T42 4 februari 2012 gestart Share 4 februari 2012 gestart tiger rag flipperkast heeft verkeerde kopruit (fireball2) werkt verder wel goed. dus als je het niet erg vind dat de verkeerde ruit er inzit kun je gewoon flipperen. 250 euro Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 februari 2012 gepost Share 5 februari 2012 gepost Het is dat ik er geen ruimte voor heb, maar anders... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 februari 2012 gepost Share 5 februari 2012 gepost Zlefde probleem als Ross. Anders had ik er zeker over nagedacht. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2012 gepost Share 5 februari 2012 gepost Ik zoek alleen Who Dunnit en Tales of the arabian nights (en ruimte ) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2012 gepost Share 5 februari 2012 gepost ...Oeeeeeh Ik kan de ruimte er wel voor maken, daar niet van, maar ik ben bang dat mijn ouders me vermoorden als ik ineens met een flipperkast aankom :') Link naar bericht Delen op andere sites
T42 5 februari 2012 gepost Auteur Share 5 februari 2012 gepost ik heb ook geen ruimt en heb er nog meer staan deze moet plaats maken voor een andere. kan je eventueel adres geven waar de orginele ruit te verkrijgen is (als je hem orgineel wil hebben) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 februari 2012 gepost Share 7 februari 2012 gepost ...Helaas, het gaat 'm voor mij niet worden Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 7 februari 2012 gepost Share 7 februari 2012 gepost En voor mij.. wordt het hem ook niet! Aangezien ik ook geen ruimte heb Link naar bericht Delen op andere sites
T42 14 februari 2012 gepost Auteur Share 14 februari 2012 gepost hij is verkocht heb nu een zeldzame space invaders op zijn plek staan. (ofjah die is bijna 2x zo groot) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2012 gepost Share 14 februari 2012 gepost Dan kan deze op slot Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten