Ross 5 februari 2012 gestart Share 5 februari 2012 gestart RMR? Hier? Nee toch, dat hoort toch in Tutorials ? Nee, deze niet. In deze neem ik jullie mee in een "kleine" rondrit in en rond mijn woonplaats Tubbergen. Dit met enig bijgeluid van een oude volvo Een roffeltje.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 februari 2012 gepost Share 6 februari 2012 gepost Het is zeer zeker een RMR, Rijden Met Ross, maar dan anders ... Ontzettend leuk. Ik was zeer benieuwd of je op tijd thuis zou zijn om het einde van de videofilm te halen. Hoe had je de camera vastgezet? Ik dacht dat een YouTube filmpje niet langer dan 10 minuten mocht duren. Toen we nog de regionale zender uit Groningen op de kabel hadden, keken we regelmatig naar het pauzefilmpje waarmee men met een auto door de provincie reed. En op Duitsland was ook wel eens zo'n videocameraautofilm te zien. Later ook nog de omgeving kunnen bekijken met een videofilmtreintje door Duitsland. Je richtingaanwijzers klonken net als mijn toenmalige eend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 februari 2012 gepost Auteur Share 6 februari 2012 gepost (aangepast) Het is zeer zeker een RMR, Rijden Met Ross, maar dan anders ... Ontzettend leuk. Ik was zeer benieuwd of je op tijd thuis zou zijn om het einde van de videofilm te halen. Hoe had je de camera vastgezet? Ik dacht dat een YouTube filmpje niet langer dan 10 minuten mocht duren. Toen we nog de regionale zender uit Groningen op de kabel hadden, keken we regelmatig naar het pauzefilmpje waarmee men met een auto door de provincie reed. En op Duitsland was ook wel eens zo'n videocameraautofilm te zien. Later ook nog de omgeving kunnen bekijken met een videofilmtreintje door Duitsland. Je richtingaanwijzers klonken net als mijn toenmalige eend. Heb mij zelf min of meer een steadycam gemaakt, camera met een M6 boutje op een oud statief, en dat statief min of meer in de auto lichtelijk laten zweven met fietsendragerbandjes. Zal er morgen wel eens een foto van maken.... De richtingaanwijzers zijn inderdaad luid, maar dat heb ik liever dan dat electrisch "klikje" wat je tegenwoordig hebt. Zodra je bij youtube geverifieerd bent, dan mag je langer dan 10 minuten uploaden... 6 februari 2012 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 februari 2012 gepost Share 6 februari 2012 gepost Leuk ritje Ross! Rustieke omgeving vergeleken met hier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 februari 2012 gepost Share 6 februari 2012 gepost Zeer bosrijke omgeving, ik kom zeker nog eens langs. Toffe video ook, goeie rig gemaakt (misschien leuk voor MHMR Maak het met Ross, uitleggen hoe je dat hebt gedaan) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 februari 2012 gepost Auteur Share 6 februari 2012 gepost Verbetering is altijd goed, zoals je misschien ziet in het filmpje is dat de camera na verloop van tijd toch wat verschuift... eens zien of we daar nog wat aan kunnen doen .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 februari 2012 gepost Share 7 februari 2012 gepost (misschien leuk voor MHMR Maak het met Ross, uitleggen hoe je dat hebt gedaan) Precies wat ik ook bedacht toen ik mijn vraag stelde. Ook ik heb filmpjes gemaakt vanuit de auto maar dan met een los-vaste hand. Een nichtje vertelde eens dat zij de camera heel stevig hadden vastgebonden aan de buitenspiegel van de auto. Ross zijn methode lijkt me beter. Ik kijk uit naar de foto, Ross. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2012 gepost Share 7 februari 2012 gepost Wij (collega Dj Darcli en ik) hebben wel eens wat shots gemaakt vanuit auto's. We hebben dat altijd met zuignapstatieven of deurstatieven gedaan. Vrij kostbare oplossing in de meeste gevallen, ben altijd wel in voor doe het zelf dingetjes voor een paar euro. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 februari 2012 gepost Auteur Share 8 februari 2012 gepost Ik moet hem eerst weer opnieuw opbouwen, aangezien ik niet de enigste bestuurder ben van MIJN auto Maar goed dat is ook nog een keer weer opgelost, zondag schijnt het mooi weer te worden en heb ik geen storingsdienst, dus misschien kom ik er aan toe... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.