Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost
[..]

kzie daar toch niets leuks in hoor, en ga er mij ook niet mee bezig houden

als jullie dat leuker vinden dan gewoon te genieten mja.. :X

waar MAAK je je druk om zeg?

Zoals ik net al zei: doorgaan zo en het is (ban) zonder adri en zonder aan!

• Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gepost
[..]

wil je ophouden met je muggenzifterij? je loopt aardig op een ban uit vanwege baggeren en voortdurend offtopic gaan :(

voortdurend? komaan meneer...

ik vond dat ik zo toch ook mocht reageren hoor, die reactie op mij was ook niet nodig :N

gepost
zeg zeg, was niet slecht bedoeld hoor :?

Zou je mij nog wel even via een pb'tje (anders gaat dit echt nergens meer heen) willen laten weten waar je in vredesnaam

die dt-fouten vandaan haalt? Dank je. ;)

Afijn, ik heb nog een goof, of trivia, ik weet nooit waar ze thuishoren: :P

Reis door Europa, aflevering 3, 00:16:17 minuten.

Adriaan maakt hier ook een verspreking als hij het raadsel herhaalt: ''Hoog boven Wales, ligt het pakje. Zoek het s...goede spoor, al is het nog zo smal. Aan het einde van het spoor krijg je hulp.''

gepost
Als *bas* in italie *B100* ziet staan, ziet *adriaan* um niet. Ze gaan d'r achteraan en dan zegt *bas* "snel naar die plek waar WE die verdachte persoon gezien hebben." *adriaan* heeft *B100* echter helemaal niet gezien.

Leuk die smilies maar het kopieert nogal klote }:|

gepost
Leuk die smilies maar het kopieert nogal klote }:|

Ze leren het ook nooit, hè? :P

Zullen we deze opmerking quoten bij elke openingspost van een nieuw fouten-topic? Wellicht werkt het.

gepost
[..]

Ze leren het ook nooit, hè? :P

Zullen we deze opmerking quoten bij elke openingspost van een nieuw fouten-topic? Wellicht werkt het.

Goed idee ;) Topic is toch al bijna vol.

Waarom zet niemand (behalve jij :* ) er eigenlijk de tijd bij? Weet je hoeveel tijd het me kost om die tijden erbij te zoeken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...