djkoelkast 7 januari 2012 gestart Share 7 januari 2012 gestart Vanaf vandaag begint Lakeside weer. Titelverdediger Martin "Wolfie" Adams komt vandaag in actie om zijn titel te verdedigen. De finale wordt gespeeld op zondag 15 januari. Uitzendtijden/zenders vandaag (tijden zijn de tijden hier, niet de tijden in Engeland). ESPN kun je alleen met satelliet ontvangen. Eurosport zal deze week ook darts gaan uitzenden, maar de eerste dag nog niet. Live: BBC1: 15:30-17:30u BBC2: 17:30-18:35u ESPN: 21:00-23:00u Samenvattingen: BBC2: 00:30-01:20 Complete wedstrijden: BBC2: 01:30-03:20 De loting: Zaterdagmiddag: Ron Meulenkamp (NETH) - Gary Stone (SCOT) Martin Adams (ENG) - Scott Mitchell (ENG) [eerste wedstrijd die op tv komt] Tony O'Shea (ENG) - Steve West (ENG) Ross Montgomery (SCOT) - Fabian Roosenbrand (NETH) Zaterdagavond: Gary Robson (ENG) - Steve Douglas (ENG) Robbie Green (ENG) - Darryl Fitton (ENG) Zondag: Paul Jennings (ENG) - Garry Thompson (ENG) Wesley Harms (NETH) - Martin Phillips (WALES) Ted Hankey (ENG) - Clive Barden (ENG) Scott Waites (ENG) - Andy Boulton (ENG) Willy van de Wiel (NETH) - Dave Prins (ENG) John Walton (ENG) - Martin Atkins (ENG) Maandag: Tony West (ENG) - Geert De Vos (BELG) Jan Dekker (NETH) - Christian Kist (NETH) Benito van de Pas (NETH) - Alan Norris (ENG) Dean Winstanley (ENG) - Joey ten Berge (NETH) (bovenstaand schema klopt nog niet 100%) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2012 gepost Auteur Share 7 januari 2012 gepost Stone met 3-0 door naar ronde 2 Adams met 3-0 door naar ronde 2 O'Shea met 3-0 door naar ronde 2 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Alle uitslegan van gisteren: Heren: Ron Meulenkamp vs Gary Stone 0-3 Martin Adams - Scott Mitchell 3-0 Tony O'Shea - Steve West 3-0 Ross Montgomery - Fabian Roosenbrand 3-1 Robbie Green - Darryl Fitton 3-1 Gary Robson - Steve Douglas 0-3 Dames: Lorraine Farlam - Karen Lawman 2-1 Deta Hedman - Rhian Edwards 2-1 Fitton dus vrij verrassend naar huis. Adams maakte een zeer sterke indruk. TV coverage van vandaag: BBC2: 14:00 - 17:45u Eurosport: 17:15-19:15u (aansluitend snooker tot 22:00u) ESPN: 19:30-23:00u Herhalingen/samenvattingen van 00:40-03:30 op BBC2. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Ik vond O'Shea de sterkste indruk geven in alle eerlijkheid. Adams was goed, maar de beste Adams hebben we nog niet gezien. Vond het wel een goede eerste dag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Ik vond O'Shea de sterkste indruk geven in alle eerlijkheid. Adams was goed, maar de beste Adams hebben we nog niet gezien. Vond het wel een goede eerste dag. Die leg die in 54 darts pas uit was vond ik niet echt goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Maar zijn averages in de andere twee sets waren wel heel goed Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Atkins heeft Walton naar huis gegooid, verrassend! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Ze hebben hun eigen scores op ESPN, ze prikken niet BBC door: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2012 gepost Auteur Share 9 januari 2012 gepost Uitslagen van gisteren. Heren: John Walton - Martin Atkins 1-3 Willy van de Wiel - Dave Prins 3-0 Scott Waites - Andy Boulton 3-1 Paul Jennings - Garry Thompson 3-1 Jan Dekker - Christian Kist 2-3 Ted Hankey - Clive Barden 3-2 Wesley Harms - Martin Phillips 3-1 Dames: Trina Gulliver - Lisa Ashton 2-0 Harms was verrassend goed en Christian Kist spreekt gewoon geen Engels, Niels de Ruiter moest er bij om het te vertalen voor hem :') Hij speelde goed, maar als je 25 bent zou je toch best wel verstaanbaar Engels moeten spreken èn kunnen verstaan wat de man aan de mic je vraagt. Volgens mij is dat in de meeste gevallen Rob Walker en die praat algemeen beschaafd Brits dus die is prima te verstaan. Het is hier terug te zien: http://www.espn.co.uk/darts/sport/video_audio/129926.html Ik zie nu dat dit op ESPN was dus geen Rob Walker maar toch. Dekker spreekt wel Peter R. de Vries Engels maar hij maakt zich verstaanbaar, alleen het 2e stuk verstaat hij ook niet, maar hij maakt er nog wat van. En dan Kist :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2012 gepost Auteur Share 9 januari 2012 gepost Vandaag geen live darts op BBC, alleen herhalingen van 13:30-16:00 uur, 00:20-01:10 samenvattingen en om 02:10 volle wedstrijden. Op Eurosport van 16:00-17:30, ik vermoed samenvattingen van gisteren. Op ESPN Classic vanaf 19:30u live Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Hopen dat Hankey een keer ver gaat komen, sympathieke speler En Trina Gulliver heeft zeker weinig concurrentie bij de dames nu eeuwige rivale Hoenselaar niet meer speelt? