wonderer 31 juli 2004 gepost Auteur Share 31 juli 2004 gepost De GMC van de boeven (de auto zonder airco) in Amerika is een GMC Rally. Hier een foto:En de sportwagen van B4 is een Datsun 120Y Coupé (is nog steeds niet veranders op de infosite dus daarom plaats ik het nog een keer). hier een plaatje: Dat komt omdat ik de laatste tijd iets te vaak wagens heb moeten veranderen omdat jullie het niet eens konden worden Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Zoals de Datsun 260Z zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Volgens mij is die Lancia van de boeven geen Lancia Thema maar een Lancia Prisma. Lancia Prisma: Lancia Thema: Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Dit is GEEN Opel Kadett D Caravan, want anders had ie er uitgezien als een stationcar, en dat is het overduidelijk NIET. http://www.opel-kadett-gsi.de/media/DIR_30823/Op010.jpg Het is een Opel Kadett D Sedan , want dit is een gewone Opel Kadett D: http://www.opelix.de/karsten_auto_orange2.JPG Het is dus een Opel Kadett D Sedan. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Volgens mij is die Lancia van de boeven geen Lancia Thema maar een Lancia Prisma. Het is zeker een Lancia Thema, kijk maar naar de achterlichten. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ik wist het ook niet 100% zeker hoor. Maar ik vind de Thema er ook veel moderner uitzien. En MaartenF volgens mij is het wel een station of niet? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost En MaartenF volgens mij is het wel een station of niet? Nee het is een sedan, dat is te zien als je heel goed kijkt. Als het een Opel Kadett D Caravan was zou het een station zijn, en dat is het overduidelijk niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ik heb de DVD even bekeken en je kan in een aantal shots goed zien dat de auto een station en dus een Kadett Caravan is. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ja, dat dacht ik dus ook. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Ik heb de DVD even bekeken en je kan in een aantal shots goed zien dat de auto een station en dus een Kadett Caravan is. Maar als ik het screenshot op de infosite zie heeft het toch meer weg van een sedan.. Nouja, dan had ik me zeker vergist. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost *B100* Houd z'n hand tegen de auto en daarachter kan ik nog vaag een extra raam zien. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Ik heb net de video bekeken en het is inderdaad een stationcar, en dus een Opel Kadett D Caravan. Ik had dus verkeerd gekeken Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost De wagen van B&A in '100 maal Bassie en Adriaan' is een Honda Accord Aerodeck. Hier een foto: Een plaatje van de wagen in de serie kan ik helaas niet vinden, misschien heeft Heidbuurt en een paar shots van. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost De Taxi die B1 en B2 naar hun hotel brengen is geen Ford Granada maar een Chrysler 2 litre. Sorry voor de fout Wonderer. De Chrysler 2 litre heeft in Spanje gediend als taxi: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=367 Ze zijn precies hetzelfde.[/img] Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten