Ben_B&A 7 januari 2012 gestart Share 7 januari 2012 gestart Hallo allemaal! Vraagje: Is er iemand die heel toevallig de CD "Bassie & Adriaan als geheime agenten" dubbel heeft? En zou diegene dan bereid zijn die aan mij te verkopen? Ik zou graag het origineel willen hebben, het is 1 van de weinige die ik nog mis en ik kan hem nergens vinden! Hebben jullie trouwens al gehoord van www.fonos.nl? Daar kan je oude o.a. B&A LP's op cd laten zetten. Is wel prijzig, maar als je de oude LP's op CD zou willen hebben en er bestaat nog geen originele CD van, dan kan je het zo proberen! Groetjes, Ben Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Topic verplaatst naar marktplaats. Er is meer op retroforum dan alleen de B&A afdeling, dus kijk even rond voor je iets plaatst. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Volgens mij gaf hij alleen maar antwoord op de vraag van GuyH: Is er eigenlijk nog iets wat jullie missen en/of heel graag in jullie Bassie & Adriaan verzameling willen hebben? in de Bassie en Adriaan topic 'Laat je verzameling zien'. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Volgens mij gaf hij alleen maar antwoord op de vraag van GuyH: Is er eigenlijk nog iets wat jullie missen en/of heel graag in jullie Bassie & Adriaan verzameling willen hebben? in de Bassie en Adriaan topic 'Laat je verzameling zien'. Hij vraagt toch duidelijk of iemand die cd te koop heeft + het was een nieuw topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost (aangepast) Hij vraagt toch duidelijk of iemand die cd te koop heeft + het was een nieuw topic. Ja, je hebt gelijk. Excuus. Heb ik het helemaal verkeerd gelezen Too speedy! 8 januari 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 13 januari 2012 gepost Auteur Share 13 januari 2012 gepost Niemand?! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 13 januari 2012 gepost Share 13 januari 2012 gepost Ik heb hem niet. Maar ik zou gewoon MP.nl goed in de gaten houden want ik heb hem toch een aantal keren voorbij zien komen de laatste tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Ik kijk al een tijde op MP.nl, maar kan hem maar niet vinden.... Is er echt niemand die hem dubbel heeft? En hem aan mij zou willen verkopen? Het gaat om de 1991 CNR uitgave van B&A als geheime agenten... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Is er echt niemand die hem dubbel heeft? Het zal niet veranderen als je dat blijft vragen, lijkt me. Ik wens je het allerbeste met de zoektocht hoor, vind het ook een leuke CD, maar blijven vragen terwijl niemand reageert zal niet veel veranderen. Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Achja.. je kunt het altijd proberen toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 januari 2012 gepost Share 17 januari 2012 gepost Achja.. je kunt het altijd proberen toch? Als ik binnenkort tijd heb (lees: februari) zal ik eens wat dozen uitzoeken om te kijken of ik hem bezit. Ik weet wel dat ik de Beregoed-versie in bezit heb, maar van deze uitgave weet ik het niet goed meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 17 januari 2012 gepost Auteur Share 17 januari 2012 gepost Fantastisch! Ik hou me aanbevolen! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 18 januari 2012 gepost Share 18 januari 2012 gepost Ik heb hier in ieder geval wel de Beregoedversie.. alleen helaas niet dubbel Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost Ooh, ja de Beregoed-versie heb ik ook bij toeval, wel een hele originele heruitgave met complete illustratieversie van de originele cover Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost Ooh, ja de Beregoed-versie heb ik ook bij toeval, wel een hele originele heruitgave met complete illustratieversie van de originele cover Die heb ik ook Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 12 mei 2012 gepost Auteur Share 12 mei 2012 gepost Hij is deze week eindelijk in mijn bezit gekomen en nog helemaal gaaf ook. Geen krasje of iets. Ik ben blij! Bij deze wil ik de webmaster (o.i.d.) vragen dit topic te verwijderen. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost (aangepast) TS is voorzien, gefeliciteerd! 13 mei 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten