Ben_B&A 19 juni 2012 gepost Auteur Share 19 juni 2012 gepost Het is zover... Project B&A Prelude & Caravan is AF! Bloed, zweet en tranen, maar het eindresultaat mag er wezen! Geniet van de volgende rits aan foto's en laat me weten wat je vindt! En dan nu MET Prelude! Wat super om na zoveel uren werk dit eindresultaat te zien! Hij knipoogt bijna naar je, haha! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Indrukwekkend! Heel goed gedaan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Mooi gemaakt ! Hoe heb je de hoofden precies erop gekregen, is dat een sticker? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 19 juni 2012 gepost Auteur Share 19 juni 2012 gepost Ja dat is een sticker. Van een screenshot uit de Bassie & Adriaan serie heb ik de hoofden zo goed mogelijk nagemaakt. Vervolgens heb ik ze als transparante sticker laten drukken. Goed richten en plakken! Voila daar zijn je B&A hoofdjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GuyH 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Prachtig resultaat ben, zelfs dat woord komt er niet eens bij in de buurt... Mijn complimenten!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Geweldig gedaan! Vooral op de laatste foto kun je goed zien hoe klein het eigenlijk wel niet is als ze naast die vazen(?) staan. Damn dat moet wat werk hebben opgeleverd zeg! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Prachtig! Het was een genot om dit project te volgen. En het resultaat is verbluffend. Respect hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Ga je ze nog verder afwerken? Er zitten bijvoorbeeld nog spleten bij het dak van de caravan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 19 juni 2012 gepost Auteur Share 19 juni 2012 gepost Ga je ze nog verder afwerken? Er zitten bijvoorbeeld nog spleten bij het dak van de caravan. Voor nu vind ik het even goed zo. Weet je wat het is bij dit soort projecten? Je staart je op een gegeven moment blind op iets en dan kan je het beter even met rust laten. Als je het later dan weer oppakt gaat het veel beter. En daarbij het dakje is afneembaar, de kieren zitten er dus niet voor niets. Als die er niet gezeten hadden, kan je het dakje niet meer pakken. Eerlijk is eerlijk: ik vind de kieren ook te groot. Ik zal er dus nog een oplossing voor moeten verzinnen. Maar voor nu, is het even mooi geweest. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juni 2012 gepost Share 19 juni 2012 gepost Daar had ik nog niet eens bij nagedacht, dat het dak er af kon, dan is het wel logisch ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 juni 2012 gepost Share 20 juni 2012 gepost Het geheel ziet er gaaf uit. Toch vind ik dat djkoelkast wel gelijk heeft met zijn vraag. Op 1 van de foto's zie je bij de caravan nog wat verfblaasjes zitten. Maar je hebt gelijk dat je er even mee stopt: wat een kluswerk, wel mooi. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 24 juni 2012 gepost Auteur Share 24 juni 2012 gepost In de op maat gemaakte vitrine tussen de rest van mijn B&A verzameling (die overigens lang niet zo imposant is als wat ik hier wel eens voorbij heb zien komen). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juni 2012 gepost Share 25 juni 2012 gepost Die vitrine (die overigens lang niet zo imposant is als wat ik hier wel eens voorbij heb zien komen). Flikker toch op. :') Jouw verzameling bevat (op eerste oogopslag) alle hoofdzakelijke CNR-tapes en dat is nagenoeg waar het om draait. Plus hoe groots ieder verzameling aan banden ook is; Wie heeft er nou nog meer een wáre Bassie en Adriaan caravan én Prelude op maat en er een íets grotere Robin naast? (Tevens advies; DÍE foto, dus die middenin de verzameling, naar Adriaan mailen. Vind 'ie vast leuk. ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost Petje af hoor! Je hebt me van begin tot eind in spanning gehouden, hoe het gaat worden en of het iets gaat worden! Ik vind hem helemaal geweldig! Ik geef je sowieso 101% respect! (nee, niet 100%, maar 101%) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost Mooi werk. Zo bij elkaar is het helemaal compleet. Maar wat is nu de verzekeringswaarde van zo'n unieke auto caravan combi? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 28 juni 2012 gepost Auteur Share 28 juni 2012 gepost Haha! Verzekeringswaarde: onbetaalbaar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 5 januari 2015 gepost Share 5 januari 2015 gepost (aangepast) Heel mooi dit allemaal het ziet er heel herkenbaar uit. , zelf zou ik dit niet kunnen. Geen geduld en talent ervoor... 5 januari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.