Frey 14 januari 2012 gestart Share 14 januari 2012 gestart Het verhaal Het verhaal speelt zich zo'n duizend jaar in de toekomst af. Een aantal pas afgestudeerde jonge ruimteagenten van de planeet Omega reizen het heelal af om de orde te handhaven. Op Omega is tevens de Galactische Confederatie gevestigd, waarin bewoners van diverse planeten zijn vertegenwoordigd. De hoofdpersonen zijn nakomelingen van de personages uit "Er was eens... de Mens". Pietertje, zoon van kolonel Pieter, is één van de ruimteagenten en Pieternel is de voorzitster van de Confederatie. Maestro is professor op de politieschool en heeft Metro ontworpen, een robot naar zijn evenbeeld. Info Aantal afleveringen: 26 Uitgezonden door: KRO (14 december 1982 - 21 juni 1983) Kindernet (1 maart 1988 - 31 maart 1995) Pebble TV (heden) Stemmen: Peter Piekos Trudy Libosan Ger Smit Jan Anne Drenth Intro http://www.youtube.com/watch?v=pg-oyGpYPHg Met dank aan: KinderTV Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 januari 2012 gepost Auteur Share 15 januari 2012 gepost De minst educatieve van de series, maar daardoor zeker niet minder leuk. Al zit het wel weer vol belangrijke levenslessen. Enige serie ook met een eigen verhaal en ik vind die sfeer in de ruimte geweldig. Deze serie heeft naar mijn mening ook de mooiste titelsong, waarvan ook vaker diverse versies gebruikt worden als achtergrondmuziek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost Zoals Frey al zegt, de sfeer is in deze serie ongeëvenaard. Dit is mijn favoriete reeks. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.