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Anastasia Dobromyslova is een goeie kanshebber, ze pakte in 2008 ook al de titel, stapte toen over naar de PDC (alwaar geen apart vrouwendarts is) en is nu weer terug. Uitslagen van gisteren: Heren: Tony West - Geert de Vos 1-3 Benito van de Pas - Alan Norris 2-3 Joey ten Berge - Dean Winstanley 1-3 Dames: Anastasia Dobromyslova - Julie Gore 2-0 Vanavond op tv: Eurosport 18:30-23:00u live ESPN 18:30-23:00u live BBC2 14:30-16:00 / 00:20 - 01:10 / 01:10 - 03:10 samenvattingen/herhalingen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost De Vos heeft het goed gedaan. En Harms is een ongelofelijk goede speler. Er is weer talent uit de lage landen (in de BDO dan) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Harms speelt erg goed, nu net ook mooi gewonnen. Hij heeft qua "vieren" van zijn overwinningen ook iets weg van Whitlock, ik mag dat wel. de Vos heeft zeker ook een heel mooie partij gegooid, die zie ik ook graag verder gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Adams ook makkelijk door, maar hij speelt toch nog niet op z'n hoogste niveau (nuja, als het niet nodig is) Vraag me wel af waarom zo veel spelers bij de BDO het wisselen tussen de tripple 20 en tripple 19 weigeren en blijven hameren op de 20... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost En ook O'Shea door. De kwartfinale Adams-O'Shea zal een thriller worden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Gelukkig is die pukkel er uit, ik kan dan naar niets anders kijken. En die sukkel die op kwam met zijn "Ain't afraid of the big bad wolf" :') Kansloos naar huis. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Nu nog Kist eruit, want elke keer zo'n belachelijke smoel bij het gooien ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Nu nog Kist eruit, want elke keer zo'n belachelijke smoel bij het gooien ... En hij spreekt èn verstaat geen Engels, ik bedoel, welke jongeman van 25 jaar oud spreekt en verstaat er anno 2012 nou geen Engels :') Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 januari 2012 gepost Share 11 januari 2012 gepost Iemand die een belachelijke smoel trekt als hij darts gooit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Iemand die een belachelijke smoel trekt als hij darts gooit Ik vind de armpuist van Montgomery echt veel erger om naar te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Uitslagen van gisteren: Gary Stone - Martin Adams 0-4 Ross Montgomery - Tony O'Shea 1-4 Paul Jennings - Steve Douglas 4-2 Wesley Harms - Robbie Green 4-1 Vanavond spelen: Ted Hankey - Scott Waites Martin Atkins - Willy van de Wiel Christian Kist - Geert de Vos (leuk potje voor Randy!) Dean Winstanley - Alan Norris Uitzendingen op: (volgens mijn Eurosport mail van 18:30-23:00u op Eurosport 1, maar ik volg even de tv gidsen: ) [LIVE] Eurosport 2 18:30-20:15 uur [LIVE] Eurosport 20:15-23:00 uur [LIVE] ESPN 19:30-23:00 uur en dan weer herhalingen/samenvattingen op BBC2 van 00:20-03:10u Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 januari 2012 gepost Share 11 januari 2012 gepost Vind het ontgoochelend hoe weinig live aandacht er vanuit de bbc wordt gegeven. Trouwens, Martin Atkins begint voor mij een schaduwfavoriet te worden. (is trouwens een ongelofelijk sympathieke kerel) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost BBC doet steeds minder sport live, zo ook snooker en bowls. Eurosport heeft die functie een beetje overgenomen. Je merkt ook dat het de commerciële kant op gaat (elke 2 sets pauze, uitzendingen op ESPN). Er is nu wel meer live te volgen dan voorgaande jaren, al is wat SBS6 deed ten tijde van de Barney hoogdagen natuurlijk niet te evenaren, die zonden zowat alles live uit. Hankey heeft gevonnen van Scotty "not so hotty" Waites. Niet heel overtuigend, maar bij tijden wel echt briljant hoe Hankey stond te finishen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 januari 2012 gepost Share 11 januari 2012 gepost Hankey was enorm wisselvallend. Maar je merkt dat hij het naar z'n zin heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Christian "the pussy" Kist. Het lijkt bij elke worp of hij MIAUW zegt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost The Pussy wint ook nog En die laatste wedstrijd wordt ons gewoon door de neus geboord, althans, op Eurosport toch. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Raar dat ze dan toch wel een eerdere wedstrijd gaan herhalen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 januari 2012 gepost Share 11 januari 2012 gepost Jah, ik denk dat die mond Geert gewoon heeft afgeleid in de laatste set. Nog een ronde met Kist... Ik kijk er niet naar uit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost Ik zag ook liever Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2012 gepost Auteur Share 11 januari 2012 gepost En speciaal voor Randy de pussy-versie: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 januari 2012 gepost Share 12 januari 2012 gepost Heb hem reeds via youtube gezien. GE-NI-AAL! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 januari 2012 gepost Auteur Share 12 januari 2012 gepost Vanavond 19:45-22:15u live op Eurosport (19:30-23:00u op ESPN) Ik heb onvoldoende tijd om alles bij te werken nu, dus dat houden jullie tegoed Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 januari 2012 gepost Auteur Share 12 januari 2012 gepost Heb je gekeken op het shirt van Jennings? Dat hij daar binnen is gekomen... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 januari 2012 gepost Share 12 januari 2012 gepost Harms mooi door. Nu Adams tegen O'Shea en Adams lijkt het lastig te hebben Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 januari 2012 gepost Auteur Share 12 januari 2012 gepost Harms mooi door. Nu Adams tegen O'Shea en Adams lijkt het lastig te hebben Dat klotekind van Jennings met haar dikke bril en dat gegil Gelukkig is die naar huis Hoop dat Adams zich herpakt, want dit is natuurlijk prut. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 januari 2012 gepost Auteur Share 13 januari 2012 gepost Wolfie gewoon naar huis! Vanavond Hankey en de favoriet van Randy in actie! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 januari 2012 gepost Share 13 januari 2012 gepost Hoop dat Atkins het haalt en dat Kist op z'n kist krijgt! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 januari 2012 gepost Auteur Share 13 januari 2012 gepost Je hebt het beiden fout En als Hankey net zo speelt als vandaag en Kist ook dan is Kist finalist. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2012 gepost Share 14 januari 2012 gepost Ik ga m'n tactiek omgooien: ik ga nu juichen voor de persoon die ik niet door wil. (want voor Adams, Atkins en de Vos heeft het niet geholpen) Dus hup Kist hup Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 januari 2012 gepost Share 14 januari 2012 gepost Toch wel verrassend die prestaties van Wesley en Christian. Zou wel wat zijn een Nederlandse finale. Al is een finale O'Shea - Hankey ook niet mis natuurlijk. De ene met die droopy eyes heeft het dus ook niet gered zie ik? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2012 gepost Auteur Share 14 januari 2012 gepost Als Hankey zo speelt als gisteren dan is het finito. Harms - Hankey lijkt me wel een toffe finale: de rust zelve tegen het meest opgewonden standje. Dan mag het van mij ook 6-5 worden voor eender welke speler, maar zoals het er nu naar uit ziet zit dat er niet in. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2012 gepost Share 14 januari 2012 gepost Jammer, heel jammer. Harms ligt eruit. Zwakke laatste set van Harms, ik denk zenuwen. Maar nu moeten we allemaal achter O'Shea staan zodat Kist het niet haalt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2012 gepost Auteur Share 14 januari 2012 gepost 2 behoorlijk spannende wedstrijden hoor! Nu vind ik dat Kist wel mag winnen ook, want dat is goed voor BDO darts in Nederland (waar we sinds het vertrek van Barney naar de PDC niets meer van meekrijgen op tv). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2012 gepost Auteur Share 14 januari 2012 gepost http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/darts/16562493.stm ik zei het toch (ok, ik had het anders bedacht maar toch) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2012 gepost Share 14 januari 2012 gepost Het verklaart z'n reacties op het podium wel. Heb Hankey nog nooit zo arrogant weten staan tegenover het publiek op de Lakeside. Ik denk wel dat hij het lastig zal krijgen bij de PDC hoor, met zijn wisselvallige speelstijl. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2012 gepost Auteur Share 14 januari 2012 gepost Het verklaart z'n reacties op het podium wel. Heb Hankey nog nooit zo arrogant weten staan tegenover het publiek op de Lakeside. Ik denk wel dat hij het lastig zal krijgen bij de PDC hoor, met zijn wisselvallige speelstijl. Ik denk dat als hij geen wildcards krijgt we hem net zo niet vaak zien als een Roland Scholten of Jelle Klaassen. Wat jij eerder zei is wel waar: bij de BDO was hij één van de grote namen, bij de PDC start hij onderaan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost Ze zijn begonnen. Hoop dat O'Shea het haalt: de man die Wolfie eruit heeft gegooit verdient te titel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 januari 2012 gepost Auteur Share 15 januari 2012 gepost Alle halve finalisten hebben een tourkaart voor 2 jaar bij de PDC aangeboden gekregen. Ze moeten voor woensdag beslissen en Hankey heeft dus al besloten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost Ik denk dat O'Shea wel bij de BDO blijft, maar het zou me niet verrassen als een van de nederlanders het aanbod accepteert Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten