djkoelkast 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Zo ik heb er ook vast een paar van de Plaaggeest. 1. 2. 3. 4. 5. 1. De wagen waarbij het Garagelied wordt gezongen (Opel Kadett, 33-RD-45) 2. De wagen die Adriaan moet repareren en waarbij Bassie de olie over zich heen krijgt (Opel Kadett, 09-GU-43) 3. De Buggy die zonder benzine staat (merk/model al bekend, 98-27-BS) 4. De vrachtwagen waarmee Bassie & Adriaan slagroomtaarten weg moeten brengen om de kosten van Bassies sprong te vergoeden (Scania, AN-25-44) 5. De politieauto waarmee Bassie & Adriaan opgehaald worden na het hijskraanavontuur (Opel Kadett, 96-PE-55) Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Dat moet dan even in samenspraak, want ik ga ook caps maken, dus even van elkaar weten welke serie we doen, dan doen we geen dubbel werk Ik was van plan vandaag in ieder geval band 5 te doen van Amerika en het geheim van de sleutel. Ok, ik ga de serie met de diamant vandaag doen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Ok, ik ga de serie met de diamant vandaag doen... Ik kom er verder niet meer aantoe vandaag denk ik dus sleutel kun je ook doen. Oh wel even belangrijk: knip de zwarte randjes etc. wel even weg, de plaatjes moeten 150x102 pixels zijn (en wel croppen, niet pletten) dan kunnen ze er zo bij Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Heb toch maar eerst even de Huilende professor serie gedaan: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 1. De Talbot Matra Rancho (HJ-85-LJ) in het begin van de serie 2. De Talbot Matra Rancho (HT-16-RS) later in de serie 3. Renault 14 (FL-97-XX): Joris' vluchtwagen 4. Renault 14 (FS-30-GT): de orginele auto van Joris als hij bij het circus komt aanrijden 5. De Renault 5 (GC-0452-O) die Joris op de Canarische Eilanden gebruikt 6. Onbekend type (GC-4493-I): De rode "Jeep" van B&A op Gran Canaria 7. Mercedes 230 SE (GE-1927-N): de auto die Bassie en Adriaan gebruiken tijdens het lied geheime agenten 8. Onbekend type (onbekend kenteken): de auto waar Adriaan Bassie in rond rijdt in de droom van 'Zeg stel je eens voor...' Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 1. De Ruska Classica (54-SJ-41) die wordt ingeruild voor de Rancho 2. De Talbot Matra Rancho (33-XP-86) 3. De Talbot Matra Rancho (53-TA-98) waar Bassie & Adriaan mee rijden op de racebaan. 4. De Datsun 260Z (68-ST-37): de wagen waarmee de boeven Bassie & Adriaan volgen in het begin van de serie 5. De Ford Granada 1 (A-4604-0): De taxi die de boeven naar het hotel brengt waar Bassie en Adriaan verblijven 6. De Lada 1200s (08-28 PG): De beige wagen die later zo onfortuinlijk in het ravijn terechtkomt. 7. De Datsun Laurel 200L (96-TF-91): de wagen die voor de boeven klaar staat na hun terugkomst uit Spanje en waarmee ze Bassie ontvoeren 8. De Morgan 4/4 (66-VF-78): De sportwagen die Adriaan "leent" 9. De Mercedes 508D (35-58-YB): De vrachtwagen waarin Bassie wordt opgesloten Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2004 gepost Auteur Share 24 april 2004 gepost Jongens, jullie zijn geweldig!! Moet je die overzichten eens bekijken, prachtig toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost 8. Onbekend type (onbekend kenteken): de auto waar Adriaan Bassie in rond rijdt in de droom van 'Zeg stel je eens voor...' = Mercedes S-klasse En de bus die B&A op Kreta rondrijdt in de Verzonken Stad is een Mercedes O 303 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Er zit een verkeerde foto in de onderste, wonderer: http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... erie=kroon Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2004 gepost Auteur Share 24 april 2004 gepost Er zit een verkeerde foto in de onderste, wonderer:http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... erie=kroon Ja, weet ik, zo werkt dat script nu eenmaal. Het gaat op kenteken of merk. En aangezien er twee Sierra's waren... kan eventueel wel kenteken xx-xx-xx nemen, dan is dat in ieder geval opgelost. Als jij me nou even een screenshotje van die wagen uit de kroon kan leveren, is het ook opgelost Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Ja, weet ik, zo werkt dat script nu eenmaal. Het gaat op kenteken of merk. En aangezien er twee Sierra's waren... kan eventueel wel kenteken xx-xx-xx nemen, dan is dat in ieder geval opgelost. Als jij me nou even een screenshotje van die wagen uit de kroon kan leveren, is het ook opgelost Ik zal kijken of het morgen lukt, denk het wel. Overigens hoop ik dat hij op band 2 staat, ik heb momenteel alleen nog band 2. