GuyH 18 januari 2012 gestart Share 18 januari 2012 gestart (aangepast) Hoi allemaal, Kwam zojuist dit artikel tegen op internet http://www.dichtbij....aan-update.aspx Iemand heeft een petitie gestart om zo genoeg stemmen te krijgen voor een standbeeld van Bassie & Adriaan. Dus iedereen die zich geroepen voelt om deze petitie te tekenen, kan naar de volgende website gaan http://www.change.or.../bassie-adriaan Groetjes, Guy 18 januari 2012 aangepast door GuyH Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 januari 2012 gepost Share 18 januari 2012 gepost Ja, het zijn jeugdhelden, maar een standbeeld... Alhoewel Wim Kan er ook een heeft en of die nou zo veel meer betekend heeft... Link naar bericht Delen op andere sites
GuyH 18 januari 2012 gepost Auteur Share 18 januari 2012 gepost Mijn persoonlijke mening..... Ik vind dat ze wel een standbeeld verdienen. Het is een stukje Nederlandse cultuur. Naast hun carriere als acrobatenduo en heel de wereld rond gereisd te hebben als de Crocksons zijn ze natuurlijk het grootste gedeelte van hun carriere kindervriend geweest als Bassie & Adriaan. Hun concept is tijdloos en gaat over alle generaties heen, en bovendien zijn hun afleveringen/series ook nog eens educatief. Ik vind Bassie & Adriaan ook veel beter dan de tegenwoordige zwaar gesubsidieerde kinderseries / kinder tv. Maar naast al dat zijn het 2 personen die veel voor de jeugd van de afgelopen 25 jaar hebben betekent en gedaan. In veel gezinnen een deel van het huishouden. Dus van mij mag het er komen, en vind dat ze het ook verdiend hebben. En Bassie & Adriaan horen ook bij Vlaardingen. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen of het standbeeld er ook daadwerkelijk zal komen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 januari 2012 gepost Share 21 januari 2012 gepost Toch eens even die TT verbeterd. Het is natuurlijk een standbeeld en geen standbeel. Link naar bericht Delen op andere sites
GuyH 22 januari 2012 gepost Auteur Share 22 januari 2012 gepost Ja ik zag het pas nadat ik het bericht had gepost, maar kon het naderhand niet meer aanpassen. Maar dank je wel :-) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 januari 2012 gepost Share 22 januari 2012 gepost Die paspoppen uit de Verzonken stad gewoon ergens neerplempen. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 27 januari 2012 gepost Share 27 januari 2012 gepost Of overal in Vlaardingen pakjes neerleggen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 januari 2012 gepost Share 31 januari 2012 gepost Of overal in Vlaardingen pakjes neerleggen. Ja, met allerlei puzzelstukken die samen de beeltenis van Bassie & Adriaan vormen zeker :') Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost ik vind het standbeeld een goed idee, Ergends mij Station Vlaardingen centrum, tussen de Oost en Westhavenkade waar iedereen het kan zien als je uit het station loopt een ideale plaats! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Overigens, zelf vinden Bas en Aad het wat overdreven en hoeven ze het niet persé, dat siert hun wel weer een beetje. Een beetje. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr.Boembas 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Een standbeeld van Bassie en Adriaan zal mooi staan bij het oude stadhuis van Vlaardingen (ook omdat de Leader intro daar is opgenomen) Dat is denk ik de beste locatie. D. Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Een standbeeld van Bassie en Adriaan zal mooi staan bij het oude stadhuis van Vlaardingen (ook omdat de Leader intro daar is opgenomen) Dat is denk ik de beste locatie. D. Dat is inderdaad een mooie locatie maar je moet het wel zien te vinden en weten waar het is, Vandaar dat ik zij gelijk als je het Station uitkomt enz Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten