djkoelkast 26 oktober 2014 gepost Share 26 oktober 2014 gepost Ik vind die modeldeuren niet zo mooi geverfd om eerlijk te zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 26 oktober 2014 gepost Auteur Share 26 oktober 2014 gepost Ieder zijn eigen smaak. Ik vind t wel mooi en daar gaat 't om. Had het zelf nooit zo gedetailleerd kunnen krijgen. More updates coming soon! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2014 gepost Share 26 oktober 2014 gepost Ieder zijn eigen smaak. Ik vind t wel mooi en daar gaat 't om. Had het zelf nooit zo gedetailleerd kunnen krijgen. More updates coming soon! Die witte randjes zijn gewoon slordig gedaan, het is toch niet nodig steeds veren in elkaars reet te steken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 november 2014 gepost Share 5 november 2014 gepost Ik ben het met djkoelkast eens, die witte stippen zijn ook niet mooi. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2014 gepost Share 5 november 2014 gepost Het is inderdaad niet perfect afgewerkt, maar ik had het waarschijnlijk niet beter gedaan met dat priegelwerk op de vierkante cm. Lijkt me verrekte lastig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 november 2014 gepost Share 5 november 2014 gepost Het had misschien afgeplakt kunnen worden Het is verder ook niet bedoeld om je hele project af te zeiken, maar zo'n mooi project en dan halen zulke details het wel een beetje naar beneden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2014 gepost Share 5 november 2014 gepost Ik ben het niet echt met je eens. Voor een schaalmodel is dit wel zo'n gedetailleerd werkje om absoluut perfect te krijgen en eerlijk, toen ik de foto's zag stond ik ervan te kijken dat dat witte randje zo erin is geverfd. Het had veel erger gekund Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 november 2014 gepost Share 5 november 2014 gepost Natuurlijk had het erger gekund, maar als je nummerplaten gaat maken en velgen gaat laten 3D-printen dan is zo'n randje wel iets wat het kan verpesten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 14 juni 2015 gepost Auteur Share 14 juni 2015 gepost (aangepast) Vandaag eindelijk de laatste hand gelegd aan de 'nieuwe' prelude met juiste kleur en custom-made velgen 14 juni 2015 aangepast door Ben_B&A Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 14 juni 2015 gepost Share 14 juni 2015 gepost Heel leuk die details, ik moest wel even kijken wat er verschilde van 2012. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Darja 22 juli 2020 gepost Share 22 juli 2020 gepost Hallo allemaal Waar kan je die auto kopen van Bassie en Adriaan ? Of is die niet meer te koop? Met vriendelijke groeten Darja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2020 gepost Share 22 juli 2020 gepost 36 minuten geleden, Darja zei: Hallo allemaal Waar kan je die auto kopen van Bassie en Adriaan ? Of is die niet meer te koop? Met vriendelijke groeten Darja Tof dat je op Retroforum een account hebt gemaakt, maar als je gewoon het topic leest dan weet je dat dit een eenmalige zelfbouw is geweest en niet te koop. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.