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Ik zal kijken of het morgen lukt, denk het wel. Overigens hoop ik dat hij op band 2 staat, ik heb momenteel alleen nog band 2. Je hoeft je geen zorgen te maken, hij staat inderdaad op band 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost 8. Onbekend type (onbekend kenteken): de auto waar Adriaan Bassie in rond rijdt in de droom van 'Zeg stel je eens voor...' = Mercedes S-klasse En de bus die B&A op Kreta rondrijdt in de Verzonken Stad is een Mercedes O 303 dat is een SE. Ik denk aan de grootte van de motorkap te zien dat het een 450Se is. Dat weet ik niet zeker Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Vooral die caps van de Matra-Simca Rancho zijn mooi. Goed gedaan jongens!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost ik heb geen flauw idee of hij al gezegt is maar anders doe ik het nog maar eens. de taxi waarmee b&a naar het boevenhuis gaan in de verzonken stad is een Mercedes-Benz 220D Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Vooral die caps van de Matra-Simca Rancho zijn mooi. Goed gedaan jongens!!!! Nog even apart complimenten naar Maikotjuh; fantastisch gedaan jongen! kan niet beter Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Nog even apart complimenten naar Maikotjuh;fantastisch gedaan jongen! kan niet beter Thnx, er gaat even wat tijd inzitten maar dan heb je ook wat.. Ik kijk wel of ik dinsdag nog tijd heb voor een andere serie. (offtopic: moet die kl*te comp wel ff meej werken, da ding werkt echt niet lekker) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Ik ben even wezen zoeken naar de auto van B&A bij de huilende professor (die Jeep). En volgens mij is het een Jeep CJ5 of een CJ6. Maar ik weet niet zeker of het de goede is. (dit is denk ik een iets nieuwere) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost [..]Ik kreeg deze info van Warboel, die het speciaal voor mij heeft opgezocht Ik ga er dus vanuit dat het klopt, ik zou alleen niet weten in welke scenes die derde voorkomt. Screenshots nog steeds erg gewild! Ik heb vandaag de plaaggeest bekeken, en die Buggy met het kenteken 03-10-DA is de buggy van B&A in de eerste aflevering. Kan je misschien bij opmerkingen zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost De groene garage Opel en de politie Opel uit de plaaggeest zijn een Opel Ascona Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost De groene garage Opel en de politie Opel uit de plaaggeest zijn een Opel Ascona ik denk dat die politieauto uit de plaaggeest toch een opel kadett c is. hier een plaatje: Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 april 2004 gepost Auteur Share 27 april 2004 gepost [..]ik denk dat die politieauto uit de plaaggeest toch een opel kadett c is. hier een plaatje: Hij heeft echter niet van die ronde lampen aan de onderkant... nou ja, vechten jullie dat samen maar uit, ik heb er geen verstand van. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Nog een aantal aanvullingen: Diamant Starsky & Hutch inbrekers auto: Renault 16 Schatkaart Auto Inspecteur De Vries die naar schuilplaats rijdt: Volvo 340 Geheimzinnige opdracht Taxi waarin B100 in Lissabon aankomt: Ford Orion Taxi Bassie en Adriaan in Rome: Fiat Argenta Taxi B100 in Rome: Opel Ascona Reis vol Verrassingen Kenteken Ford Thunderbird van B&A in Los Angeles: 3CNK776 Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Hier nog 3 plaatjes, gevonden in materiaal wat ik nog had liggen... Ruska Classica - 03-10-DA De boevenwagen (verzonken stad serie) De bus (verzonken stad serie) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Die auto uit de diamant is inderdaad een renault 16. Wel zonde dat zie de wagen sloopte want het is een leuk karretje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Hier nog 3 plaatjes, gevonden in materiaal wat ik nog had liggen... De boevenwagen (verzonken stad serie) De Citroën BX Link naar bericht Delen op andere sites
