Haver 22 februari 2012 gestart Share 22 februari 2012 gestart Ik zoek iemand die van 5 kapotte amiga 500, 1 werkende kan maken. groeten Hans Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 februari 2012 gepost Share 22 februari 2012 gepost Welkom op Retroforum! Wat is er precies mis met de Amiga's? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 februari 2012 gepost Share 22 februari 2012 gepost Meldt! En ja, wat is er precies mis mee ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Haver 24 februari 2012 gepost Auteur Share 24 februari 2012 gepost Tja wat ere met deze amiga's mis is weet ik niet heb er geen verstand van. een vriend van mij heeft er 5 waarvan de laatste vorige week stuk ging. er kon niet meer gesaved worden en hij was dan ook zijn gecomponeerde muziek kwijt. Ik dacht zo.... dat je van die 5 wel een goede kon maken..met een beetje mazzel. Deze man zou er heel erg blij mee zijn. Hij is helemaal wild enthousiast over de amiga. Ik probeer hem hiermee te helpen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2012 gepost Share 24 februari 2012 gepost Dan zal van die laatste de diskdrive stuk zijn vermoed ik. De kans dat er in de andere 4 een goed werkende diskdrive zit is behoorlijk groot en ze zijn gewoon uitwisselbaar. Ik denk dat het wel moet lukken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 februari 2012 gepost Share 24 februari 2012 gepost Mits er geen acceleratorkaart in zit, waar de batterij van is gaan lekken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2012 gepost Share 24 februari 2012 gepost Mits er geen acceleratorkaart in zit, waar de batterij van is gaan lekken In de 500 zit hooguit extra geheugen met een lekkende batterij, maar ver weg van het moederbord, want er zit een behoorlijke laag kunststof tussen. Ik verwacht bij de A500 geen problemen, hooguit weggooien van de geheugenuitbreiding. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dirk-B 28 februari 2012 gepost Share 28 februari 2012 gepost Hi, Ik ben Dirk uit Belgiƫ en ben ook een A500-fan. Ik weet niet waar je woont, maar je kan ook altijd eens langskomen op onze amigaclub meeting in Burcht (Zwijndrecht). Onze volgende meeting is op 10 maart. Voor meer info: http://romeo.messageboard.nl/8931/portal.php Grtz, Dirk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2012 gepost Share 1 maart 2012 gepost Hi, Ik ben Dirk uit Belgiƫ en ben ook een A500-fan. Ik weet niet waar je woont, maar je kan ook altijd eens langskomen op onze amigaclub meeting in Burcht (Zwijndrecht). Onze volgende meeting is op 10 maart. Grtz, Dirk. Dank voor je bericht, hoop dat je je niet alleen hier voor hebt geregistreerd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.