen Ik dacht dat het een kast zou worden, dit lijkt alleen meer op een glijbaan... Zo dit lijkt er meer op: Now shipped with the Gio seal of Approval: Een beetje verlichting is natuurlijk wel nodig: Zoals het er nu uitziet, later meer.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Hey zo'n soort kast had ik ook, althans, de helft staat nog, de rest is weg. Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 maart 2012 gepost Auteur Share 17 maart 2012 gepost Dat is nog een beetje carte blanche Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 maart 2012 gepost Share 17 maart 2012 gepost Allemaal Retro spullen toch? Of is de kast zelf retro ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.