japio 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost een update voor de huilende professor de mercedes uit de droom zeg stel je eens voor heeft kenteken GT-27-ZS en die politieauto is inderdaad een opel kadett. die ronde lampen op het plaatje van rancho zijn een optie wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 april 2004 gepost Auteur Share 28 april 2004 gepost iemand enig idee wat voor merk dit is? Ik zit zelf te denken aan een landrover, maar what do I know? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost iemand enig idee wat voor merk dit is? Ik zit zelf te denken aan een landrover, maar what do I know? Het is officiëel een Land Rover (merk) Range Rover (type) Maar iedereen spreekt dan van een Range Rover. Lijkt ook op een Land Rover Discovery, maar die heeft een meer solide achterklep. De Range Rover heeft een in 2 delen opklapbare achterklep, zie: Het is dus een Range Rover Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost En die politie auto van de diamant is geloof ik een eend!, Citroen merk.. Ik heb geen foto! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost En die politie auto van de diamantis geloof ik een eend!, Citroen merk.. Ik heb geen foto! Citroën 2CV6 dan maaruhh kan me niet voorstellen dat de politie in een 2CV rijdt eigenlijk... Was het geen Volkswagen Kever? (heeft ook nog een ander typenummer, 1600 ofzo?) Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd, maar een eend lijkt me heel onwaarschijnlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost De ontbrekende wagens bij het Schatkaart overzicht: Honda Prelude - JX-74-NB Volvo 340 - onbekend De Verzonken stad: Ford Transit - HPB-7089 Mercedes - K 1451 (de eerste taxi op Kreta) Mercedes - K 1683 (de tweede taxi op kreta) Mercedes - onbekend (de taxi op Santorini) Mazda - K 6246 (de tweede taxi op Santorini) Mercedes-Benz 220D - K 1920 (de derde taxi op Kreta waarmee B&A naar het huisje van de boeven rijden) Mazda - Onbekend (de taxi op Rhodos) De Europa serie: De wagen van B100 in Wales waarmee hij tegen een boom aanrijdt Mercedes - IU-07-52 (de taxi waarmee B&A aankomen in Lissabon) Mercedes - JB-13-40 (de taxi waarmee B100 aankomt in Lissabon) Link naar bericht Delen op andere sites
japio 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost [..]Citroën 2CV6 dan maaruhh kan me niet voorstellen dat de politie in een 2CV rijdt eigenlijk... Was het geen Volkswagen Kever? (heeft ook nog een ander typenummer, 1600 ofzo?) Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd, maar een eend lijkt me heel onwaarschijnlijk! Dat is inderdaad een volkswagen kever en geen 2cv Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Die auto van B100 in Wales is een Rover Metro. Hij stond vroeger bij mij in de straat. Het is iig een Rover en na wat onderzoek kwam ik erachter dat het een Metro is en dat het later de Rover 100 werd. Hier een plaatje: Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Mazda - K 6246 (de tweede taxi op Santorini) is denk ik een 323 Mazda - Onbekend (de taxi op Rhodos) is dit niet dezelfde auto als hierboven? ik zie geen enkel verschil(kan iemand misschien het kenteken zoeken) De Europa serie: De wagen van B100 in Wales waarmee hij tegen een boom aanrijdt ik geloof dat dat een klein model van rover is Mercedes - JB-13-40 (de taxi waarmee B100 aankomt in Lissabon) ja, tuurlijk dat is een ford hoor [/b] Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Nee het is geen Rover Metro, het is een oudere, echt engelse auto (mijn tante had er een) Het is een Austin Metro En Maiko, sommige van je plaatjes zijn heel erg uitgerekt ... kun je daar iets aan doen? Je moet proportioneel resizen, als je photoshop gebruikt, houd je SHIFT toets ingedrukt tijdens het resizen. Het lijken nu wel auto's voor een lachspiegel. Verder wel heel goed gedaan hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Over de politie Opel in de Plaaggeest: Kadett: Ascona: Het is dus een Ascona Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ok, dan is dat inderdaad de Ascona, meer de 2 garage auto's zijn Kadetts! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost En Maiko, sommige van je plaatjes zijn heel erg uitgerekt ... kun je daar iets aan doen? Je moet proportioneel resizen, als je photoshop gebruikt, houd je SHIFT toets ingedrukt tijdens het resizen. Het lijken nu wel auto's voor een lachspiegel.Verder wel heel goed gedaan hoor Ik resize met paint shop pro. Ik probeer er natuurlijk voor te zorgen dat die plaatjes niet uitgerekt worden maar vind het bij deze wel meevallen. Plaatjes die je niet goed vind mag je natuurlijk altijd vervangen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost [..]Ik resize met paint shop pro. Ik probeer er natuurlijk voor te zorgen dat die plaatjes niet uitgerekt worden maar vind het bij deze wel meevallen. Plaatjes die je niet goed vind mag je natuurlijk altijd vervangen... Nee joh je levert goed werk af, alleen probeer eens te resizen en tegelijk je SHIFT ingedrukt te houden, werkt ook met bv. Flash zo.. vast ook met PSP... Dan hou je de proporties mooi snap je? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Nee joh je levert goed werk af, alleen probeer eens te resizen en tegelijk je SHIFT ingedrukt te houden, werkt ook met bv. Flash zo.. vast ook met PSP... Dan hou je de proporties mooi snap je? Ok ik zal er aan denken Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ik denk toch dat het een Rover Metro is. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Ik heb twee nieuwe wagens gevonden voor het overzicht: Geheimzinnige opdracht: Blauwe bus waarin Bassie en Adriaan in Wales zitten: Weet merk en type niet, kenteken is JWW 226N Reis vol Verrassingen: Yellow cab in New York die Bassie en Adriaan naar het vliegveld rijdt: Chevrolet Caprice Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ik denk toch dat het een Rover Metro is. Neen het is echt een Austin Metro... Rover Metro zijn veel nieuwere modellen... Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ik denk toch dat het een Rover Metro is. Nee, het is een Austin Metro. Toen de wagen omgedoopt werd tot een Rover, werd deze verkocht als Rover 100. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Ik heb twee nieuwe wagens gevonden voor het overzicht:Geheimzinnige opdracht: Blauwe bus waarin Bassie en Adriaan in Wales zitten: Weet merk en type niet, kenteken is JWW 226N Reis vol Verrassingen: Yellow cab in New York die Bassie en Adriaan naar het vliegveld rijdt: Chevrolet Caprice cijfers kenteken: 3015 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost [..]Citroën 2CV6 dan maaruhh kan me niet voorstellen dat de politie in een 2CV rijdt eigenlijk... Was het geen Volkswagen Kever? (heeft ook nog een ander typenummer, 1600 ofzo?) Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd, maar een eend lijkt me heel onwaarschijnlijk! Ik heb geen idee welke wagen hij bedoelt, maar het is geen eend. Mijn moeder spaart miniaturen en ik herken die dingen uit duizenden. Er staat er wel een bij de kerk als B&A een gesprek voeren met de Baron in de Kroon, maar da's een innnocent bystander. De politie heeft wel in eenden gereden, trouwens. Mijn moeder heeft er minstens een in de kast staan, naast de brandweereend En go me, ik had een auto goed! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost ok, dan is dat inderdaad de Ascona, meer de 2 garage auto's zijn Kadetts! Ja, hee, ik blijft niet bezig Ik maak er nou Ascona van en dat blijft het Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Ik heb gevonden wat voor een wagen de klassieker is die de boeven in Los Angeles gebruiken in de Reis vol Verrassingen: Cadillac DeVille Convertible Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost En die politie auto van de diamantis geloof ik een eend!, Citroen merk.. Ik heb geen foto! Een eend is een Citoën 2CV, maar die was het inderdaad niet. Het was een Volkswagen Beetle (de oorspronkelijke, niet de moderne nieuwe Beetle) oftewel een kever. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Auteur Share 4 mei 2004 gepost Die wagens blijven maar opduiken. Ik moet nog weten: sleutel: merk/kenteken wagen B3 merk/kenteken wagen B4 merk/kenteken bus in Benidorm prof: merk/kenteken "pulsar" bus stad: plaatje taxi die B&A terugbrengt naar hotel, met kenteken K1718, en het merk (Volkswagen Jetta?) Bij voorbaat dank jongens Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten