samba-boy 21 april 2012 gepost Share 21 april 2012 gepost Het wordt tijd voor een nieuwe lading users die ook buiten de clownstopics gaan posten Ik kan het hier niet anders dan zwaar mee eens zijn. ...Ook ik zie eigenlijk alleen maar een varkensneus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 april 2012 gepost Auteur Share 22 april 2012 gepost Het was inderdaad een varken in de mist. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 april 2012 gepost Auteur Share 23 april 2012 gepost Dan nu de aller, allerlaatste en de aller, allerflauwste uit mijn verzameling ... Ook van Internet gehaald! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2012 gepost Share 24 april 2012 gepost Een stukje van een schaakbord? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 april 2012 gepost Auteur Share 27 april 2012 gepost Goed gezien. Het was een schaakbord voor beginners ... Je zou er natuurlijk ook dambord van kunnen maken. Mijn vader had een houten bord met aan de ene kant een schaakbord en aan de andere kant een dambord. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 april 2012 gepost Share 27 april 2012 gepost Je zou er natuurlijk ook dambord van kunnen maken. Mijn vader had een houten bord met aan de ene kant een schaakbord en aan de andere kant een dambord. Wij ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.